NonkelSimon Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 (edited) Jaja, de winter is voorbij en vandaar heb ik gister 4 nieuwe velgjes+ banden voor mijn sorento bj 2004 besteld. Met wat geluk zijn ze er morgen al. Het betreft de volgende velgen: Dezent M hg 20'' En als band: Hankook Rh06 275/45/20 Ik heb foto van configurator bijgevoegt, echte pics volgen als ze gemonteerd zijn Edited March 4, 2010 by NonkelSimon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 ziet er nu al goed uit. hopelijk zet je een foto van de echte auto als ze er op zitten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Yep, die passen wel bij jouw Sorento. Goede keus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Goed bezig die Nonkel...... Op mijn 18e reed ik partime in een brakke WITTE peus 404....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Hoi Nonkel, als ze eronder zitten laat ons eens iets weten hoe het rij comfort is tijdens het rijden met de 20''. gr. Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 5, 2010 Author Share Posted March 5, 2010 Zal ik zeker doen, ik heb alleen schrik voor het 'zoeken' van de auto bij slechte wegdekken omdat de band zo breed is voor een sorento (275/45/20) Ik heb deze middag bericht gekregen dat de velgen er woensdag pas zijn omdat deze uit duitsland moesten komen. Dus woensdag heeft mijn sorento andere schoenen aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 10, 2010 Author Share Posted March 10, 2010 Jaja, het is zover, mijn nieuwe banden zijn gemonteerd op mijn nieuw velgen, nu juist morgen vroeg nog even heel de wagen laten uitlijnen en dan ga ik die nieuwe velgen monteren. En wees maar gerust dat het er vet uitziet Morgen heb je foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Ben heel benieuwd Simon! Kom maar op met die kiekjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Heb je ze al? de foto's?... kom op... Wordt ongeduldig hier... Ben extra ERG vroeg opgestaan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franske Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Hier ben ik ook wel benieuwd naar! 20 inch zeg, dat is niet niks! zal ook wel een aardig kostenplaatje aan hebben gehangen denk ik zo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts