Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Heren "opbouw" navigatoren,

Ik ben zo langzamerhand wel nieuwschierig naar foto's van jullie mooie speeltjes IN de Venga's. Chrones, volgens mij heb je nog een belofte uitstaan....

Ik ga foto's maken, ik wacht nog op een onderdeel van TomTom. Dan lijkt het net wat mooier. :P

Geplaatst (aangepast)

Beide foto's als bijlage.

Ik kan twee manieren, op een standaard of direct erop via een dock.

Wat vinden jullie mooier?

Ik kan hem nog niet volledig vast zetten, wacht nog op TomTom...

Dus binnenkort volgen nieuwe foto's, ook direct van mijn nieuwe accessoires erbij.

BTW alles is los te maken, geen lijm, schroeven of wat dan ook komt eraan te pas. Alles is officieel van TomTom.. :P

aangepast door Chrones
Geplaatst
Beide foto's als bijlage.

Ik kan twee manieren, op een standaard of direct erop via een dock.

Wat vinden jullie mooier?

Ik kan hem nog niet volledig vast zetten, wacht nog op TomTom...

Dus binnenkort volgen nieuwe foto's, ook direct van mijn nieuwe accessoires erbij.

BTW alles is los te maken, geen lijm, schroeven of wat dan ook komt eraan te pas. Alles is officieel van TomTom.. :P

Direct erop via een dock!

Gr. Ton

Geplaatst
Nadelen : - Gebruiksduur batterij

- Spraakgebrek

- Onhandige locatie USB-aansluiting

- Adres invoeren omslachtig

- Moeilijk te zien bij fel zonlicht

Persoonlijk vind ik het scherm even goed/slecht als mijn vorige TomTom 720, en de aansluiting zit op precies de zelfde plek als bij de TomTom

En de stem vind ik beter te verstaan als van mijn TomTom

Adres invoeren is een paar stapjes meer als bij de TomTom

w.b spraak, zit daar ook zo'n leuke vlaamse dame in ??

Ben nl. erg aan haar verknocht in mijn TT..

Geplaatst
En je voeding dan?

Of denk je dat je bij lange ritten genoeg aan de interne voeding hebt?

Volgens mij gaat er vanaf je dock een kabeltje naar je 12 v aansluiting.

Gr. Ton

Geplaatst

Er zit een vlaamse dame bij, maar de Nederlandse vind ik de beste

Geplaatst

Volgens mij heet ze Lucie met rood haar ( met een heeeele zwoele stem"' zucht!!!!''), maar je kan haar altijd nog downloaden via TT home.:001_icon16::tt1:

Gr. Ton

Geplaatst
Hoi Venga OK

Je kan het gewoon hier "bewonderen" , maar jij hebt toch een inbouw?

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=29337&postcount=36

Klopt Venga1,

Maar da's voor mij ook een first! Ik ben meer een knutselaar van origine...

Vandaar de interesse in jullie opbouw nav's.

Ik was inderdaad vergeten dat je al een keer een aantal foto's had geplaatst. Ziet er goed uit. Er zijn ook hele kleine zwarte ti-wraps in de handel. Is net iets mooier voor je voedingskabel

Chrones,

Ziet er ook goed uit. Jij wacht zeker nog op de beanbag waar je het laatst over had?

't Zou mooi zijn als autofabrikanten een 12V aansluiting bovenop het dashboard zouden plaatsen zodat je de voedingskabel niet over je dash hebt lopen. Misschien een idee voor durvers om dit zelf te doen..... Bv helemaal links bij de raamstijl. Valt het haast niet op.

Eenmaal een knutselaar.... Ik geloof dat ik het zou uitzoeken of ik daar een 12V aansluiting naar toe kon brengen. Dash is er groot genoeg voor in de Venga...

Succes!

Peter

Geplaatst
Volgens mij heet ze Lucie met rood haar ( met een heeeele zwoele stem"' zucht!!!!''), maar je kan haar altijd nog downloaden via TT home.:001_icon16::tt1:

Gr. Ton

op een mio ??

Geplaatst
Klopt Venga1,

Maar da's voor mij ook een first! Ik ben meer een knutselaar van origine...

Vandaar de interesse in jullie opbouw nav's.

Ik was inderdaad vergeten dat je al een keer een aantal foto's had geplaatst. Ziet er goed uit. Er zijn ook hele kleine zwarte ti-wraps in de handel. Is net iets mooier voor je voedingskabel

Hoi Peter.

Die heb ik ook in huis,maar ik ben bang dat die dingen mijn dashboard beschadigen.

Er zitten geen witte tywraps aan de kabel, maar dat is bindtouw.

Ik zoek nog een mooiere oplossing, maar dit krast in ieder geval niet.

ik heb al gekeken of ik de kabel helemaal weg kan werken, maar dan moet ik in het dashboard gaan boren of iets dergelijks

Geplaatst (aangepast)
Hoi Peter.

Die heb ik ook in huis,maar ik ben bang dat die dingen mijn dashboard beschadigen.

Er zitten geen witte tywraps aan de kabel, maar dat is bindtouw.

Ik zoek nog een mooiere oplossing, maar dit krast in ieder geval niet.

ik heb al gekeken of ik de kabel helemaal weg kan werken, maar dan moet ik in het dashboard gaan boren of iets dergelijks

je kan met behulp van een kleine schroeven draaier dat midden paneel eruit wippen, zijn 4 klemmetjes. Dan heb je dat stuk in ieder geval alvast gewonnen! kabeltje er achter langs en weer dicht klikken!

eventueel even vragen of je dealer dit wil doen. Is voor hun half minuutje werk

aangepast door Jantje
Geplaatst

Net twee uur met de tt gereden, allemaal op de accu van de tt.

Ik ga inderdaad de beanbag gebruiken. Mijn dealer vragen om een oplossing voor voeding.

Ik wil de beanbag na verloop van tijd vervangen door een platte zwarte mooi geintergreerde zwarte afwerking met een Dock waarin de tt geplaatst kan worden, direct voor de voeding.

Al zal de beanbag ook erg mooi en afgewerkt lijken.

Iemand nog benieuwd naar het uiteindelijke resultaat of nu allemaal afgehaakt met de eerste foto's?

Ik ben echt super tevreden met de TomTom!

Nu nog even werken aan de betere afwerking/wegwerking.

Kijk: live in actie..

http://twitpic.com/18m8hb

Geplaatst

Ik heb bij mijn dealer een offerte aangevraagd hoeveel het kost om 1 USB aansluiting te maken net op het randje aan de bovenkant op mijn dashboard. Netjes afgewerkt en niet in het zicht.

Ben benieuwd

Geplaatst
Ik heb bij mijn dealer een offerte aangevraagd hoeveel het kost om 1 USB aansluiting te maken net op het randje aan de bovenkant op mijn dashboard. Netjes afgewerkt en niet in het zicht.

Ben benieuwd

Help Chrones

Dit heet dashboard vernielen :oops:

Geplaatst
Help Chrones

Dit heet dashboard vernielen :oops:

Nee hoor, dat doet de dealer hoor, netjes afwerken enzo... :) denk je dat ik het laat doen als het er niet uit komt te zien??

Heb het nog niet besloten, leek me alleen super makkelijk.... al kan mijn tomtom al gauw 4 uur zonder stroom dus de vraag is wil ik die investering doen of niet..

ze kunnen dat gewoon netjes afwerken hoor, zoals jou voorkant eruit ziet... nette randing en afsluiting bij de USB... precies zoals jouw radio er bijvoorbeeld in zit.

Geplaatst

ziet er dan net zo uit als de iPod aansluiting aan de voorkant.. je ziet niet eens dat het later erin gedaan is hoor... :P

Maar zoals ik al zei, het is een gedachte die ik liet gaan, offerte aanvragen kan nooit kwaad.... misschien is het wel DE manier om van die irritante rot snoer af te komen!!

Geplaatst
ziet er dan net zo uit als de iPod aansluiting aan de voorkant.. je ziet niet eens dat het later erin gedaan is hoor... :P

Maar zoals ik al zei, het is een gedachte die ik liet gaan, offerte aanvragen kan nooit kwaad.... misschien is het wel DE manier om van die irritante rot snoer af te komen!!

Je komt niet van dat irritante snoer af, die ligt dan bovenop het dashboard i.p.v. erover heen. Wat is mooier?

BTW, hoe wil de dealer een vierkant USB-stekkertje verwerken in een rond gat, zonder dat dat opvalt? Ik ben heel benieuwd!

Geplaatst
Je komt niet van dat irritante snoer af, die ligt dan bovenop het dashboard i.p.v. erover heen. Wat is mooier?

BTW, hoe wil de dealer een vierkant USB-stekkertje verwerken in een rond gat, zonder dat dat opvalt? Ik ben heel benieuwd!

Je kunt TomTom USB stekker kopen van 10cm bijvoorbeeld.. :P lol

Hoezo rond gat?

Geplaatst

met een dremel kan je een rechthoekig vlakje uit frezen..

Geplaatst
Je kunt TomTom USB stekker kopen van 10cm bijvoorbeeld.. :P lol

Hoezo rond gat?

Er moet toch een gaat geboord worden of wordt er los een usb-stekkertje op het dashboard neergelegd?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...