kurtje1973 Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Eindelijk heb ik de auto kunnen afhalen bij de dealer!!! Was eerst nog van plan om een weekje uit te stellen vanwege de nogal barre winterse omstandigheden van vandaag. Jawel een nieuw Belgisch record van om en bij 1000km file met een sneeuwlaagje van enkele cm's! Maar kom, de Carens is heelhuid thuis geraakt. Moet nog wel enkele dingen gewend raken, zoals de automatische ruitenwissers die 5 minuten werken, daarna een hele tijd niet, dan weer eens een aantal malen wissen om vervolgens weer stil te vallen (maar de sneeuw bleef vallen) En ik vraag me ook af wat de knop van de voorruitverwarming eigenlijk doet???? Maar voor de eerste rit (ooit) zelf achter het stuur in een KIA, is het me goed meegevallen. Voorlopig mis ik nog wel mijn alfaatje, maar kom. We doen het voor de familie nietwaar? grtjs Kurt Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Kurt, Geweldig dat je je Carens al de vuurdoop hebt kunnen geven... Helaas voor vele Belgen en Nederlanders was de ochtendspits anders verlopen dan verwacht.. Wij hadden daar in de beide Limburgen totaal geen last van gelukkig.. Test alles goed uit zodat je ons kunt vertellen en laten zien met foto's hoe je Carens je bevalt. Quote
bigwade Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Maar voor de eerste rit (ooit) zelf achter het stuur in een KIA, is het me goed meegevallen. Voorlopig mis ik nog wel mijn alfaatje, maar kom. We doen het voor de familie nietwaar? Ken het gevoel.. Chevy Van V8 aut>>Sportage 2.0/roerbak Quote
kurtje1973 Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 Pfff, Nog maar een 180 km kunnen rijden. Ik wil geen risico's nemen met dit weertje. Maar wel zin om wat meer te rijden, de auto bevalt me wel. KIA blijkt waarempel een goeie keuze geweest te zijn:o Later meer over mijn ervaringen, gegarandeerd !!! Quote
kurtje1973 Geplaatst 15 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2010 Hallo allemaal, Ben sinds enkele dagen terug wat meer op het forum geweest sinds lange tijd (druk druk druk h Quote
snowy12 Geplaatst 15 November, 2010 Geplaatst 15 November, 2010 ik heb zelf zo'n 25 jaar Alfa gereden. ben 10 jaar geleden overgestapt op Kia omdat m'n gezin uit de Alfa begon te groeien. Ook ik mis dat rijden nog steeds, het direct reageren op het gaspedaal en het strakke sturen. Maar... heb nu de oplossing. M'n dochter heeft een Alfa en daar mag ik ook wel eens een stukkie in rijden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.