reddevil74 Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Weet iemand hoe je het alarm zou kunnen uitproberen? Ik heb namelijk wel de stickers op mijn ramen zitten. Maar ik heb geen idee hoe het werkt of klinkt, mischien wel handig om het te weten. Quote
goldberg Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 sluit je deur eens met je centrale vergrendeling en doet je deur dan eens open met de sleutel je zal je alarem wel horen zo heb ik het ondekt Quote
lausbub Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 in je auto gaan zitten, op slot doen met de afstandbediening. min 30 sec wachten en dan de motorkap open doen, dan gaat hij ook af. let wel alleen claxon geen sirene die zit er niet op Quote
patten Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Leuk! Die kende ik nog niet. Ik kende die van met AB op slot en met de sleutel openen wel. Uiteraard ook getest met goed resultaat @Lausbub: Jij had toch ook destijds het ontwasemprobleem met je Cee'd? Mijn auto moet over 3 weken voor een beurt, en ik heb het probleem al aangekaart. Weet jij nog wat ze met je auto hebben gedaan/wat er mis was? Dit zou de dealer namelijk wel een stukje op weg kunnen helpen. Quote
Leon Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 in je auto gaan zitten, op slot doen met de afstandbediening. min 30 sec wachten en dan de motorkap open doen, dan gaat hij ook af.let wel alleen claxon geen sirene die zit er niet op In plaats van de motorkap kun je ook gewoon de deur opendoen, dat gaat namelijk van binnenuit als de auto op slot zit(zou wel kunnen dat je 2x aan de hendel moet trekken, maar ben niet zeker). Quote
lausbub Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Leuk! Die kende ik nog niet. Ik kende die van met AB op slot en met de sleutel openen wel. Uiteraard ook getest met goed resultaat @Lausbub: Jij had toch ook destijds het ontwasemprobleem met je Cee'd? Mijn auto moet over 3 weken voor een beurt, en ik heb het probleem al aangekaart. Weet jij nog wat ze met je auto hebben gedaan/wat er mis was? Dit zou de dealer namelijk wel een stukje op weg kunnen helpen. @Patten, zie je mail. Quote
reddevil74 Posted May 4, 2010 Author Posted May 4, 2010 Oke ik zal het zo eens even gaan proberen,thanks allemaal. Quote
Recommended Posts