Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik heb er wel voor betaald he, dus ik ga ervanuit dat het erop zit. Venga1 heeft ook geen certificaat.

Bij mijn picanto zat het wel.

Ik ben niet de enige waarover twijfels over de waxoyl bestaat.

Waarschijnlijk is de waxoyl niet weg hoor, ik weet niet wat voor spul ze in de wasstraat gebruiken maar dat zal wel heel licht en anders zijn dan die waxoyl laag.

Was blauw waterig spul.

ik had altijd begrepen dat waxoyl er langer opzit, maar ik lees nu op forums dat dit na 3 maanden zo goed als weg is.

Ze bedoelden dat ik in de wasstraat een tijd geen wasbeurt moet kiezen met wax.

Voor mij is het belangrijkste dat dit opgelost is, en misschien ook een waarschuwing voor andere auto bezitters dat als je de waxoyl behandeling erop hebt, je even goed moet nadenken voordat je weer wax erop doet via de wasstraat. Blijkbaar gaat dit *nep* krassen.

aangepast door Chrones
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Het is maar goed dat Alex op vakantie is..... :-))

Heb zelden zo'n raar verhaal over waxoyl, wasstraat-was en dealer advies gelezen.......

Dat waxoyl wordt zwaar overschat en ik zou maar eens berichten hierover op het forum gaan lezen.

Staat zat over geschreven.

Ook ik heb zo'n waxoyl behandeling gehad en ben daarna gewoon naar de wasstraat gegaan met wasbehandeling.

De auto zal nu een keer of 15-20 door de wasstraat zijn gegaan en ik heb echt nergens last van.

Geplaatst

Ik weet het ook niet, voor nu hou ik het advies aan.

Mijn picanto had ook nooit deze problemen maar die was grijs.. minder opvallend misschien.

Ik ben foto's aan het maken, van mijn auto, straks even een leuke reportage maken.. :)

Geplaatst

Ik snap hier ook helemaal niets meer van. Ik wilde mijn auto zonder waxoil. maar dat kon niet want dat zat er al op (kocht een wagen uit de showroom). Bij aflevering zat er een kaartje bij dat de auto met waxoil was behandeld zonder enige verdere toelichting. Ik heb dat voor kennisgeving aangenomen. Inmiddels is de auto een keer of 5

Geplaatst (aangepast)
Ik snap hier ook helemaal niets meer van. Ik wilde mijn auto zonder waxoil. maar dat kon niet want dat zat er al op (kocht een wagen uit de showroom). Bij aflevering zat er een kaartje bij dat de auto met waxoil was behandeld zonder enige verdere toelichting. Ik heb dat voor kennisgeving aangenomen. Inmiddels is de auto een keer of 5
aangepast door Chrones
Geplaatst
Ik weet het ook niet, maar ben wel blij dat het nu weg is.. Ik vond het ergens wel logisch klinken, ik kies altijd de duurste behandeling bij de wasstraat. En ik ga om de 3 weken wel door de wasstraat heen....

Over mijn waxoyl hoor ik binnenkort meer. Ik heb het voorheen ook nooit gehad. Ik denk gewoon dat ik waxoyl heb, daar blijf ik bij. :) Alleen mist het kaartje en let maar op, die komt ook tevoorschijn.

Ik moet zeggen sinds ik nu die troep van de wasstraat eraf heb, is mijn auto weer mooi blauw en zit er geen witte gloed meer over! Ik zal kijken of ik foto's kan vinden, before and after.. ;)

Hier kijk: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4241 daar is mijn auto weer mooi blauw, eerst had die een witte gloed. Misschien toch maar een andere wasstraat zoeken?

Ik denk dat je laatste zin wel eens hout zou kunnen snijden. De vraag is denk ik gerechtvaardigd je af te vragen wat je wasstraat er voor was op spuit. Dat zal overigens in de meeste gevallen ook maar heel weinig zijn (kosten !!!!) dus hoe je aan die dikke laag bent gekomen ???

De moeite waard om eens van wasstraat te switchen lijkt mij

Geplaatst
Ik denk dat je laatste zin wel eens hout zou kunnen snijden. De vraag is denk ik gerechtvaardigd je af te vragen wat je wasstraat er voor was op spuit. Dat zal overigens in de meeste gevallen ook maar heel weinig zijn (kosten !!!!) dus hoe je aan die dikke laag bent gekomen ???

De moeite waard om eens van wasstraat te switchen lijkt mij

Ik ben daar pas over 2 weken weer in de buurt, lijkt me inderdaad niks mis mee om even na te vragen.

Ik weet geen borstel vrije wasstraat in de buurt van mij, deze zit namelijk in Assen. Kijk deze: http://www.autovanveen.nl/index.php?category=clean_park

Ik zou mijn dealer is kunnen vragen waar hun de auto wassen.

Geplaatst
Ik weet het ook niet, maar ben wel blij dat het nu weg is.. Ik vond het ergens wel logisch klinken, ik kies altijd de duurste behandeling bij de wasstraat. En ik ga om de 3 weken wel door de wasstraat heen....

Over mijn waxoyl hoor ik binnenkort meer. Ik heb het voorheen ook nooit gehad. Ik denk gewoon dat ik waxoyl heb, daar blijf ik bij. :) Alleen mist het kaartje

Mijn vorige auto heb ik 4 jaar gehad en deze is ook afgeleverd met een Waxoyl behandeling. Vanaf dag 1 heb ik de auto 2 wekelijks uitsluitend met de hand gewassen met Waxoyl shampoo (gekocht bij de dealer). Na een jaar of 2 ben ik de auto 2x per jaar in de Turlte wax gaan zetten. Tot aan de inruil heeft de auto altijd mooie glimmende lak gehouden, zonder krassen. Ok, het is een binnenslapertje geweest, maar de dagen bij Tata Steel Europe (Corus) buiten tellen weer voor twee!

Misschien Chrones, maar helemaal stoppen met wasstraten??

Geplaatst
Mijn vorige auto heb ik 4 jaar gehad en deze is ook afgeleverd met een Waxoyl behandeling. Vanaf dag 1 heb ik de auto 2 wekelijks uitsluitend met de hand gewassen met Waxoyl shampoo (gekocht bij de dealer). Na een jaar of 2 ben ik de auto 2x per jaar in de Turlte wax gaan zetten. Tot aan de inruil heeft de auto altijd mooie glimmende lak gehouden, zonder krassen. Ok, het is een binnenslapertje geweest, maar de dagen bij Tata Steel Europe (Corus) buiten tellen weer voor twee!

Misschien Chrones, maar helemaal stoppen met wasstraten??

Misschien heb je wel gelijk Venga OK, ik begin toch ook wel erg wakker te worden hierdoor. Ik dacht nooit dat dit kon gebeuren.. gelukkig was het niet zo heel erg maar toch. Met de hand is het eigenlijk ook zo gebeurt.....

Geplaatst
Misschien heb je wel gelijk Venga OK, ik begin toch ook wel erg wakker te worden hierdoor. Ik dacht nooit dat dit kon gebeuren.. gelukkig was het niet zo heel erg maar toch. Met de hand is het eigenlijk ook zo gebeurt.....

Heel goed, jonge autofiel. Koop zo'n flesje shampoo en een washandje ala Alex en vergeet vooral niet op weg naar huis een mooie bos bloemen voor je vriendin te kopen. Want volgens mij komt dat meisje HEEL wat aandacht te kort de laatste weken.....;):!:

En nu: !!!! OPGEKRAST !!!! :lol::lol::lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...