Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Goeieeee middag.. Vandaag even een tijdje bij de kia dealer door gebracht i.v.m. 2 kleine storingen die gerepafixed moest worden. Tijdens het wachten natuurlijk even de hele showroom door gewaggeld en de diverse auto's is goed bekeken etc. Ten eerste natuurlijk de nieuwe Sorento, wat een prachtige auto is dat toch he.. en lekker veel ruimte ook maar toch niks voor mij. Daarna nog even de diverse venga's van binnen en buiten bekeken en toen zag ik hem in een hoekje weg gestopt staan.. de pro ceed van mijn dromen en nog een diesel ook! In een van de aller mooiste kleuren voor de ceed en ook met cruise control.. Dealer heeft maar even in opdracht van mij een mooie offerte in elkaar gezet en ik ben in overleg gegaan met mijn vriendin Foto's: Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 (aangepast) onverwacht spannend.... Leuk joh... Met die zuip ritten naar Groningen kan je daar een hoop lol aan hebben. Of zoals al eens eerder werd gezegd, haal d'r es wat dichter bij huis HAHAHAHAH (met zuip ritten bedoel ik overigens het hoge verbruik van zijn auto tijdens tegenwind 1:7,5) 16 Maart, 2010 aangepast door bigwade zuipritten Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Ja dat is het huidige discussie punt.. Er moet een 5000 euro bij betaald worden bij een eventuele inruil.. Dat is aardig vaak tanken.. en met het risico erbij dat binnen nu en een jaar we wel samen gaan wonen en een diesel dus niet meer nodig is.. Maar goed de discussie gaat verder hier in huize Jantje Quote
snackey Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 In een van de aller mooiste kleuren voor de ceed En welke kleur is dat dan??? Op de foto ziet het er bruin uit Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Ja dat is het huidige discussie punt.. Er moet een 5000 euro bij betaald worden bij een eventuele inruil.. Dat is aardig vaak tanken.. en met het risico erbij dat binnen nu en een jaar we wel samen gaan wonen en een diesel dus niet meer nodig is..Maar goed de discussie gaat verder hier in huize Jantje Ga je dan tegen jezelf praten ?? HAHAHAHAAHA! Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 En welke kleur is dat dan???Op de foto ziet het er bruin uit Pistongrey metallic, ze hebben daar een geelachtige verlichting binnen. Ga je dan tegen jezelf praten ?? HAHAHAHAAHA! Ze is nu hier he Quote
Venga1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Hoi Jantje Eindelijk je zwarte koplampen Mooi dashboard,stoelen vind ik zelf niet zo mooi qua bekleding, maar dat is natuurlijk mijn mening Veel denk plezier. Quote
Smart Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 @Jantje Dat zou leuk zijn joh, om je droomauto te kopen. Doe eens gek! Quote
Gast Jantje Geplaatst 16 Maart, 2010 Geplaatst 16 Maart, 2010 Hoi JantjeEindelijk je zwarte koplampen Mooi dashboard,stoelen vind ik zelf niet zo mooi qua bekleding, maar dat is natuurlijk mijn mening Veel denk plezier. Ja inderdaad de zwarte koplampen zitten er ook op.. Voor de rest is de teller unit en andere afwerkings delen wel een stuk mooier geworden weer. De ruitenwis en verlichting schakelaars zijn wel minder mooi geworden ook.. Maar voorlopig nog geen resultaat op de interne besprekingen alhier Quote
Alex VB Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Maak een lijst met de plus en minpunten van beide wagens.. Diegene met de meeste ++++ blijft of komt... Quote
Gast Jantje Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Maak een lijst met de plus en minpunten van beide wagens..Diegene met de meeste ++++ blijft of komt... ow die bij de dealer heeft veel meer en grotere + punten dan me eigen maar het grootste - punt voor die is wel de belangerijkste, dat is het grote prijs verschil. Quote
NonkelSimon Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Kopen kopen kopen! Ik zal morgen eens een foto trekken van een pro cee'd piston grey met nieuwe velgjes op. Deze is van een werknemer van ons, en is een zeer mooi ding geworden Quote
Alex VB Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Je kan wel willen kopen, maar je moet het ook KUNNEN ! Ik wil ook erg graag een Aston Martin DBS kopen, maar kan het helaas nog niet! Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Je kan wel willen kopen, maar je moet het ook KUNNEN !Ik wil ook erg graag een Aston Martin DBS kopen, maar kan het helaas nog niet! Niet......? Wil je erover praten. In het KiaClubCafe kunnen wij jouw wel bijstaan hoor! Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Maart, 2010 Geplaatst 19 Maart, 2010 Jouw Pro Cee'd is toch nog niet zo heel erg oud ? De pest is dat de Pro Cee'd Se7en als een trein loopt dus zal je inruil een stuk minder zijn. Hoeveel km rijdt je eigenlijk dat je diesel wil ? Quote
Gast Jantje Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Jouw Pro Cee'd is toch nog niet zo heel erg oud ? De pest is dat de Pro Cee'd Se7en als een trein loopt dus zal je inruil een stuk minder zijn. Hoeveel km rijdt je eigenlijk dat je diesel wil ? zoals het er nu voor staat tussen de 30 en 40 duizend kilometer per jaar Quote
snackey Geplaatst 20 Maart, 2010 Geplaatst 20 Maart, 2010 Kopen kopen kopen!Ik zal morgen eens een foto trekken van een pro cee'd piston grey met nieuwe velgjes op. Deze is van een werknemer van ons, en is een zeer mooi ding geworden Ik zit de hele dag voor het scherm te wachten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.