Tippmann85 Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Hallo folks:-D, Ja, goed gelezen! :yes:KIA Picanto met 0.6 en 1.3 bar Turbo kit. Superrrrr gaaffffff.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :tt1: Hoop dat iemand in nederland (tuning clubje) het ook kan plaatsen:cool: Zie youtube link: [/url] [/url] [/url]Comments please?? Quote
Dutchdragon Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Ziet er wel kickuh uit zeg. btw je naam Tippmann ? Paintballer toevallig of nie Quote
Tippmann85 Posted April 9, 2010 Author Posted April 9, 2010 Ziet er wel kickuh uit zeg.btw je naam Tippmann ? Paintballer toevallig of nie Inderdaad, ik was vroeger een fanatieke paintballer! Ik schiet inmiddels met scherp op een schietvereniging:gun_bandana: Quote
bigwade Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Inderdaad, ik was vroeger een fanatieke paintballer! Ik schiet inmiddels met scherp op een schietvereniging:gun_bandana: Dat zou ik toch proberen een beetje uit elkaar te houden ) Quote
Dutchdragon Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 (edited) Inderdaad, ik was vroeger een fanatieke paintballer! Ik schiet inmiddels met scherp op een schietvereniging:gun_bandana: Dacht ik al, ben zelf ook paintballer hahaha speelde met Tippmann 98 custom en nu met de Tippmann X7 MP5 kit en Ariakon Overlord Rx als handwapen qwa filmpies best leuk, maar als ik het zo bekijk, kan je aardag wat rubber aanschaffen hahaha. En hoe lang gaat het blok mee? Denk zo'n turbokit is leuk, maar pak de rest ook gelijk aan, remmen enz Anders ga je serieus problemen krijgen. Edited April 9, 2010 by Dutchdragon Quote
Tazteam Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Ik volg Torcon al geruim 3 jaar. Deze turbo's worden ook al 3 jaar zeer intensief getest door studenten. Deze mogen de Pica's uittesten alleen als ze warm zijn, en de resultaten zijn zeer goed te noemen. Zo is er geen overmatige slijtage waarneembaar, mits het spul goed onderhouden wordt. Ben al 3 jaar bezig dit spul naar Nederland te krijgen maar ze willen het vooralsnog niet naar Nederland exporteren, omdat alles nog in een testfase zit. Philip Quote
Tippmann85 Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Ik volg Torcon al geruim 3 jaar.Deze turbo's worden ook al 3 jaar zeer intensief getest door studenten. Deze mogen de Pica's uittesten alleen als ze warm zijn, en de resultaten zijn zeer goed te noemen. Zo is er geen overmatige slijtage waarneembaar, mits het spul goed onderhouden wordt. Ben al 3 jaar bezig dit spul naar Nederland te krijgen maar ze willen het vooralsnog niet naar Nederland exporteren, omdat alles nog in een testfase zit. Philip Blij om te horen dat er geen overmatige slijtage waarneembaar is! Ik hoop dat men het op zekere dag naar nederland exporteren en totaal bedrag nog meevalt! Quote
Guest Daiz Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 als dat spul deze kant op kan komen ga ik het zeker erop zetten wilde ik altijd al gr Daiz Quote
patten Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Dat is GAAF! Ben benieuwd wat dit autootje doet/kan op de snelweg... En ik ben ook benieuwd naar de specs in normale getallen (pk/trekkracht). Quote
Tazteam Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 (edited) Dat is GAAF! Ben benieuwd wat dit autootje doet/kan op de snelweg...En ik ben ook benieuwd naar de specs in normale getallen (pk/trekkracht). Topsnelheid ligt ongeveer bij een 1.1 motor net boven de 200 echte km/h. Motor levert ca 133 pk, met een koppel net boven de 200 Nm. Standaard 67 Pk en een koppel van 87 Nm, dus een aardige up-grade......... Edited April 14, 2010 by Tazteam Quote
bigwade Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Vind het ook wel wat voor GreyGriffin, HAHAHAHA! En dan met die automaat..... Quote
Guest Jantje Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Topsnelheid ligt ongeveer bij een 1.1 motor net boven de 200 echte km/h.Motor levert ca 133 pk, met een koppel net boven de 200 Nm. Standaard 67 Pk en een koppel van 87 Nm, dus een aardige up-grade......... doen ze er echt alleen een turbo op? Mij lijkt het toch verstandig om er ook andere injectoren bij te doen of kunnen de injectoren van de picanto veel meer brandstof inspuiten dan dat ze standaard doen? Quote
Tazteam Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Het is inderdaad een compleet pakket, turbo, inlaat, filters, intercooler, uitlaat, injectoren en een nieuwe ECU. Het belangrijkste is het brandstof/luchtgehalte, vandaar dat een nieuwe ECU tot het pakket gaat horen, in Korea zelf zal de ECU herschreven kunnen worden. Maar het belangrijkste is nu dat de brandstof-emissies goed blijven en geen extreme waarden gaan aannemen. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Hallo Bigwade, Zojuist las ik dat je mijn Pica wilt gaan uitrusten met een turbo. Na het bekijken van de filmpjes aan het begin van dit draadje ben ik daar nog niet geheel van overtuigd. Akkoord, het 1.1-motortje is standaard niet buitensporig flitsend. Maar na toevoeging van zo'n turbo-kit heb ik het vermoeden dat ik niet meer met de Pica rijd, maar de auto met mij. Als je begrijpt wat ik bedoel.... Groet van GreyGriffin (zonder turbo ook best tevreden) Quote
patten Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Ik wil dit ook op mijn Cee'd 1.4. Ben benieuwd of de standaard 110 pk dan naar 220 kan Quote
bigwade Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Hallo Bigwade,Zojuist las ik dat je mijn Pica wilt gaan uitrusten met een turbo. Na het bekijken van de filmpjes aan het begin van dit draadje ben ik daar nog niet geheel van overtuigd. Akkoord, het 1.1-motortje is standaard niet buitensporig flitsend. Maar na toevoeging van zo'n turbo-kit heb ik het vermoeden dat ik niet meer met de Pica rijd, maar de auto met mij. Als je begrijpt wat ik bedoel.... Groet van GreyGriffin (zonder turbo ook best tevreden) H Quote
Tippmann85 Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Ik ging naar de Kia dealer en die vroeg rond de 100 euro voor originele grill met chroom!:o:???: Dan maar chroom strips gekocht voor 15 euro. Quote
Recommended Posts