Jump to content

Peer

Recommended Posts

Ook ik wil mezelf even voorstellen:

Ik heet Peer, ben 57 jaar en woon in Den Bosch. Ben leraar basisonderwijs en al geruime tijd Kia rijder.Mijn nieuwe Venga is intussen mijn 4e Kia.

Na eerst 3 Carensen te hebben gehad leek het ons (mijn vrouw en ik), nu de kinderen de deur uit zijn, tijd voor een kleinere, zuinigere auto en de Venga sprak ons meteen aan.

Het is t.o.v. de Carens een stap achteruit qua comfort, maar daar kozen we voor. De Carens zit vol opbergmogelijkheden en electronica, die de Venga toch wat minder heeft, maar er valt ruimschoots mee te leven, vinden wij.

We moesten erg wennen aan de ver naar voren staande A stijlen, waardoor je soms weinig zicht hebt op verkeer van links en rechts (rotondes) en we misten direct de verwarmde spiegels.

Verder maakten we al snel een verevelende tekortkoming mee, toen we na een 6 daagse vakntie onze auto op de luchthaven niet meer aan de praar kregen vanwege een lege accu.

We kregen een nieuwe accu en hopen nu maar dat dit het euvel oplost.

M.vr.gr.

Peer

Hallo Peer,

Alsnog welkom op het forum kerel!

Ondanks het akkefietje op de luchthaven hoop ik toch dat je veel plezier aan je Venga zult beleven.

Guest GreyGriffin

Hallo Peer,

Je was er al even, maar toch welkom op de clubsite! We mogen je (na vier Kia's) zeker als ervaringsdeskundige in de gelederen opnemen. Dat de Venga je met een oververmoeide accu al zo snel in de steek liet, zullen we maar als een schoonheidsfoutje betitelen.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin