Kia Fan Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Vraagje weet iemand van problemen met het nieuwste model Picanto?? Auto's worden momenteel ook vast gehouden op het opslagterrein in Rotterdam er gaat er geen 1 van de dam af...... Er schijnt al een schrijven naar de dealers te zijn inzake de leveringsstop. Wie heeft meer info? Peter misschien..... Quote
BaBaCC Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Geen idee, nog niets vernomen of gemerkt, maar.............ben wel heel benieuwd!! Quote
Guest GreyGriffin Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 O jee, krijgen we na de Toyota-problemen nu een Kia-terugroep? Mijn gaspedaal is in ieder geval nog niet blijven hangen... Quote
Tippmann85 Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Ik heb nog niks vernomen! Ik hoop dat het een fabeltje is;-) Quote
Kia Fan Posted April 17, 2010 Author Posted April 17, 2010 Nou het is zeker geen fabeltje. Maar ik weet er het fijne niet van. Misschien kan Peterrr wat meer info geven er is namelijk een intern dealerbulletin over rondgestuurd door KIA naar alle dealers. Quote
Smart Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Ik heb het idee dat je als dealer niet alles aan de grote klok wilt hangen, om niet onnodig (toekomstige) klanten aan het schrikken te maken. Misschien is het een exemplarisch probleem en willen ze eerst onderzoeken of en bij welke auto's dit geconstateerd wordt, voordat de Pico's weer worden uitgeleverd. We kennen ondertussen allemaal het (terugroep)verhaal van Toyota. Ik noem het een propagandacampagne van/voor de Amerikaanse auto-industrie en niet anders. Alsof Amerikaanse auto's nooit wat mankeert......! Het komt ze in ieder geval wel goed uit allemaal. Natuurlijk allemaal ook heel toevallig en niet in scene gezet8-) Quote
Guest GreyGriffin Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Je kunt in deze wereld vol elektronische communicatie nou eenmaal niks meer geheim houden. Het is dus een veel betere strategie om er maar gewoon mee voor de draad te komen. Quote
bullet Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Het probleem schijnt iets te maken te hebben met een slang van de brandstoftank of de tank zelf. Reeds rijdende auto's gaan terug geroepen worden. Volgens mij niets ernstigs. Quote
Kia Fan Posted April 26, 2010 Author Posted April 26, 2010 Kijk daar hebben we al iets meer info...... soms verneem ik wel de headlines maar kan het dan niet inhoudelijk zien..... ik wist wel dat er geen picanto meer van de dam in rotterdam af gaat totdat er een recall aan uitgevoerd is. Quote
leeuw Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Ik ben benieuwd, mijn vrouw heeft ook een Picanto. Quote
infra Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Afgelopen week was ik bij de Kia-dealer voor het bestellen van een "thuiskomer-set", omdat ik het gedoe met zo'n reparatie-rubber niet zo zie zitten. Zij wisten daar niets van een terugroepactie voor de Kia. Afwachten maar. Gr. Infra. Quote
pi24pi Posted May 17, 2010 Posted May 17, 2010 Ik ben sinds 14 mei een trotse bezitter van een Picanto Seven kleur blauw, dus ze komen weer vanaf de dam. Quote
Peterrrrr Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Yep, maar probleem is al lang opgelost. Picanto's komen weer gewoon binnen! Quote
BartS Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 das mooi, mijn moeder heeft ook net een nieuwe besteld! wel automaat, dus ben eens benieuwd... Quote
BL1987 Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Heren/dames, mijn ouders heb een picanto uit 2010! wij zijn vanmiddag gebelt door kia Nederland om de benzine slangen te vervangen / verplaatsen, deze slangen gaan bij het winterweer door het strooizout slijten of scheuren, wij moeten 8 juli komen en dan worden de brandstof slangen op hun kosten, vernieuwd of verplaatst. de slangen liggen denk ik op een plek waar het strooizout kwaad kan. hier dus wat meer informatie, miss andere picanto's ook Gr. Barry Quote
Recommended Posts