snackey Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 (edited) Waar is dat ronde roostertje voor??? Edited April 11, 2010 by snackey Quote
cellie Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 ja dat zou ik ook wel willen weten????? cellie Quote
Remko .me Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Bij mij zit het in het dak.. boven mijn hoofd.. ik denk de microfoon voor handsfree bellen Quote
BL1987 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 ik heb hem in mijn pro_ceed seven ook in het dak! Quote
Guest Jantje Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 dat is voor je airco / climate control. Daar achter zit een klein ventilatortje die de lucht uit je auto naar binnen zuigt en op die manier meet hoe warm het binnen in de auto is Quote
Smart Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Inderdaad de sensor (binnenvoeler) van interieurwarmte voor de climate control. Quote
rednAS77 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Waar is dat ronde roostertje voor??? Volgens mij wordt het wel tijd om te gaan tanken . Zie dat gele lampje branden. Quote
c0de1 Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Oh ik dacht dat het het speakertje was voor het "ping" geluid van de gordels Quote
snackey Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 (edited) Volgens mij wordt het wel tijd om te gaan tanken . Zie dat gele lampje branden. Haha, inderdaad. Waar denk je dat de foto genomen is???? In de file voor de TANGO.:-P Ik dacht dat het roostertje net onder de knop van de achterruitverwarming voor het meten van de airco temperatuur was. Edited April 12, 2010 by snackey Quote
Guest Jantje Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Haha, inderdaad. Waar denk je dat de foto genomen is????In de file voor de TANGO.:-P Ik dacht dat het roostertje net onder de knop van de achterruitverwarming voor het meten van de airco temperatuur was. Bij jouw zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Bij mij zit er alleen dat ronde roostertje in het dashboard niet die bij de cc unit. Maar ik heb dan ook alleen airco Quote
Leon Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Haha, inderdaad. Waar denk je dat de foto genomen is????In de file voor de TANGO.:-P Ik dacht dat het roostertje net onder de knop van de achterruitverwarming voor het meten van de airco temperatuur was. Klopt, dat is er ook 1! In het facelift model zitten er namelijk 2! Technische man van Kia Belgium vertelde me dat, toen ik hem vroeg of er iets aan die gestoorde climat control te doen is in m'n (non-facelift) Cee'd. Hij zei van niet, maar dat het probleem wel bekend was en ze daarom in de facelift er een extra sensor bij hebben gestoken. Quote
Guest Jantje Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Klopt, dat is er ook 1! In het facelift model zitten er namelijk 2!Technische man van Kia Belgium vertelde me dat, toen ik hem vroeg of er iets aan die gestoorde climat control te doen is in m'n (non-facelift) Cee'd. Hij zei van niet, maar dat het probleem wel bekend was en ze daarom in de facelift er een extra sensor bij hebben gestoken. Die aanpassing kunnen ze bij het oude model dan toch ook doorvoeren? Quote
Leon Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Die aanpassing kunnen ze bij het oude model dan toch ook doorvoeren? Jammer genoeg niet, bedrading is daar niet op aangepast etc Quote
Guest Jantje Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Jammer genoeg niet, bedrading is daar niet op aangepast etc Nou ja mij lijkt toch dat jouw airco systeem ook op een of andere manier goed werkend gemaakt moet gaan worden,, Quote
Leon Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Nou ja mij lijkt toch dat jouw airco systeem ook op een of andere manier goed werkend gemaakt moet gaan worden,, Lijkt mij ook, maar tot nu toe hebben ze er geen oplossing voor Quote
Guest Jantje Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Lijkt mij ook, maar tot nu toe hebben ze er geen oplossing voor Ik snap die verklaring van die technische mensen overigens niet. Andere airco regel eenheid erin, en klein stukje nieuwe bedrading en je hebt het werkend. Quote
ger.w. Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Jantje heeft overal wel een passend antwoord op:mrgreen: Quote
Leon Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Ik snap die verklaring van die technische mensen overigens niet. Andere airco regel eenheid erin, en klein stukje nieuwe bedrading en je hebt het werkend. Tuurlijk kan dat wel, alleen ik denk dat ze de financi Quote
Guest Jantje Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Tuurlijk kan dat wel, alleen ik denk dat ze de financi Quote
snackey Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Klopt, dat is er ook 1! In het facelift model zitten er namelijk 2!Technische man van Kia Belgium vertelde me dat, toen ik hem vroeg of er iets aan die gestoorde climat control te doen is in m'n (non-facelift) Cee'd. Hij zei van niet, maar dat het probleem wel bekend was en ze daarom in de facelift er een extra sensor bij hebben gestoken. Welke zit er op het non-facelift model op? Quote
Leon Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Welke zit er op het non-facelift model op? Die rechts onder het stuur Quote
pexxx Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Haha, inderdaad. Waar denk je dat de foto genomen is????In de file voor de TANGO.:-P Ik dacht dat het roostertje net onder de knop van de achterruitverwarming voor het meten van de airco temperatuur was. Ik denk dat je twee temp. sensors hebt omdat je een de temp ook aan twee kanten in kunt stellen, 1 voor links en 1 voor rechts. Quote
snackey Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 Net gevraagd aan een monteur in Ede. Het linker rooster is fake. Daar zat in het model voor de facelift de sensor. Maar in het nieuwe model zit deze sensor bij de climat control. Uit kostenbesparing hebben ze dus hetzelfde dashboard (niet zijnde de middenconsole) erin gezet. Als het goed is zit er dus niets achter. Quote
Alex VB Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Handig om te weten.. Kan je daar een Spycam achterplaatsen.. Bij mij zit daar inderdaad de sensor. Quote
Recommended Posts