Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

radio gaat steeds zoeken na starten auto

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi,

laatste tijd gaat mijn radio steeds zoeken naar de zender na het starten van de auto. dan staat er pi-search

dit is bij q-music en bij sky radio.

als ik hemn dan op een andere zender zet en weer terug doet hij het wel .

maar bij radio 538 doet hij het niet.

deze zenders zijn voor geprogrameerd.

heeft iemand hier ook last van

Geplaatst

Dit is vrij normaal en dan vooral bij deze zenders.. Je radio probeert het sterkste signaal te vinden en doet dan een Search naar de beste frequentie. Ik heb daar alleen maar last van als tussen veel huizen sta.. Meestal druk ik dan op de voorkeurskeuze toets en het is geregeld..

Geplaatst

het maakt niet uit waar je sta. maar 538 is een minder sterker zenden dan Q.

ik denk dat hij 3 min bezig is om te zoeken maar dan ben ik het zat en druk dan op 6 en dan weer gelijk op 5 voor Q en dan doet hij het wel gelijk zonder te zoeken.

dus als ik hem over zet en weer terug doet hij het gelijk maar als ik wacht na het starten duurt het minstens 2 a 3 min dan geeft hij nog geen geluid.

Geplaatst

Deze is al eerder gepost.

Gewoon in je radio setup de automatic finetuning "AF" uitzetten en je bent klaar. Heb ik onlangs ook gedaan, dan heeft ie de zender direct.

Geplaatst
Deze is al eerder gepost.

Gewoon in je radio setup de automatic finetuning "AF" uitzetten en je bent klaar. Heb ik onlangs ook gedaan, dan heeft ie de zender direct.

post niet gezien.

en ook gelijk geluid??

maar het is toch raar dat het bij 538 niet is en bij Q wel.

Geplaatst

Q en Q was ook een hele rare serie.......

Ik vermoed dat Q-radio een zwakker signaal heeft dan Radio538.

Geplaatst

Ja, meteen geluid.

Ik ergerde me er ook enorm aan.... Ik vertrek elke morgen iets voor het hele uur, en dan miste ik net het begin (tot soms 2 minuten) van het journaal. Ik ben een nieuwsverslaafde, dus dat wil ik gewoon ff horen in de auto.

Zoeken op dit forum werkt helaas niet zo lekker, dus ik kan hem zo snel ook niet terugvinden...

"Q is [not] good for you..."?

post niet gezien.

en ook gelijk geluid??

maar het is toch raar dat het bij 538 niet is en bij Q wel.

Geplaatst

Q zit op een sterker signaal dan 538. dit is bij de laatste (paar jaar geleden) veranderd. eerst was 538 het sterkst. maar dat maakt niet uit.

ga het ff proberen hoe PATTEN het doet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...