Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ik ben al jaren gewend mijn jasje of jack netjes op te hangen aan een kledinghanger aan de pootjes van de hoofdsteun van

Edited by ger.w.
Posted

Er zijn ook kledinghangers voor in de auto, die met een plaatje zijn geschroeft (inbus) rondom de pootjes van de hoofdsteun. Een kwestie van inbusboutjes los en weer aandraaien. Waar te koop? Ik denk dat je daar naar op zoek moet. Misschien bij de betere autoaccessoireshop!

Posted
Er zijn ook kledinghangers voor in de auto, die met een plaatje zijn geschroeft (inbus) rondom de pootjes van de hoofdsteun. Een kwestie van inbusboutjes los en weer aandraaien. Waar te koop? Ik denk dat je daar naar op zoek moet. Misschien bij de betere autoaccessoireshop!

Die ken ik niet, maar bedankt voor de tip ik ga op zoek. Halfords heeft ze in ieder geval niet

Posted

Wel heel erg massief overkomend! Past wel in de stoere stijl van de Sorento.:wink:

Posted (edited)
Wel heel erg massief overkomend! Past wel in de stoere stijl van de Sorento.:wink:

Niet stoer, maar een beetje grof lijkt mij.

Wel een mooi model hanger en prima kleurtje...zwart

Ik zoek verder en houd me aanbevolen voor tips

Edited by ger.w.
Posted (edited)

Hele mooie gevonden:

Te koop bij:

Bogamat Automaterialen, Kasteleinenkampweg 12, 5222 AX Den Bosch.

Autobedrijf Nieuwkoop Auto's,Hervensebaan 13, 5232 JL Den Bosch.

Vawo automaterialen,Industrieweg 16L, 5262 GJ Vught. tel: 073-6843294

Blom&Bosselaar telecom&car-electronic solutions, Steenbokstraat 45 Apeldoorn , Eekmolenweg 24 Lochem. Car Styling Oss, Gasstraat-Oost 14a, 5349 AV Oss, tel: 0412-637315

Ben het weekend in Vorden en zal eens kijken bij Blom en zijn maat

Even gebeld of ze zo'n ding op voorraad hebben......nog nooit van gehoord ...ook de leverancier is een grote onbekende ...dus dat schiet niet op

Via Vawo in Vught contact gekregen met leverancier die morgen even langs rijdt bij mij thuis om er

post-2436-1297853135,81_thumb.jpg

Edited by ger.w.
Posted

Een gewoon recht-toe-recht-aan kapstok voor in de auto. Handig en praktisch, qua vormgeving simpel maar doeltreffend.

Hoe zeggen ze dat zo mooi? Vorm volgt functie......!:mrgreen:

Posted
Een gewoon recht-toe-recht-aan kapstok voor in de auto. Handig en praktisch, qua vormgeving simpel maar doeltreffend.

Hoe zeggen ze dat zo mooi? Vorm volgt functie......!:mrgreen:

Ja daar kan je wel een jasje voor uittrekken. Ben benieuwd of het ding goed blijft zitten en er werkelijk zo mooi uit ziet. Ik stuur een fotootje als ik hem heb gekocht

Posted

Wat een klerehanger........hahahaha!:mrgreen:

Nee hoor, hijs mooi!

Posted
:-DKeurig afgeleverd en ziet er puik uit

Kosten 25 euro en de leverancier is:

Leroy import - export in Veldhoven

website: http://www.leroy-holland.nl/hanger/index.html

Begrijp ik goed dat de klerenhangerkoerier voor 25 eu aan huis komt ??

btw zie er prima uit, maar waar heeft een pensionado zo'n ding voor nodig.

Je zit toch in het colbert-loze zwitserleven gedoe ? :-)

Posted (edited)

De leverancier moest in de buurt zijn en wil graag zijn product promoten

Het is vrijwel nergens te koop

Normaliter stuurt hij het wel op

En dat gebruik......Vakantiejacks, wintersportjacks, zeiljacks, golfjacks........en natuurlijk de vrije tijds jasjes, kortom de jasjes met het etiket "zwitserlevengevoel".:)

Overigens na enig gebruik een degelijk en fraai, maar ook functioneel ding.

Handig, want ik verwacht dat er meer auto's met actieve hoofdsteun gaan komen en dan zit er steeds zo'n vervloekt kabeltje in de poot van de hoofdsteun

Edited by ger.w.
Posted
De leverancier moest in de buurt zijn en wil graag zijn product promoten

Het is vrijwel nergens te koop

Normaliter stuurt hij het wel op

En dat gebruik......Vakantiejacks, wintersportjacks, zeiljacks, golfjacks........en natuurlijk de vrije tijds jasjes, kortom de jasjes met het etiket "zwitserlevengevoel".:)

Overigens na enig gebruik een degelijk en fraai, maar ook functioneel ding.

Handig, want ik verwacht dat er meer auto's met actieve hoofdsteun gaan komen en dan zit er steeds zo'n vervloekt kabeltje in de poot van de hoofdsteun

Jee, Ger, had er meteen 2 gedaan voor al die VerplichteNummer- en VT jasjes..... :-)

En misschien heeft partner Ger ook nog wel wat op te hangen, HAHA!

Posted

LOL

Verrrekt goed idee trouwens

Misschien ook maar gelijk een paar voor de hoofdsteunen van de achterbank.......:wink:

Posted

Hallo Ger,

Wil je aub kijken of het jou lukt de grote van de foto aan te passen in bericht nr 8.

Voor velen is het net als of ze tennis aan het kijken zijn in de lengte richting..

@ iedereen,

Willen jullie aub rekening houden met de maten van de foto's die jullie plaatsen. Een formaat van max. 1280 x 720 is groot genoeg en duidelijk.

Posted
Hallo Ger,

Wil je aub kijken of het jou lukt de grote van de foto aan te passen in bericht nr 8.

Voor velen is het net als of ze tennis aan het kijken zijn in de lengte richting..

@ iedereen,

Willen jullie aub rekening houden met de maten van de foto's die jullie plaatsen. Een formaat van max. 1280 x 720 is groot genoeg en duidelijk.

Eh...... Alex

Ik denk dat 700-850 pixels breed meer dan zat zijn.

1280 pixels breed halen de meest notebooks echt niet en van velen de normale screens ook niet.

Posted
LOL

Verrrekt goed idee trouwens

Misschien ook maar gelijk een paar voor de hoofdsteunen van de achterbank.......:wink:

Dat ligt dan maar een beetje te hangen op je afdekzeiltje.....

2 lijkt me genoeg, HAHA!

Krijg je dan korting ?

Mag ik je naam en forum noemen bij bestellen ?

Gaat dat helpen ?

Wil er ook wel 1, heb als werkend mensch af en toe kreukbaar colbertje nodig.....HAHAHA!

Posted
......heb als werkend mensch af en toe kreukbaar colbertje nodig.....HAHAHA!

Ik zou je eerlijk gezegd niet meer herkennen......:shock:

Posted
Ik zou je eerlijk gezegd niet meer herkennen......:shock:

Zeg eh...... moest jij niet naar een of ander vakantie park deze mei-vakantie......

Posted
Zeg eh...... moest jij niet naar een of ander vakantie park deze mei-vakantie......

Ben net terug.......!

Posted (edited)
Dat ligt dan maar een beetje te hangen op je afdekzeiltje.....

2 lijkt me genoeg, HAHA!

Krijg je dan korting ?

Mag ik je naam en forum noemen bij bestellen ?

Gaat dat helpen ?

Wil er ook wel 1, heb als werkend mensch af en toe kreukbaar colbertje nodig.....HAHAHA!

Het is wel echt een hangertje voor jou hahahaha. Z

Edited by ger.w.
Posted
Hallo Ger,

@ iedereen,

Ik had de foto rechtstreeks van internet gekopi

Posted

Wij hebben nog 2 nieuwe hangers hier liggen zoals afgebeeld in bericht #7. Ik zal ze zondag de 16e meenemen. Als iemand belangstelling heeft hoor ik het wel en kunnen ze van ons voor een leuk prijsje overgenomen worden. Omdat wij onze auto met grijs kenteken hadden hebben wij ze nooit gebruikt.

Onze Sorento is verkocht en komen wij in een 20 jaar oude Mercedes. Dit voor degene die ons wil herkennen.