Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag bij de dealer geweest om mijn Kia Sportage Exect. 2WD 2007 benz. (45.000 km) in te ruilen op een Cee'd SW 1.4 se7ven. De inruilprijs viel wat tegen (13.700) :cry:.

Wat vinden jullie ?

Posted

Ja dat is een hogere klasse inruilen op een lagere klasse en dat kost geld.

Ik zou zeggen, zet die Sportage op Marktplaats en wacht af.

Vraag dan ook meteen wat zo'n ceed kost zonder inruil.

Kun je echt een behoorlijke korting op krijgen.

Suc6

Posted

Hallo Pino,

Van harte welkom op het Forum van de Kia club. Ik weet niet of je vaker op het forum wilt rondlopen, maar het is wel prettig als je je eerst voorstelt aan iedereen. Dat is wel zo netjes en beleefd.

En stuur eens wat duidelijke kwalitatieve foto's naar Peterrrrr. Misschien dat hij je verder kan helpen?!

Posted
Vandaag bij de dealer geweest om mijn Kia Sportage Exect. 2WD 2007 benz. (45.000 km) in te ruilen op een Cee'd SW 1.4 se7ven. De inruilprijs viel wat tegen (13.700) :cry:.

Wat vinden jullie ?

Probeer eens een paar (gratis) waardebepaling bij o.a. autoweek / anwb.

Wees wel eerlijk over je auto, iedereen vind z'n eigen auto geweldig en de mooiste.

Zelf heb ik vluchtig gekeken naar een Kia Sportage uit 2007, de verkoop prijzen voor een 2e hands sportage exect. liggen "gemiddeld" tussen de

Posted

ik heb 16 april een nieuwe sportage besteld, ik ruil mijn huidige sportage niet in maar verkoop hem particulier.

ik heb dit al twee keer eerder zo gedaan, en heeft me al twee keer (veel) voordeel opgeleverd.

je kunt meer korting bedingen op je nieuwe, en je oude leverd meer op.

voorwaarde voor een mooie prijs is natuurlijk wel een netjes onderhouden auto met mobielitijdsgarantie van kia.

ik heb nu een 2005 2.0 executive met 66.000km. ik heb toen de bumpers direct zwart metalic laten spuiten, parkeersensoren laten plaatsen en de armsteun laten verhogen.

ook blijft mijn blaupunkt travelpilot zitten.(wat echt een topklasse radio is trouwens)

inmiddels heb ik al 3 serieuze liefhebbers!!

inruilvoorstel gebaseerd op inruil in augustus : 10.000 euro. dit is 1000 euro boven de bovag koerslijst.

als ik hem zelf verkoop kom ik denk ik uit op 11.500 euro.

• 3 months later...
Posted

Wat vinden jullie ?

Grappig,

Ik krijg 15.500 inruil bij Toyota voor een Prius (!) en 18.000 (met ruimte) bij Mitsubishi voor een Outlander; beiden automaat.

In beide gevallen de

Posted
grappig BW wil een witte auto! :lol:

Nee, zeg.........

auto's zijn in voorraad, lak zit er op en toch moet je er extra voor betalen.

Doe die zwarte dan maar, zonder lak......

Zie je ze kijken ?

Blijft een vreemd systeem, HAHA!

Guest Jantje
Posted

Ja klopt.. als je geen lak kiest krijg je een mooie witte ;)

Maar BW... een prius?? :-(

Posted
Ja klopt.. als je geen lak kiest krijg je een mooie witte ;)

Ja, het is een Prius of een 45km wagentje.......:shock:

Posted

HAHA! je bent de eerste.........

Zakelijk gezien moet ik alles onderzoeken en de Prius heeft veel ruimte en is met geen wb en amper bijtelling goedkoop te rijden.

Vanwege de (te) lage zit en het wel heel erg plastiekerige staat die dus niet op nr. 1......

Het gaat mij om de automaat.......

Het roeren ben ik ZAT !

De nieuwe Sportage is voor mij niet zo handig en heeft een D of E label met automaat.

Dat kan ook anders, vandaar.

Posted
Ja, het is een Prius of een 45km wagentje.......:shock:

Had jij niet 3/4 jaar een fiets, net met deze afgelopen leuke winter ??

Posted
Had jij niet 3/4 jaar een fiets, net met deze afgelopen leuke winter ??

Ik ken mijn beperkingen.......:wink: