Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik ben Rick ben 21 jaar en kom uit limburg NL en ben vandaag lid geworden van de Kiaclub.

Heb op het moment nog geen eigen auto, ben dus opzoek naar een auto maar heb nog niet erg veel verstand van auto's :P

Ben al een tijd geintresseerd in het merk KIA, vooral in de kia sportage en nu de nieuwe sportage lijkt me een erg mooie auto!

Posted
Hallo,

Ik ben Rick ben 21 jaar en Ben al een tijd geintresseerd in het merk KIA, vooral in de kia sportage en nu de nieuwe sportage lijkt me een erg mooie auto!

Hoi Rick

Welkom,maar wat heb ik ooit verkeerd gedaan.

21 jaar en dan naar een Sportage kijken :roll::roll:

het is je gegund hoor

Posted

idd, week of 2 geleden een meisje van 17 jaar in de showroom gehad voor een nieuwe Qashqai 2.0 CVT Connect edition Twv € 34.000,- !!! Meisje was verontwaardigd dat haar vader een polo voor haar wou kopen hehehe

Posted
Hallo,

Ik ben Rick ben 21 jaar en kom uit limburg NL en ben vandaag lid geworden van de Kiaclub.

Heb op het moment nog geen eigen auto, ben dus opzoek naar een auto maar heb nog niet erg veel verstand van auto's :P

Ben al een tijd geintresseerd in het merk KIA, vooral in de kia sportage en nu de nieuwe sportage lijkt me een erg mooie auto!

Klopt, dat is het :-)))

Een nieuwe kost afgeleverd ca 25.000-30.000+ afhankelijk opties.

Een 2e handsje is natuurlijk een stuk goedkoper.....

Mag je van je baas uitzoeken, of ouders ?

Als je hem zelf moet betalen, op die leeftijd, is het wellicht handiger je geld in iets anders te steken.....HAHAHA!

Dus eh.... leg es uit ? we staan open voor alles hoor :-))

Welkom hier en laat je vooral niet afschrikken door ongezouten meningen, HAHAHA!

Posted
idd, week of 2 geleden een meisje van 17 jaar in de showroom gehad voor een nieuwe Qashqai 2.0 CVT Connect edition Twv
Guest Jantje
Posted
Het bestaat nog.........heerlijk !!

op mtv zie je niets anders..

Meisjes en Jongens die voor hun 16e verjaardag een range rover sport, lexus, mercedes, bmw 5/7 series etc. krijgen en dan nog glas hard zeggen: als ik die auto niet krijg dan praat ik nooit meer met je

Posted
Hallo,

Hallo Rick,

Welkom op Kia club:-) Sportage ook een leuke keus!

Succes in de toekomst.

Posted

Welkom Rick, have fun op dit forum.

ik heb al 2 toyota corolla's en alfa 147 gehad.

rij nu iets meer als een maand met kia soul en moet zeggen die koreanen hebben me op positieve manier verbaasd. alle redenen zijn nu goed genoeg om een ritje te maken. en dan nog de 7 jaar garantie, pechverhelping, goede autosaloncondities niet te vergeten ...

Posted

Rick, welkom op het forum!

Veel plezier met het uitpluiswerk. Dat is nog eens een binnenkomer als 'jongeling'.

We gaan je vaker tegenkomen heb ik het idee. Hou ons op de hoogte van je vorderingen.

Posted

Bedankt voor de reacties :)

Welkom Rick, have fun op dit forum.

ik heb al 2 toyota corolla's en alfa 147 gehad.

rij nu iets meer als een maand met kia soul en moet zeggen die koreanen hebben me op positieve manier verbaasd. alle redenen zijn nu goed genoeg om een ritje te maken. en dan nog de 7 jaar garantie, pechverhelping, goede autosaloncondities niet te vergeten ...

Heb zelf nog nooit in een KIA gereden :P ben benieuwd hoe het bevalt, denk dat ik binnekort eens naar een dealer ga voor een proefrit met de "oude" sportage of de sorento..

Verbaast mij dat de Koreanen de prijs van de kia's toch nog laag zijn als je ze vergelijkt met andere merken, en dan idd ook nog 7 jaar garantie, vraag me af hoe ze dat doen..

Rij op het moment met een mercedes, van bijna 20 jaar :P

Als kia goed bevalt blijf ik bij dit merk..

Posted

prijs kwaliteit zit kia zeer goed. hadden ook vergeleken met toyota urban cruiser en daihatsu materia omdat de modellen een beetje op mekaar lijken, maar de soul is veel ruimer en geef nu toe ook veel mooier :D (en beterkoop als de urban :wink:)

Posted

En ik mag hem lenen als het NL-elftal wint. Daarmee kan ik al vlaggend door de straten. Ik vergeet ook nooit wat......:whistling::clap::yes: