Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• 1 maand later...
Geplaatst
Ik heb altijd spijt gehad dat ik toen niet voor het kia systeem gekozen heb, de reden was toen dat het zo jat gevoelig was.

Ik heb trouwens de hele topic gelezen hoor van die navigatie in de sorento alleen schieten bij mij dan weer 100 vragen binnen.

De originele kia navigatie schijnt namelijk niet goed te zijn.

Veel verschil maakt het niet hoor, ik moet mijn accessoires nog krijgen en wil het eigenlijk tegelijk doen.

Alleen maak ik me zorgen om bovenstaande vragen... en me ipod aansluiting aan de onderkant enz enz..

Bedankt venga1 voor de info, ik ga even kijken wat interessant is voor in de Venga, moet natuurlijk wel super mooi en goed zijn voor die prijs.

Welk systeem heeft de Venga eigenlijk standaard weet iemand dat?

Ik heb zelfs nog nagedacht over de telefoonhouder in de venga, misschien daarop mijn TomTom te doen......

Hallo

Ik een houder gekocht om mijn tel /PDA/totmtom te monteren gekocht maar dat zit zo dicht bij het stuur dat was niet prettig ,deze weer verwijderd en bij pdashop een ander model gekocht ,en dat zit beter.deze zit dan links naast het stuur en je kunt dan makkelijk een aan sluiting maken want daar onder zit de zekering kast.het is dan ook niet nodig om gaatjes te boren of zo want het zij schot links is zo te verwijderen.

en dit bevald mij goed .

Gr:Fred uit Voorschoten

Geplaatst
Hallo

Ik een houder gekocht om mijn tel /PDA/totmtom te monteren gekocht maar dat zit zo dicht bij het stuur dat was niet prettig ,deze weer verwijderd en bij pdashop een ander model gekocht ,en dat zit beter.deze zit dan links naast het stuur en je kunt dan makkelijk een aan sluiting maken want daar onder zit de zekering kast.het is dan ook niet nodig om gaatjes te boren of zo want het zij schot links is zo te verwijderen.

en dit bevald mij goed .

Gr:Fred uit Voorschoten

Kan je laten zie hoe je dit gedaan hebt?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...