Alex VB Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Ger, Als Smart niet wil en je het niet erg vindt enkele Limburgse Heuveltjes te moeten berijden ben je ook van harte welkom bij mij. Dit geldt voor iedereen trouwens. Quote
Smart Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 (aangepast) Het is ook niet dat ik het niet wil, maar ik kom zelf af en toe tijd tekort. @Alex: dat jij dit aanbod doet is heel genereus en heb je ook eerder aangegeven. Wanneer ik raad nodig heb over het 10 Mei, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 @Smart, Als ik kan helpen graag. Het is absoluut geen probleem. Jullie zullen niet de eerste zijn die ik help met het poetsen van zijn wagen.. Ondertussen zijn er heel wat KIA's en andere mooie merken door mij en mijn spulletjes onderhanden genomen. Het mooiste projectje is tot nu toe de X6 geweest.. Quote
Venga1 Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Hoi Alex Top dat je dit wilt doen, jammer dat je zo ver weg woont. Even over het begin, Chrones wil graag een topic met ieder zijn voorkeur. Ik ben net zo'n sufkop als chrones geweest en heb me veel geld uit m'n portemonnee laten kloppen voor een Waxlaag. Geen idee of je werkelijk voordeel eraan hebt. Wat volgens mij wel het geval is als je met een wax aan de gang gaat, is dat je de volledige Waxoyl laag er in een keer ervan af poetst. Klopt dit? En is er een nadeel als ik de auto met m'n huidige mooie waxoillaag niet poets? Of kan ik beter een goede wax kopen en de auto gewoon lekker af en toe zelf een poetsbeurt geven en snel de waxoyl laag vergeten? Quote
Smart Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 @Venga1: ik weet niet of het dom is dat je gekozen hebt voor een Waxoyl behandeling. Je krijgt het aangeboden in de wetenschap dat het goed is voor je auto, terwijl er gewoon in het afleverpakket een poetsbeurt hoort te zitten. Zij zijn verantwoordelijk om de auto netjes af te leveren. Dat je feitelijk dubbel betaald voor een poetsbeurt is niet zo netjes van ze. Ik heb wijs geworden door het forum, niet gekozen voor een Waxoyl behandeling. Dat vinden ze toch allemaal wel vreemd. Niet? Nee, geen Waxoyl. Nu kan ik wel gaan voor eigen producten en een poetsmachine en hou geld over. Nogmaals, dat is geen verwijt naar jezelf. Quote
Venga1 Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Nogmaals, dat is geen verwijt naar jezelf. Nee, dit help echt, nu komt het alleen maar harder aan. Zucht, bedankt Nu heb ik nog geen antwoord wat te doen, je geeft me bijna een trap na. SMART, bedankt!! ;-) Quote
bigwade Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Herejee, het is weer lente en de poetsmiepen komen weer uit de lappenmand. HEERLIJK Quote
Smart Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Nee, dit help echt, nu komt het alleen maar harder aan. Zucht, bedankt Nu heb ik nog geen antwoord wat te doen, je geeft me bijna een trap na. SMART, bedankt!! ;-) Ach, je moet het zo zien. Wanneer ik je jou niet met beide benen op de grond zet, dan doet Bigwade het wel. Herejee, het is weer lente en de poetsmiepen komen weer uit de lappenmand.HEERLIJK Koest jij, terug in je mand! Quote
Alex VB Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Net als met iedere waxbehandeling - handmatig aangebrach, wasstraat of eender welke methode - zal ook de waxoyl verdwijnen. Ik heb de truc van het plasticzakje al eens vermeld. Hiermee kan je zelf perfect voelen of je wagen aan een grondige poetsbeurt toe is. Probeer het eens. Voor velen zal het raar uitzien naar buiten toe maar dat moet jou niets interesseren. Ik maak een andere afspraak met jullie.. Regel een locatie ergens centraal voor jullie. (Utrecht, Eindhoven enz) waar 1 of meerdere auto's binnen kunnen staan. Dan geef ik met de middelen die ik heb een poetsworkshop. Maar ik laat de 25ste hier in Belgi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.