Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Als je erop let zie je dat heel veel merken dat toepassen. Ik liet mij vandaag vertellen (en het klinkt wel l,ogisch) dat men het doet om beschadiging van de lak tegen te gaan. Je moet maar eens opletten: je doet de deur altijd dicht door met je hand de stijl te pakken. Het schijnt dat op den duur door de zuurgraag van je handen de lak verkleurt en er bovendien krasjes ontstaan.

Ik kan ze nog wel sterker vertellen maar dan moet ik liegen ;)

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Als je erop let zie je dat heel veel merken dat toepassen. Ik liet mij vandaag vertellen (en het klinkt wel l,ogisch) dat men het doet om beschadiging van de lak tegen te gaan. Je moet maar eens opletten: je doet de deur altijd dicht door met je hand de stijl te pakken. Het schijnt dat op den duur door de zuurgraag van je handen de lak verkleurt en er bovendien krasjes ontstaan.

wat denk je van mensen met ringen om? kijk maar eens naar de gemiddelde in kleur gespoten deur hendel :)

Geplaatst (aangepast)

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken. Besef dat ik een aantal mensen tegen de haren instrijk, maar ik begrijp eerlijk gezegd de forums (en het merk kia) niet zo goed meer. Is dit forum en de kia club bedoeld om alle probleempjes met opmerkingen als: "ga twee stappen achteruit" of misschien "doe je ogen dicht en je ziet niks" op te lossen. Zit zelf met een onverkoopbare kia. Nieuwprijs ruim € 30.000. Ruim 4 jaar oud. Biedt de dealer € 3.000. Opmerkingen over zaken als de dealer doet niets, de importeur laat niets van zich horen enz. lijken mij niet meer van deze tijd. Eerlijk gezegd heeft mijn vertrouwen in het merk Kia een flinke knauw gekregen. Ik rijd inmiddels al ruim 10 jaar Kia dus misschien wel een van de oudste gebruikers op dit forum, maar ik betwijfel of mijn volgende auto weer hetzelfde merk heeft. Wat betreft mijn huidige auto: heeft geen tape en heb inmiddels besloten hem lekker af te rijden. Kan nog wel tien jaar mee. Heb me inmiddels over die afschrijving heengezet maar vind het wel belachelijk dat de Kia dealer zegt eigenlijk geen belang bij de auto te hebben en hem bij inruil door wil sluizen naar de handel. We praten toch over een kia dealer en een KIA. Rijd er ook met veel plezier in maar om zaken als problemen met LPG en dergelijke gewoon niet toe te geven is niet eerlijk. En zoals ik mijn vorige garage heb gezegd: "als men tegen mij liegt kom ik gewoon niet weer".

aangepast door snowy12
Geplaatst

Ik begrijp je frustratie.

Die dealer van je is een schurk, zoek zelf de waarde van je auto maar eens op op autotrader.nl en trek daar es een marge vanaf.

Dat is de waarde van je auto.

Feit 2 is dat dit soort family-cars vanwege gewicht en verbruik niet meer zo gewild zijn.

Niet alleen bij Kia.

Een Renault Espace koop je nu ook voor een appel en een ei en bij Chrysler zal het met de voyager niet anders zijn.

Je hebt groot gelijk, rij er lekker mee verder.

En eh, die 2 stappen terug actie begrijp ik ook niet.

Die tape zou er van mij ook niet als een boterhamzakje omheen mogen hangen.

Suc6

Geplaatst

Ben ook echt heel erg tevreden met mijn Carnival, ondanks de inruilwaarde die men mij biedt. Wil alleen wel eens weten hoe anderen erover denken dat wij allemaal een fors bedrag voor onze auto neer moeten tellen en dan naderhand opmerkingen krijgen die er niet toe doen en dingen zien die wij niet verwachten voor zo'n prijs. Per slot van rekening zijn wij toch degenen die de centen op tafel leggen. Alles met de mantel der liefde bedekken heeft geen zin. Elke handelaar/importeur moet toch eens inzien dat zij bij onze gratie bestaan c.q. hun boterham kunnen beleggen

Geplaatst

Kun je even een vers draadje beginnen ?

We zitten nu hier in het teepverhaal.....

Krijg je daarna alle support/steun en anders over je heen :-)

Geplaatst
wat denk je van mensen met ringen om? kijk maar eens naar de gemiddelde in kleur gespoten deur hendel :)

Of net onder de deurgreep, al dan niet gespoten. Bij wat oudere auto's

Geplaatst

Bij mij zit de tape er uitstekend op!

Ik gebruik gewoon voeding wat je ook voor je dashboard gebruikt om het mooi zwart te krijgen als het door de zon iets verkleurd is... no big deal lijkt me.

Ipv een kras heb ik nu een deukje in de tape zitten, totaal niet zichtbaar want het zit bij de sluiting.... ik zie de voordelen hier wel van in hoor!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...