tazz Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 vorig jaar in april geleverd, nu na 9 maanden ongeveer 8500km gehaald, zonder enige problemen - de enige minpuntjes zijn wel het hogere verbruik, ik had wel iets minder verwacht - ISG die afgelopen maanden in deze koude nog niet gewerkt heeft (maar dat blijkt normaal te zijn) - radio die bij starten van de wagen niet automatisch aangaat, zoekt steeds naar de radiofrequentie maar vindt die pas na 2min.. (Search PI) tenzij je meteen op het voorkeuze knopje van die zender drukt, dan werkt het meteen.. maar verder rijdt ie uiteraard fantastisch.. paar foto's; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 dan ben ik toch sneller, de mijne is van eind september 2009 en heeft nu 14500 gereden! Mooi kleurtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasselt Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Ja, inderdaad een mooie kleur! En het zoeken achter de frequentie herken ik, doet de mijne ook Welkom trouwens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Tazz, Welkom inderdaad. Ik heb zelf de SW uitvoering en het "probleem" met de frequenties zoeken heb ik ook. Het speelt zich vooral als de auto tussen veel gebouwen staat of in dalen. Gewoon ff op je voorkeurstoets duwen en het is opgelost. Ik ben er al aangewend.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Tazz,Welkom inderdaad. Ik heb zelf de SW uitvoering en het "probleem" met de frequenties zoeken heb ik ook. Het speelt zich vooral als de auto tussen veel gebouwen staat of in dalen. Gewoon ff op je voorkeurstoets duwen en het is opgelost. Ik ben er al aangewend.. sinds ik de nieuwe pioneer radio erin heb zitten heb ik het probleem helemaal niet meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niebu Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Het probleem van automatisch zenders zoeken is makkelijk op te lossen. Dit probleem had ik eerst ook, gewoon een instelling van de radio veranderen. Je radio staat standaard ingesteld dat hij de sterkste zender pakt (volgens mij AF). Bij iets slechter ontvangst gaat hij een sterkere frequentie zoeken. Zet deze functie af en het probleem is verholpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tazz Posted February 20, 2010 Author Share Posted February 20, 2010 Het probleem van automatisch zenders zoeken is makkelijk op te lossen.Dit probleem had ik eerst ook, gewoon een instelling van de radio veranderen. Je radio staat standaard ingesteld dat hij de sterkste zender pakt (volgens mij AF). Bij iets slechter ontvangst gaat hij een sterkere frequentie zoeken. Zet deze functie af en het probleem is verholpen. werkt idd perfect, thx heeft iemand trouwens de kenteken verlichting al eens vervangen door ledjes? ik had die vorig jaar in m'n rover 200 ook vervangen, maar ik had die iets te groot gekocht (38mm).. moest 36mm zijn om perfect te passen ik weet niet of deze in de kia groter of kleiner zijn.. in groothandel liggen er ook van 43mm.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 werkt idd perfect, thx heeft iemand trouwens de kenteken verlichting al eens vervangen door ledjes? ik had die vorig jaar in m'n rover 200 ook vervangen, maar ik had die iets te groot gekocht (38mm).. moest 36mm zijn om perfect te passen ik weet niet of deze in de kia groter of kleiner zijn.. in groothandel liggen er ook van 43mm.. Zou leuk zijn moest je mij ook iets laten weten, Ik wil ook zoiets vervangen maar wist niet precies door wat of wat goed zou passen. ben op dat vlak vrij nieuw. Waar moet ik ongeveer zoeken voor die ledjes ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tazz Posted February 21, 2010 Author Share Posted February 21, 2010 zo zou het ledje er ongeveer moeten uitzien; http://www.go-greener.eu/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=18 het verschil is in iig enorm, maar de rover is wel 11j oud, en doet niet moeilijk met elektronica.. http://i48.tinypic.com/8ygjdd.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tripzor Posted February 21, 2010 Share Posted February 21, 2010 Ah je moet dat lampje gewoon in die module van de nummerplaat verlichting steken ? Eigelijk gewoon lampje vervangen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 die kenteken lampjes zijn vreselijk irritant als je het mij vraagt ik had laatst een bmw voor me rijden die ze er ook in had, echt zwaar irriterend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tazz Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 Ah je moet dat lampje gewoon in die module van de nummerplaat verlichting steken ? Eigelijk gewoon lampje vervangen ? idd ja, ik heb net ff een lampje er uit gehaald, en het blijken 36mm lampjes te zijn.. dus binnenkort ff op zoek naar een paar andere die kenteken lampjes zijn vreselijk irritant als je het mij vraagt ik had laatst een bmw voor me rijden die ze er ook in had, echt zwaar irriterend reed je dan zo dicht? nee, ik heb het ook al bij andere auto's gezien, en ik vind er niks verkeerd aan, het licht schijnt immers gewoon recht naar beneden, niks hinderlijks aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Ik vind het ook mooi uitzien.. Houdt ons maar op de hoogte. Ik moet er nl 1 vervangen in mijn SW.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 idd ja, ik heb net ff een lampje er uit gehaald, en het blijken 36mm lampjes te zijn.. dus binnenkort ff op zoek naar een paar anderereed je dan zo dicht? nee, ik heb het ook al bij andere auto's gezien, en ik vind er niks verkeerd aan, het licht schijnt immers gewoon recht naar beneden, niks hinderlijks aan ja die vervelende bumper klevers rijden altijd voor mij Nee dit waren hele felle lampjes, je kon het kenteken amper lezen zoveel licht kwam eruit.. en ja dat weerkaatst op een nat weg dek en ik vindt dat net zo irritant als slecht afgestelde koplampen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts