NonkelSimon Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Hier zien jullie ze dan, gemonteerd 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 vind ze wel errug groot, het moet geen postkoets worden natuurlijk. Kwestie van smaak hoor, het ken net....... Veel plezier ermee ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Echt VET ziet er goed uit hoe is het comfort? gr.Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Zolang JIJ de nieuwe sloefen mooi vindt, ben ik tevreden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Zolang JIJ de nieuwe sloefen mooi vindt, ben ik tevreden... En daar sluit ik me natuurlijk helemaal bij aan ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Echt VET ziet er goed uit hoe is het comfort?gr.Jos Comfort is nog steeds goed, de sorento heeft al de eigenschap om nogal zacht en schommeling te rijden, dus als ik de standaard veren blijft behouden, dan blijft hij zachter als een cee'd laten we zeggen. Er is enkel 1 klein probleempje, de band is net iets te breedt Als ik bv scherp naar links draai, dan gaat de band de wielkast binnenin aantikken, maar dat los ik nog wel op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Dat zijn flinke sloffen Simon. Het oogt wel even stoer en hoog op de poten. Het misstaat de auto in ieder geval niet. De onderstaande zijn in ieder geval monsterlijk groot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 (edited) Dat zijn flinke sloffen Simon. Het oogt wel even stoer en hoog op de poten. Het misstaat de auto in ieder geval niet. De onderstaande zijn in ieder geval monsterlijk groot. Ze zijn inderdaad monsterlijk groet en Shrek-Lelijk... Wat sommige mensen niet allemaal doen om aandacht te krijgen met hun auto's. Edited March 12, 2010 by Alex VB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 het zijn mooie sloffen alleen vind ik dat de wagen te hoog op zijn poten staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 (edited) Ze zijn inderdaad monsterlijk groet en Shrek-Lelijk... Wat sommige mensen niet allemaal doen om aandacht te krijgen met hun auto's. Sorry (gewijzigt) Edited March 12, 2010 by NonkelSimon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Jij bent blijkbaar tegen het opsmukken van auto's of als ik jou denk-piste moest volgen 'het (fictief personage)shrek achtig maken van auto's'.Waarom heb jij dan de Cee'd sw 115 pk sport versie gekocht ipv de Cee'd sw 90 pk lx? Het is toch niet nodig om half leer en sport pedalen te hebben, en die mooie 17 duims sport velgjes? Wat mensen al niet doen om aandacht te krijgen h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Nonkel........ZEN......AlexVB heeft het over de vb plaatjes van Smart en zeker niet over jouw prachtwielen....... Inderdaad... Daarom heb ik ook Smart geqoute... Maar is niet erg... Hij is nog jong en onervaren Het is hem vergeven.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franske Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Geen ruzie maken heren! anders zal ik met mijn veel te grote 18 inch velgen onder mijn Tollie eens langs komen! Overigens moet ik zeggen dat de Sorento het prima kan hebben alleen zou ik de auto persoonlijk lekker een stuk laten zakken! ik weet het, terreinwaardig is die dan niet meer maar dan smoelt die wel ontzettend goed! en dan heb ik het niet over een 2 a 3 cm omlaag maar een heel stuk meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Geen ruzie maken heren! anders zal ik met mijn veel te grote 18 inch velgen onder mijn Tollie eens langs komen! Overigens moet ik zeggen dat de Sorento het prima kan hebben alleen zou ik de auto persoonlijk lekker een stuk laten zakken! ik weet het, terreinwaardig is die dan niet meer maar dan smoelt die wel ontzettend goed! en dan heb ik het niet over een 2 a 3 cm omlaag maar een heel stuk meer... Lijkt me met deze velgen en banden ook niet terreinwaardig Nonkel, stond de sorento niet hoger als standaard bij jou of had je hem alweer naar beneden gebracht ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 12, 2010 Author Share Posted March 12, 2010 Jah, idd eerst had ik hem 14 cm verhoogt, maar ik heb hem inmiddels al 7 cm verlaagt, dus nu staat hij nog 7 cm hoger als standaard. Waarom ik dit heb gedaan: dan kon ik de originele schokdempers en torsie stang terug monteren, want eerst reed ik met iveco schokdempers en zonder torsie stang rond. En over tereinwaardig, met deze banden, als ik er nog eens wat mee wil gaan crossen, heb ik nog steeds 4 alu velgen met tereinband liggen in magazijn, dus dan monteer ik die even, en als ik hem wil laten keuren, dan leg ik ook 4 standaard velgen met originele band. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Dat is het voordeel die jij hebt bij een 'eigen' garage. Ik vind de keuze van de velgen goed gekozen bij de auto. Ik ben in ieder geval een fan van grote velgen, mits het model en grootte passen bij de auto. In jouw geval matched dat zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted March 12, 2010 Author Share Posted March 12, 2010 Ik heb er ook zeker geen spijt van, toen ik de velgen net had besteld vorige week woensdag, begon de twijfel echt toe te slaan. Ik dacht dat deze helemaal hetzelfde was als het model dat ik gezien had in de winkel, maar woensdag avond kwam ik te weten dat de velgen die ik besteld had er iets anders gingen uitzien qua vorm. Toen kreeg ik het even benauwd, maar toen ik de velgen ging ophalen en ik deed de doos open was het een hele opluchting, en zeker toen ik ze had gemonteerd op mijn auto, en de combinatie met de rode remklauwen vind ik ook zeer geslaagt. En wat ik vind dat deze velgen mooi maakt, is dat ze zo groot zijn. Ik heb vandaag in het dorp, een gewone personenwagen rond zien rijden met dezelfde velg, maar dan 17'', en dan is de velg helemaal niet meer mooi. Maargoed, ik ben er zeer tevreden mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alden032 Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Hier zien jullie ze dan, gemonteerd Hi mooie velgen, kan je me ook vertellen waar je ze hebt gekocht, welk merk en wat ze kosten? en misschien de bandenmaat. bvd m vr gr Paul Aldenkamp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts