Jump to content

Recommended Posts

Posted

Halodie,

op http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1645 is al wat te lezen geweest,

maar ik gooi het nu maar in het dagboek.

Vandaag de 25.000 gepasseerd.....

Voor het geld blijf ik het een wereld auto vinden buiten de roerbak.

Ik heb daar echt dagelijks ruzie mee.

Nu heb ik 20 jaar automaat gereden maar met 2e "thuis auto's" met roerbak nooit problemen gehad.

Het ligt vast aan mij ! maar als het even kan w.b. financi

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Bigwade,

Het dagelijkse ongemak dat je aansnijdt is mij bekend. Rijden in een schakel-auto, terwijl je een automaat gewend bent. Wat heeft je er toe gebracht deze 'roerbak' aan te schaffen en af te zien van een zelfdenker?

Ik rijd al meer dan 30 jaar automaat en lijd aan het probleem dat ik niet meer kan schakelen. Moest laatst even een roerbak-auto voor iemand verzetten. Drama. Ik geloof dat het aandeel automaat-verkopen in Nederland aardig aan het stijgen is (was jaren lang altijd 9 procent, is nu de 12 al gepasseerd), en het verbaast mij hogelijk dat er nog steeds fabrikanten zijn die van bepaalde modellen geen automaat-versie leveren. Er zijn toekomst-voorspellers die denken dat het met de hand schakelen op den duur helemaal gaat verdwijnen.

Ben erg benieuwd of je de Sportage gaat inruilen op niet al te lange termijn.

Groet van

GreyGriffin

Guest Jantje
Posted

Sorry maar er zijn maar weinig auto's waar ik in zou rijden als het een automaat is en dan kom je toch echt al in het formaatje slagschip (mercedes E series, bmw 5+7 series)

Waarom in kleine auto's niet? Ik wil lekker sportief kunnen rijden in een kleine auto en een automaat doet nooit wat ik wil.

Posted
Hallo Bigwade,

Het dagelijkse ongemak dat je aansnijdt is mij bekend. Rijden in een schakel-auto, terwijl je een automaat gewend bent. Wat heeft je er toe gebracht deze 'roerbak' aan te schaffen en af te zien van een zelfdenker?