Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gavin hiero... misschien binnen kort Kia rijder want ik vind de nieuwe Sportage er erg smakelijk uitzien. Ik rij nu een BMW 1-serie. Geweldig stuurwagen maar ben nu op zoek naar meer comfort en ruimte. Vooral het eerste kunnen we wel gebruiken sinds de geboorte van onze dochter Jinne op 10-2-10.

Guest Jantje
Posted
Gavin hiero... misschien binnen kort Kia rijder want ik vind de nieuwe Sportage er erg smakelijk uitzien. Ik rij nu een BMW 1-serie. Geweldig stuurwagen maar ben nu op zoek naar meer comfort en ruimte. Vooral het eerste kunnen we wel gebruiken sinds de geboorte van onze dochter Jinne op 10-2-10.

Gefeliciteerd met de dochter en succes met de zoektocht naar de Sorento van je dromen :mrgreen:

Posted

Welkom op dit forum en gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk ben je binnen kort een Kia rijder. :D

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Gavin,

Gefeliciteerd met de komst van Jinne. Aan een eventuele overgang van BMW 1 naar Sportage zul je inderdaad een zee van ruimte overhouden. Maar de Koreaan rijdt wel totaal anders dan de Beier, dus eerst maar eens een uitvoerige proefrit gaan maken. Laat ons het resultaat weten.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Tnx de felicitaties!

Jup, het zal zeker een overgang worden van de 1-er naar een Sportage. Maargoed, je levert wat in en krijgt er andere andere kant wat voor terug, toch? :-P

Proefrijden zeker maar ik begrijp dat dat nog wel even kan duren en ik zou best gebruik willen maken van een 1st edition aanbieding (gratis schuifdak). Al zit ik met de gedachte te spelen om te proefrijden in de Hyundai IX35 aangezien beide auto's dezelfde genen hebben...

Posted

Al zit ik met de gedachte te spelen om te proefrijden in de Hyundai IX35 aangezien beide auto's dezelfde genen hebben...

Yep, maar de Sportage is alleen veel mooier/stoerder!

Vind de Ix35 beetje vrouwen SUV (no offence ladies! :-))

Btw, welkom trouwens!

Posted

Hou er rekening dat de Hyundai IX35 iets anders afgeveerd kan zijn dan de Kia Sportage, om een voorbeeld te noemen, de hyundai I30 is iets zachter / soepeler geveerd dan de Kia cee'd, zelf vond ik de Kia Cee'd lekker rijden, maar smaken verschillen. :lol:

Posted
Al zit ik met de gedachte te spelen om te proefrijden in de Hyundai IX35 aangezien beide auto's dezelfde genen hebben...

DOEN, met strak gezicht, hahah!

idd zal de Sportage nog iets strakker rijden, maar dan heb je wel een idee.

Ook stoelen, stand van stuur en laadruimte zal 99% hetzelfde zijn.

Kun je iig een id

Posted

Strakker rijden is altijd goed! :)

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de 2.0 163pk benzine motor. Slechts een 5 bak... vage keuze in een tijd waar veel fabrikanten een 6e als overdrive en zuinige autoweg versnelling installeren.

En, wellicht ga ik wel voor de automaat... Maargoed, begint langzaam off topic te raken, niet? :)

Posted

Volgens mij is 6 bak ook leverbaar, maar er gaat natuurlijk niks boven die automaat voor "slechts" 2000 euri meer..... :-))