Jump to content
Onderdelenshop24.com

Dagje kia dealer.. wordt dit de nieuwe auto?


Recommended Posts

Guest Jantje
Posted

Goeieeee middag..

Vandaag even een tijdje bij de kia dealer door gebracht i.v.m. 2 kleine storingen die gerepafixed moest worden.

Tijdens het wachten natuurlijk even de hele showroom door gewaggeld en de diverse auto's is goed bekeken etc.

Ten eerste natuurlijk de nieuwe Sorento, wat een prachtige auto is dat toch he.. en lekker veel ruimte ook maar toch niks voor mij.

Daarna nog even de diverse venga's van binnen en buiten bekeken en toen zag ik hem in een hoekje weg gestopt staan.. de pro ceed van mijn dromen en nog een diesel ook!

In een van de aller mooiste kleuren voor de ceed en ook met cruise control.. Dealer heeft maar even in opdracht van mij een mooie offerte in elkaar gezet en ik ben in overleg gegaan met mijn vriendin :mrgreen:

Foto's:

post-1925-1297853058,03_thumb.jpg

post-1925-1297853058,44_thumb.jpg

Posted (edited)

onverwacht spannend....

Leuk joh...

Met die zuip ritten naar Groningen kan je daar een hoop lol aan hebben.

Of zoals al eens eerder werd gezegd, haal d'r es wat dichter bij huis HAHAHAHAH

(met zuip ritten bedoel ik overigens het hoge verbruik van zijn auto tijdens tegenwind 1:7,5)

Edited by bigwade
zuipritten
Guest Jantje
Posted

Ja dat is het huidige discussie punt.. Er moet een 5000 euro bij betaald worden bij een eventuele inruil.. Dat is aardig vaak tanken.. en met het risico erbij dat binnen nu en een jaar we wel samen gaan wonen en een diesel dus niet meer nodig is..

Maar goed de discussie gaat verder hier in huize Jantje :mrgreen:

Posted
In een van de aller mooiste kleuren voor de ceed

En welke kleur is dat dan???

Op de foto ziet het er bruin uit

Posted
Ja dat is het huidige discussie punt.. Er moet een 5000 euro bij betaald worden bij een eventuele inruil.. Dat is aardig vaak tanken.. en met het risico erbij dat binnen nu en een jaar we wel samen gaan wonen en een diesel dus niet meer nodig is..

Maar goed de discussie gaat verder hier in huize Jantje :mrgreen:

Ga je dan tegen jezelf praten ?? HAHAHAHAAHA!

Guest Jantje
Posted
En welke kleur is dat dan???

Op de foto ziet het er bruin uit

Pistongrey metallic, ze hebben daar een geelachtige verlichting binnen.

Ga je dan tegen jezelf praten ?? HAHAHAHAAHA!

Ze is nu hier he ;)

Posted

Hoi Jantje

Eindelijk je zwarte koplampen

Mooi dashboard,stoelen vind ik zelf niet zo mooi qua bekleding, maar dat is natuurlijk mijn mening

Veel denk plezier.

Posted

@Jantje

Dat zou leuk zijn joh, om je droomauto te kopen. Doe eens gek!:wink:

Guest Jantje
Posted
Hoi Jantje

Eindelijk je zwarte koplampen

Mooi dashboard,stoelen vind ik zelf niet zo mooi qua bekleding, maar dat is natuurlijk mijn mening

Veel denk plezier.

Ja inderdaad de zwarte koplampen zitten er ook op.. Voor de rest is de teller unit en andere afwerkings delen wel een stuk mooier geworden weer.

De ruitenwis en verlichting schakelaars zijn wel minder mooi geworden ook..

Maar voorlopig nog geen resultaat op de interne besprekingen alhier

Posted

Maak een lijst met de plus en minpunten van beide wagens..

Diegene met de meeste ++++ blijft of komt...

Guest Jantje
Posted
Maak een lijst met de plus en minpunten van beide wagens..

Diegene met de meeste ++++ blijft of komt...

ow die bij de dealer heeft veel meer en grotere + punten dan me eigen maar het grootste - punt voor die is wel de belangerijkste, dat is het grote prijs verschil.

Posted

Je kan wel willen kopen, maar je moet het ook KUNNEN !

Ik wil ook erg graag een Aston Martin DBS kopen, maar kan het helaas nog niet!

Posted
Je kan wel willen kopen, maar je moet het ook KUNNEN !

Ik wil ook erg graag een Aston Martin DBS kopen, maar kan het helaas nog niet!

Niet......? Wil je erover praten. In het KiaClubCafe kunnen wij jouw wel bijstaan hoor!

Posted

Jouw Pro Cee'd is toch nog niet zo heel erg oud ? De pest is dat de Pro Cee'd Se7en als een trein loopt dus zal je inruil een stuk minder zijn. Hoeveel km rijdt je eigenlijk dat je diesel wil ?

Guest Jantje
Posted
Jouw Pro Cee'd is toch nog niet zo heel erg oud ? De pest is dat de Pro Cee'd Se7en als een trein loopt dus zal je inruil een stuk minder zijn. Hoeveel km rijdt je eigenlijk dat je diesel wil ?

zoals het er nu voor staat tussen de 30 en 40 duizend kilometer per jaar

Posted
Kopen kopen kopen!

Ik zal morgen eens een foto trekken van een pro cee'd piston grey met nieuwe velgjes op.

Deze is van een werknemer van ons, en is een zeer mooi ding geworden

Ik zit de hele dag voor het scherm te wachten.:-D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...