brouwer2001 Geplaatst 18 Februari, 2010 Geplaatst 18 Februari, 2010 hoera mijn vrouw heeft weer een baan gevonden, enigste nadeel dat we er een auto bij moeten hebben. nu waren we op zoek naar een soul, dat gaat nu even in de koelkast want we hebben een picanto aangeschaft een rode picanto x voor de vrouw om naar haar werk te gaan. pica heeft electrische ramen, airco hij heeft 7000 gelopen uit 2009. we hebben de auto vandaag bekeken en vandaag gekregen!!!!!!!!! ik heb alleen nog een foto van de binnen kant in het donker zal morgen een paar buiten foto's maken. Quote
Smart Geplaatst 18 Februari, 2010 Geplaatst 18 Februari, 2010 Nou, dubbel gefeliciteerd dan! Een nieuwe baan Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2010 Geplaatst 18 Februari, 2010 Van Harte ! Maar vind je het goed dat ik even de weg kwijt ben ?? MB-V8, Soul Burner, Soul 2L AUT en dan nu een Pica ? Quote
brouwer2001 Geplaatst 19 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2010 ik snap je big wade. maar de pica is er nu gekomen omdat mijn vrouw maandag kan beginnen met een nieuwe job en daar een auto voor nodig heb. we waren gister aan het kijken bij wat dealers en zagen deze staan en konden hem snel krijgen. we wilden hem voor zaterdag hebben maar ze wilden hem meteen klaar maken. de MB blijf een wens, maar door de nare ervaring wilde vooralmijn vrouw niet meer een klassieker. de soul burner blijf bij ons nog steeds staan en als peter voor mij gekeken heeft en er 1 weet te staan dan gaan we zeker kijken. alleen moeten we dan naar het finaciele plaatje kijken omdat we nu de pica hebben gekocht. de 2.0L was nooit een optie geweest alleen intresssant voor het forum om er op te schieten. nu kan mijn vrouw gewoon haar eigen ding doen met haar eigen autotje. we gaan rustig kijken of er nog een goede soul ons pad kruist. hopelijk ben je nu weer op de goede weg. excuus voor de meerdere modelen, maar dit kwam nou eenmaal zo uit. Quote
brouwer2001 Geplaatst 19 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2010 hier nog een foto bij dag licht Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Hoi Ronald, Een hele mooie en leuke auto om te zien, zeker in het brandweerrood. De aankoop is op rationele gronden genomen. Lijkt mij juist heel gezond. Werk voor inkomen en auto voor plezier, laten we maar zeggen. En zonder inkomen geen autoplezier! Quote
brouwer2001 Geplaatst 19 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2010 ha smart, je heb helemaal gelijk en ja de vrouw moet je ook eens wat geven. het ging allemaal wel heel snel. kijken, rijden,kopen, betalen en ophalen, allemaal in 1 dag (hard werken auto kopen ) Quote
brouwer2001 Geplaatst 3 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2010 de vrouw heeft de auto nu z'n 2 weken en is erg tevreden over het wagentje. zelf ook diversen keren mee gereden en het rijd prima. voor de rest gelukkig geen rare dingen aan het licht gekomen. auto en werk bevalt haar prima. Quote
Smart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Hey Ronald, Dat zijn goede berichten, toch? Fijn om te lezen. Je hoort de laatste tijd ook zoveel andere ellende van mensen die zijn ontslagen i.v.m. de crisis. Dan is jouw bericht toch weer een lichtpuntje. Quote
Alex VB Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Absoluut top... Een nieuwe baan en een nieuwe auto... Het feest kan beginnen.. Wanneer kunnen we met z'n alle langskomen voor een bakkie en een taart/vlaai? Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 @smart: zeker goed dat ze weer werk heeft gevonden. het is voor iedereen goed om lekker aan de slag te kunnen en nu met haar eigen rode race autotje. @alex: je bent altijd welkom. alleen zijn we nu weer wat minder thuis. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.