Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Er moet toch een gaat geboord worden of wordt er los een usb-stekkertje op het dashboard neergelegd? Moet gewoon zo worden he: Als het niet zo kan, dan wil ik het niet hoor.... het moet echt mooi zijn anders is het verhaal al aan zijn einde. Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 10mm mag ik hopen???? (ipv cm) Was een voorbeeld.. je kunt zo lang kopen als je wilt.. van paar cm tot meters Is het dan echt zo'n stom idee dit idee? Mijn garage zei niet direct: "Wat een stom idee, dat wordt niet mooi". Ik heb nu de vraag gesteld hoe het dan zou worden, hoeveel het zou kosten en of het eigenlijk wel kan. Ik heb het nooit mooi gevonden hoor zo'n stekker over je dashboard. Ps. Ik ben blij dat ik geen inbouw heb gedaan, mijn TomTom is perfect en precies wat ik wil, dat had met de inbouw niet zo geweest. Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Was een voorbeeld.. je kunt zo lang kopen als je wilt.. van paar cm tot metersss Duh,...jij bedoelt dus een kabel, Venga OK dacht een stekker.....ik ook trouwens! Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 (aangepast) Duh,...jij bedoelt dus een kabel, Venga OK dacht een stekker.....ik ook trouwens! Huh... bedoel je nu de aansluiting of de kabel van de TomTom naar de aansluiting usb? Ik wil dus gewoon zoals dit daarin mijn USB kabel van de TomTom prikken.. (een hele korte) en mijn TomTom op het dashboard. Zo zit ik niet vast aan mijn TomTom, is de aansluiting altijd bruikbaar voor een nieuwere navigatie... alleen is hij overbodig als je het niet gebruikt.... Maar de vraag blijft.. is het wel mooi, heb ik dit ervoor over...? Of moet ik die stomme draad negeren en accepteren dat het geen opbouw kan worden.. 15 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Venga OK Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Yep, maar we begrijpen elkander weer! Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Niet dus... Haha tell me your idea... maybe it's even better.. wat snap je niet aan mijn verhaal? De TomTom laad je toch ook op via een USB kabel aan de PC. Je kunt ook de sigarettenaansluiting gebruiken, maar USB laad je TomTom ook op. Serieus, alles is welkom. Quote
Venga1 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ps. Ik ben blij dat ik geen inbouw heb gedaan, mijn TomTom is perfect en precies wat ik wil, dat had met de inbouw niet zo geweest. Dank aan de mede forum leden, anders had je het wel gekocht Maar Chones, je zei het al eens zelf Een navigatie systeem gebruik je 1 op de 50 keer. Natuurlijk ga je het vaker gebruiken,maar: De TomTom kan je weghalen. De aansluiting NOOIT meer! Absoluut een afrader, leuk als je de auto wilt inruilen Ehh meneer wat heeft u daar zitten? Tja, we weten niet of dit nou wel goed voor de inruil is, we geven u er minder voor terug. En dat allemaal voor een kabeltje die je bij lange ritten hebt hangen Quote
Smart Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Het blijft lastig communiceren. Nogmaals, Venga OK en ik gingen er vanuit dat jij het had over een stekker van 10cm doorsnee/breedte, maar jij bedoelde een USB-kabel van 10cm. Ok Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 (aangepast) Ik denk niet dat het echt de inruil zal be 15 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Venga OK Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Haha tell me your idea... maybe it's even better.. wat snap je niet aan mijn verhaal? De TomTom laad je toch ook op via een USB kabel aan de PC. Je kunt ook de sigarettenaansluiting gebruiken, maar USB laad je TomTom ook op.Serieus, alles is welkom. Ik snap je idee, Chrones. Helemaal zo gek nog niet! Heb net even in de Conrad catalogus gekeken of daar iets knaps in stond, maar nee (of ik heb het gemist). Maar waarom zet je de extra usb niet op een wat minder opvallende plek boven op je dash? Bv bij je raamstijl aan de linkerkant? Ok, er loopt een touwtje boven op je dash, maar dat valt niet zo op. Als je de TT ook links neerzet, ipv in het midden van je dash, dan zie je helemaal geen touwtje! Die locatie voor de TT zie ik veel in andere auto's. Voorkomt wel dat bij inruil iemands oog er meteen opvalt en begint te knagen aan je inruilprijs (opmerking Venga1) 'k Blijf met je medenken! Peter Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik snap je idee, Chrones. Helemaal zo gek nog niet! Heb net even in de Conrad catalogus gekeken of daar iets knaps in stond, maar nee (of ik heb het gemist). Maar waarom zet je de extra usb niet op een wat minder opvallende plek boven op je dash? Bv bij je raamstijl aan de linkerkant? Ok, er loopt een touwtje boven op je dash, maar dat valt niet zo op. Als je de TT ook links neerzet, ipv in het midden van je dash, dan zie je helemaal geen touwtje! Die locatie voor de TT zie ik veel in andere auto's. Voorkomt wel dat bij inruil iemands oog er meteen opvalt en begint te knagen aan je inruilprijs (opmerking Venga1) 'k Blijf met je medenken! Peter Ja inderdaad, links is nog een betere plek... Hmmmm, ik heb me dealer al gevraagd voor de oplossing in het midden, eerst even afwachten wat die zeggen. Eigenlijk staat hij nu in het midden omdat daar je aansluiting zit.... Ik rij soms ook links, dat werkt toch wel erg fijn hoor. vind ik zelf. Quote
Venga OK Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ik rij soms ook links, dat werkt toch wel erg fijn hoor. vind ik zelf. BLIJF WEL RECHTS RIJDEN !!!! :-D (je ziet maar een misverstand sluipt er zo weer in....) Quote
Venga1 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 ik vind raamplakken niet fijn. Wat is hiervan het probleem? Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 (aangepast) Wat is hiervan het probleem? lelijke rondjes op me voorruit, en als je het erop laat, hier in Rotterdam (waar ik werk) heb je zo je ruit stuk. BLIJF WEL RECHTS RIJDEN !!!! :-D(je ziet maar een misverstand sluipt er zo weer in....) LOL oops! Hey, moet je is mijn bijlagen zien... aan de raam geplakt tot ik mijn beanbag van TT krijg.. Lijkt niet gek he. kijk trouwens ook dat verbruik 5,9/5,8! 15 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Venga1 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Hey, moet je is mijn bijlagen zien... aan de raam geplakt tot ik mijn beanbag van TT krijg.. Lijkt niet gek he. kijk trouwens ook dat verbruik 5,9/5,8! Kijk zo gebeuren nou de ongelukken. lekker foto's maken van je TT en niet op de weg letten:) Prima verbruik, alleen wat een kl... zender heb je opstaan Leef jij trouwens in je auto? staat daar bijna 6100 km? Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Kijk zo gebeuren nou de ongelukken.lekker foto's maken van je TT en niet op de weg letten:) Prima verbruik, alleen wat een kl... zender heb je opstaan Leef jij trouwens in je auto? staat daar bijna 6100 km? Ja erg he! Waar zie je dat eigenlijk? ik zie alleen oranje op de foto's. BTW... mooie foto's maakt de iPhone he.. Ook zo'n leuke intergratie in de Venga! haha Ik woon 45km van mijn werk weg.. dus 90 km per dag. Daarnaast woont mijn Schoonfamilie in Assen, 200km van ons huis af. Loopt flink op he... deze venga wordt goed ingereden.. Ik leef zo'n beetje in de auto ja, daarom ook mijn liefde voor de Venga .. haha Qmusic luister ik altijd! Ik dacht; kan wel even foto's maken, de Venga heeft tenslotte de 4/5 sterren EN ik heb de gordel modificatie al haha Quote
Venga1 Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Ja erg he! Waar zie je dat eigenlijk? ik zie alleen oranje op de foto's. Gewoon op je foto er staat 6067km Quote
Venga OK Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 ...... Daarnaast woont mijn Schoonfamilie in Assen, 200km van ons huis af. Maar uhh... Ga je nu naar je schoonfamilie of ga je er heen om een lekker stuk te rijden in je mooi Venga ?? Volgens mij ga je nu vaker dan voorheen of niet?? Eerlijk antwoorden he! Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Maar uhh... Ga je nu naar je schoonfamilie of ga je er heen om een lekker stuk te rijden in je mooi Venga ?? Volgens mij ga je nu vaker dan voorheen of niet?? Eerlijk antwoorden he! Haha, ja eerlijk gezegd wel... ze hebben daar een super wasstraat hahaha! Bosstelvrij, perfect schoon, binnen en buiten... Ik rij echt super graag in de Venga, de nieuwe Ford Ka van mijn vriendin wordt nooit gebruikt als we weggaan lol! Quote
Venga OK Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 Haha, ja eerlijk gezegd wel... ze hebben daar een super wasstraat hahaha! Bosstelvrij, perfect schoon, binnen en buiten... Ik rij echt super graag in de Venga, de nieuwe Ford Ka van mijn vriendin wordt nooit gebruikt als we weggaan lol! Dus JIJ gaat helemaal niet naar je schoonmoeder... Jij gaat de Venga wassen en je vriendin gaat bij d'r moeder op bezoek.... Ze leest toch niet mee he???:oops: Quote
Remko .me Geplaatst 15 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Maart, 2010 Dus JIJ gaat helemaal niet naar je schoonmoeder... Jij gaat de Venga wassen en je vriendin gaat bij d'r moeder op bezoek....Ze leest toch niet mee he???:oops: Nee, maar uhhh ssst he best gevaarlijk zo! hahaha Quote
Fransmg Geplaatst 15 Maart, 2010 Geplaatst 15 Maart, 2010 (aangepast) Hallo Venga verslaafden, met of zonder intrafuneus toegediende navigatiesystemen:). Ja ik heb ook maar zo'n Venga 1.4 besteld (x-tra) + confort pack + org nav systeem. Nee heb niet geld te veel; maar het tis wel mooi he. Tis alleen dat ik 3 maanden moet wachten voor ik het dingetje + auto geleverd krijg (Ja 3 maanden). Nu heb ik toch even een vraag of wat: Je hebt optie: Pioneer Nav System En je kunt voor optie kiezen: Origineel nav system Vraag 1: Welk nav systeem is beter - meer functioneel; Pioneer (hier kan ook achteruit rij cam op worden aangesloten) of het originele (en waarom)? Vraag 2: Wie is de fabrikant van het origenele nav systeem; cq waar kan ik documentie downloaden opdat ik al eens wat kan snuffelen (heb 3 nl maanden de tijd om wat te lezen). Aangezien ik afgelopen weekend pas heb besteld; zou ik misschien nog kunnen switchen van navigatie systeem; in de winkel heb ik er niet zo over nagedacht:-?. Alvast badankt voor eventuele reacties. 15 Maart, 2010 aangepast door Fransmg textfout Quote
John Cassels Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 lelijke rondjes op me voorruit, en als je het erop laat, hier in Rotterdam (waar ik werk) heb je zo je ruit stuk. LOL oops! Hey, moet je is mijn bijlagen zien... aan de raam geplakt tot ik mijn beanbag van TT krijg.. Lijkt niet gek he. kijk trouwens ook dat verbruik 5,9/5,8! Je kan makkelijk je eigen houder maken dan kan je de TT op de perfekt positie plaatsen. Kabel naar 12v stekker wegwerken achter houder. Quote
Ben Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Hallo luitjes, Ik heb nu mijn Kia Venga 1.6 Ex nu 10 dagen en ca 500km gereden. Het Kia-navigatiesysteem hield er vanmorgen abrupt mee op . Ong. 2 seconden na de start van de auto. Het scherm gaf een soort gestoord tv-beeld met verticaal lopende draden. Dit bleef ook aan staan terwijl alles uitgezet was en de sleutel verwijderd. Direct langs garage gereden. Deze adviseerden de auto een 1/2 uurtje te laten staan en mogelijk zou systeem zich dan bij starten resetten. Dit heeft inderdaad gewerkt. Er is afspraak gemaakt voor volgende week om de computer uit te lezen. Gr Ben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.