Peterrrrr Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Is best veel hoor. Waarom onderhandelen als je daar de auto toch niet koopt ? Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Is best veel hoor.Waarom onderhandelen als je daar de auto toch niet koopt ? peterrrrrrr, als ik het zo lees was de dealer keus nog niet gemaakt, maar ik kan het mis hebben. 1300 euro is 1300 euro een goed gevoel is een goed gevoel Dat moet te combineren zijn Quote
Roberto Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Precies Big Wade, jij snapt hem. Ik heb nog onderhandeld omdat ik dacht: "Ok Quote
Roberto Geplaatst 9 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2010 De kogel is door de kerk. Zojuist getekend voor een 1.4 Executive in Steel Gray . Verwachte levertijd is ergens in mei. Heb de RVS-accessoires maar achterwege gelaten, vond het iets te duur. Misschien komen ze nog als after market accesoires. Quote
Smart Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Zullen ze in de kerk blij mee zijn.......wraakactie voor al die sexuele uitspattingen aldaar? Maaruh, van harte gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe Venga X-ecutive in de mooie kleur Steel Gray. Quote
Venga1 Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 De kogel is door de kerk. Zojuist getekend voor een 1.4 Executive in Steel Gray . Verwachte levertijd is ergens in mei. Heb de RVS-accessoires maar achterwege gelaten, vond het iets te duur. Misschien komen ze nog als after market accesoires. Hoi Robert. Zeer mooie auto, maar die kleur kon beter Veel plezier met wachten! Quote
Roberto Geplaatst 9 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Maart, 2010 Hahaha, ik hoop niet dat ik spijt krijg dat ik Byte Blue niet heb gekozen . Ik kan het nog wijzigen....... Nee, ben blij met Steel Gray. Quote
Gast Jantje Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Zo meteen weer even naar de dealer. Eerst even naar een andere en daarna naar de dealer waar ik gisteren was. En het Kia-virus heb ik nog niet hoor. Hoewel ik het mooie auto's vindt ligt mijn hart nu nog bij Alfa. Over een paar jaar zal de 147 de deur uitgaan maar mogelijk komt er dan een Mito, just for the fun (sorry guys)Maar ik zal straks de Venga trots aan iedereen laten zien hoor. Er is geen andere auto in zijn klasse die hetzelfde biedt. Heb oa gekeken naar de Nissan Note, Citroen C3 Picasso, en hoe heet dat ding ook alweer van Renault. O ja, de keuze van de kleur is beperkt tot caramel gold, Mocha Brown en Steel gray. Ik zelf vindt Byte Blue erg mooi maar mijn vriendien weer niet. Gr, Robert Welkom en steel grey is de mooiste kleur Quote
Venga OK Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Zo is het Jantje! Steel gray is the way (to go) Peter Quote
Alex VB Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Steel grey is inderdaad de kleur.... NA, Black Pearl, Byte Blue, Rood, Groen, Geel, paars etc.. MAAR, Voor WIT!! Van harte met jullie aankoop en alvast veel plezier straks. Quote
Hasselt Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Steel grey is inderdaad de kleur....NA, Black Pearl, Byte Blue, Rood, Groen, Geel, paars etc.. MAAR, Voor WIT!! Van harte met jullie aankoop en alvast veel plezier straks. OEI! als dit statement maar goed afloopt... Iedereen weet ondertussen dat dit nogal gevoelig ligt bij enkele mensen Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Als je iets van accesoires zoekt (after market) stuur me ff een mail of pm. Kan bijna alles leveren... Quote
Roberto Geplaatst 24 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2010 Peterrrrr, heb je mijn PM ontvangen. Als ik iets verstuur komt er namelijk niks in mijn verzonden-bak en ik heb ook nog geen reactie van je ontvangen. Gr, Robert Quote
Roberto Geplaatst 10 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 April, 2010 Yoohoo, de Venga is binnen. Een maand eerder dan verwacht. Volgende week vrijdag gaan we hem ophalen. Er zat helaas geen iPod-kabel in de auto . Volgens de dealer zat die erbij als er een navigatiesysteem in zat. Maar ik heb een proefrit gemaakt in een kale 1.4 en daar zat die kabel ook in. Misschien valt er nog iets te regelen. Binnenkort wordt de hele neus van mijn 147 opnieuw gespoten EN de nieuwe Venga. Hebben we weer 2 nieuwe auto's!!! Quote
Smart Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 Yoohoo, gefeliciteerd alvast met die geweldig mooie auto van je in de enig juiste kleur........ Dat worden toch nog 6 slapeloze nachten in het vooruitzicht....! Quote
snackey Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 Gefeliciteerd met de Venga. Snelle levering zeg. Quote
Roberto Geplaatst 16 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2010 Nog een paar uurtjes en dan staat de Venga voor de deur. Whoohooooooo!!!! Quote
Roberto Geplaatst 16 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2010 De Venga is binnen. Eerste indruk is: wat een heerlijk wagentje. Geen auto om te scheuren maar relaxt te toeren. Hier alvast wat foto's: Geen onnodige fratsen op zijn kontje Het bekende Executive-interieur: Morgen maar eens alle functies gaan proberen en natuurlijk een flink stuk rijden. Gr, Robert Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Robert gefeliciteerd met je mooie aanwinst! Je hebt in ieder geval prachtweer om te gaan rijden morgen. Geniet ervan! Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Hallo Robert, Het is een perfecte dag om de Venga eens lekker uit te gaan proberen. Veel plezier ermee! Groet van GreyGriffin Quote
Alex VB Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 Van harte met je aanwinst. En nu genieten en uittesten.. Het weer is goed dus ik hoop maandag pas van je te horen hoe het bevallen is tot nu toe.. Quote
Smart Geplaatst 17 April, 2010 Geplaatst 17 April, 2010 De Venga is binnen. Geen onnodige fratsen op zijn kontje Gr, Robert Hey Robert, het val mij nu pas op dat je alle beletteringen eraf gehaald hebt, zelfs Venga...! Staat overigens niet verkeerd. Geeft wel een strakke indruk. Quote
Roberto Geplaatst 17 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2010 Smart, ik heb inderdaad alle belettering er af. Ik heb dat bij mijn Alfa ook. Het oogt gewoon lekker clean. Je kunt het Venga-logo er zo vanaf trekken. Het zat er nog op toen we de auto gingen ophalen en de verkoper heeft het ter plekke afgehaald. Het logo is daarna onbruikbaar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.