Venga1 Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 ik kreeg een enquete thuis gestuurd van Kia met het vriendelijke verzoek of je deze wou invullen. Allemaal vragen over je dealer en je beoordeling over hoe je behandeld werd in het aankoops proces, de aflevering, de dealer in het algemeen etc. Laat maar komen, ik vul die zeker in!! Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Maart, 2010 Geplaatst 28 Maart, 2010 Laat maar komen, ik vul die zeker in!! ik had hem ook al ingevuld, maar daarna kreeg ik dus helaas dit.. Quote
Geert13 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geachte Clubleden, De originele vloermatten in needlefelt of velours zijn beschikbaar met Venga opschrift maar niet in Nederland, vermits Kia Motors NL een eigen oplossing aanbiedt. Gelieve jullie dealers expliciet te vragen naar 1P141ADE00 of 1P144ADE00 (velours). Quote
Runn Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 (aangepast) Gezocht op artikelnummer en gevonden. Tevens een link verwijzend naar een pdf met accessoires waaronder de matten, Iphone dashboardhouder etc. Bestellen is weer een ander verhaal... mat 1P141ADE00.bmp mat 1P144ADE00.bmp 29 Maart, 2010 aangepast door Runn Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 http://www.auto-obermann.de/Preislisten/Venga_Zubehoer_02.2010.pdf Met prijzen: Nadelfilz 25,61 euro, Velours 41,84 euro PER SET VAN 4 ! Dealers en/of Kia NL, GA JE SCHAMEN ! Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 ik kreeg een enquete thuis gestuurd van Kia met het vriendelijke verzoek of je deze wou invullen. Allemaal vragen over je dealer en je beoordeling over hoe je behandeld werd in het aankoops proces, de aflevering, de dealer in het algemeen etc. OT, deze heb ik ook gehad en ingevuld. Beetje raar, het gaat alleen over aankoop auto en niet over onderhoud. Dat heet dan een dealer onderzoek. Ik vind het half werk..... Zo en nu terug naar de matjes.... Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 http://www.auto-obermann.de/Preislisten/Venga_Zubehoer_02.2010.pdfMet prijzen: Nadelfilz 25,61 euro, Velours 41,84 euro PER SET VAN 4 ! Dealers en/of Kia NL, GA JE SCHAMEN ! Wat is mooier/beter? Ik kan het gewoon bestelen in Duitsland.. Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Wat is mooier/beter?Ik kan het gewoon bestelen in Duitsland.. Je hebt geld zat dus ik zou ze beiden bestellen. (ipv bestelen, daar houden ze niet zo van daar in DL) Velours voor in de zomer en die hardere soort voor het prutweer. Misschien krijg je korting...... Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Je hebt geld zat dus ik zou ze beiden bestellen.Velours voor in de zomer en die hardere soort voor het prutweer. Misschien krijg je korting...... Geld zat LOL.. hoe kom je daarbij? Ik vind het zo jammer dat wij niet meer accessoires hebben voor de Venga.. Zo zie ik in Belgie echt leuke dingen!! hoe zit die iphone houder? ik zit nu altijd te prutsen met de iphone tussen me neer te leggen Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geld zat LOL.. hoe kom je daarbij?Ik vind het zo jammer dat wij niet meer accessoires hebben voor de Venga.. Zo zie ik in Belgie echt leuke dingen!! hoe zit die iphone houder? ik zit nu altijd te prutsen met de iphone tussen me neer te leggen Via de diverse forum leden kan je toch de accessoires in belgie bestellen? Dat had bijvoorbeeld Alex mij al eens aangeboden... Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Via de diverse forum leden kan je toch de accessoires in belgie bestellen?Dat had bijvoorbeeld Alex mij al eens aangeboden... Ja maar k snap niet waar ik de belgische accessoires kan vinden online?? Deze staan zo onlogisch... pas bij bestellen zie je het.. en zie je nog geen voorbeelden enzo.. Anyone? Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ja maar k snap niet waar ik de belgische accessoires kan vinden online?? Deze staan zo onlogisch... pas bij bestellen zie je het.. en zie je nog geen voorbeelden enzo..Anyone? Hou de Duitse lijst aan met bestelcodes, mail die naar de verdeler in Antwerpen, bestel ze, ga ze op een leuke dag ophalen met je vriendin en ga daarna lekker shoppen en schranzen in Antwerpen. Hoe moeilijk kan het zijn ...........?? Quote
Venga1 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Wat is mooier/beter?Ik kan het gewoon bestelen in Duitsland.. He Chrones. Wil je ook voor mij een setje stelen? Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 He Chrones.Wil je ook voor mij een setje stelen? haha ja goedkoper dan dat kan het al helemaal niet Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 haha ja goedkoper dan dat kan het al helemaal niet LOL PFFT JONGENS! Even serieus? is er geen accessoires lijst/boekje van Belgi Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 LOL PFFT JONGENS! Even serieus? is er geen accessoires lijst/boekje van Belgi Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 (aangepast) Je bent erg hardleers....HAHAHAHAHAHA!http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=31894&postcount=56 typ nou eens zo'n bestelnummer van wat dan ook van de Duitse lijst in google. Dan vind je dat artikel in elk land (behalve Nederland) Verzamel die artikel nummers en mail die naar een Belgische dealer. Voorkauwen ok 29 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Smart Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Alex is bereidt om ons te helpen met accessoires uit Belgi Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Alex is bereidt om ons te helpen met accessoires uit Belgi Quote
Remko .me Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 ik dacht dat je chrones nu wel een beetje kende.......Na het sticker gedoe gaat vriend alex zich laten beroven in egypte en voor hij daar overheen is zijn we een tijdje verder. Denk je echt dat chrones daar op kan wachten ? Nee, die wil het nu en nu direct...... Dat werk ))) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Quote
Smart Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ik heb een sterk vermoeden dat Chrones zijn leven tweemaal leeft. Zijn bioritme staat in ieder geval op de TURBOSTAND en is niet ECODYNAMISCH. Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Ik heb een sterk vermoeden dat Chrones zijn leven tweemaal leeft. Zijn bioritme staat in ieder geval op de TURBOSTAND en is niet ECODYNAMISCH. Zo'n uurtje vooruit helpt al niet eens...... Quote
Smart Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 En toch, toch geniet ik elke keer weer van Chrones. Hij legt op een leuke manier zaken bloot, die anders verborgen waren gebleven. Dat is ook een kunst! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.