Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste KIA fans,

Nou heb ik enige tijd geleden wat foto's gezien van een sorento met dubbele uitlaat nou is dit niet zo bijzonder, maar deze uitlaten kwamen uit de achterbumper ongeveer ter hoogte van waar nu de reflectoren zitten.

Het geheel netjes afgewerkt met een sier randje.

Voor ik zelf ga buigen lassen en zagen, weet iemand of dit gewoon als set te koop is of zal het echt custom gemaakt zijn door een handige harry?

Vond het er super tof uitzien en er zou ruimte voor zijn achter de bumper.

Wie ken mij verder helpen?

Groeten Theo

Posted

Beste,

Wat jij gezien hebt zijn dummy's

De uitlaat is nog steeds origineel, er zijn enkel roostertjes in bumper gemaakt om het te laten lijken op uitlaat.

Geef voor zekerheid eens een foto van wat jij hebt gezien op het net.

Maar ik ben er 98% zeker van dat het dummy's zijn, aangezien ik dat nog noooit ben tegengekomen tijdens mijn zoektoch naar tuning parts (enkel in dummy vorm)

Posted

Oke nou dummy's doen we niet aan das alleen voor de dummy auto's zoiets zou gewoon een functie moeten hebben anders heeft het in mijn ogen niet veel nut.

Ben weer op zoek geweest naar die foto's maar zonder resultaat ik ga nog even verder speuren en dan zie je hem vanzelf.

Thanks voor de reacktie.

Posted

Jah, kijk maar eens 2 berichten naar boven, daar had ik ook al een miniatuur afbeelding gepost.

Dit zijn dummy uitlaat stukken.

Hoort bij bodykit van Tomato, ik heb jaartje geleden nog contact gehad me tomato dealers in amerika om eventueel zo'n kitje over te laten komen, maar ik had geen zin in het geregel bij douane in de haven etc.

Maar helaas pindakaas, het is fake

Guest Jantje
Posted

er zit op een volkswagen corrado forum een jongen die maakt custom uitlaten op maat en in elke gewenste vorm waar je ze in wil hebben. Compleet van RVS.

Kan eventueel wel keer zijn contact gegevens opzoeken voor je

Guest Jantje
Posted

Ik heb de contact gegevens opgevraagd, even wachten op een reactie

Posted

Ik heb ook al eens prijsgevraagt voor mijn sorento bij EPS uitlaat systemen.

Kostprijs was 1600 euries ong vanaf de turbo (met dubbele pijp achter), dus geheel systeem

En als geluidje had ik een donker geluid gekozen

Posted

Persoonlijk vind ik die van lund veel mooier als die van Nockelsimon. 4 uitlaten vind ik gewoon te nep bij zo'n auto en 2 staat veel beter. Ook de positie komt veel natuurlijker over dan die met die 4 uitlaten. Met die 4 uitlaten ben je net een sjonnie :oops: