Jump to content

Nieuwe Venga rijder...

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds enkele weken kijk ik al een beetje rond op het Kia-forum. Ik heb al enkele vragen gesteld en antwoorden gegeven...

Morgen 23-4 is het zo ver dan krijgen wij onze nieuwe witte! Venga X-tra + Comfort Pack! Verder heb ik er lm-velgen en een trekhaak op laten zetten.

De Venga wordt door drie personen: mijn vrouw, onze dochter (8 jaar) en ikzelf gebruikt. Als fanatieke kampeerders zochten we een ruime en praktische auto die er ook nog leuk uitziet. De Venga heeft het, oa. door de 7 jaar garantie, gewonnen van de Honda Jazz (slimme auto met goed weggedrag maar niet echt een mooi design).

Vanaf morgen rijdt er dus weer een nieuwe Venga (in de regio Delft - Zoetermeer).

Groet,

Patrick

post-2756-1297853128,59_thumb.jpg

post-2756-1297853128,98_thumb.jpg

post-2756-1297853129,37_thumb.jpg

post-2756-1297853129,81_thumb.jpg

post-2756-1297853130,56_thumb.jpg

Edited by Venga3
Foto's geplaats

Gefeliciteerd met je nieuwe Kia Venga, wij hebben een week geleden de onze opgehaald :lol:, de Venga rijd echt geweldig, alleen hoop ik wel dat we geen last krijgen met de "snel" slijtende automatten :|.

Hallo Venga 3

Welkom, veel plezier morgen met de aflevering.

Bij mijn dealer staat ook een witte Venga als demo auto.

Dat ziet er mooi uit,Welke lm velgen heb je er onder gezet?

Bij de dealer zitten er zwarte lm velgen onder.

Echt heel erg mooi staat dat.

Fijne dag morgen , en heel veel veilige en schade vrije kilometers.

Dat kunnen al heel veel Venga rijders niet meer zeggen.

Bij mij zit er ook al een behoorlijke schade aan de auto

Edited by Venga1

Guest GreyGriffin

Hallo Venga3,

Welkom op het clubforum van Kia. Je hebt er intussen al een beetje rondgesnuffeld en kennelijk is dat wel bevallen. Vandaag is het de grote afleveringsdag, dus daarbij wens ik je heel veel plezier!

Groet van

GreyGriffin

Dank allemaal voor de reacties. De Venga staat voor de deur! Alleen nog met wieldoppen omdat de velgen nog niet binnen waren. Volgende week worden ze geplaats. De aflevering ging verder prima. Helaas wel zonder bos bloemen of een flesje wijn. Die 7 jaar garantie moet ergens vandaan komen... :-)

Venga1: het zijn de volgende velgen geworden:

http://www.onlinecarshop.nl/products/nl/Velgen/KIA/Ceed-Ceed-Sporty-Wagon-Pro/122006-/15/Dezent-RB-dark-velgen-65x15-5x1143-ET48.html?XTCsid=fed431d4664b113196370e62a5e8d331

De foto's van de Venga plaats ik volgende week.

Edited by Venga3

Dank allemaal voor de reacties. De Venga staat voor de deur! Alleen nog met wieldoppen omdat de velgen nog niet binnen waren. Volgende week worden ze geplaats. De aflevering ging verder prima. Helaas wel zonder bos bloemen of een flesje wijn. Die 7 jaar garantie moet ergens vandaan komen... :-)

Venga1: het zijn de volgende velgen geworden:

http://www.onlinecarshop.nl/products/nl/Velgen/KIA/Ceed-Ceed-Sporty-Wagon-Pro/122006-/15/Dezent-RB-dark-velgen-65x15-5x1143-ET48.html?XTCsid=fed431d4664b113196370e62a5e8d331

De foto's van de Venga plaats ik volgende week.

Ik vind het heel erg mooi!

lijkt me erg mooi onder je witte Venga!

Maar de prijs is zeker voor een band, of is de LM velg echt zo goedkoop?

It was rush hour and I was dashing to a train in New York City's Grand Central Terminal - As I neared the gate, a plump, middle-aged woman sprinted up from behind, lost her footing on the smooth marble floor and slid onto her back. Her momentum carried her close to my shoes Before I could help her, however, she had scrambled up. Gaining her composure, she winked at me and said, "Do you always have beautiful women failing at your feet?"

Oke, wel een aardig verhaaltje, maar wat heeft het met de Kia Venga te maken :?::no:.