Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 http://www.kustomcreations.be/ Hij levert zeeeeeeeeeeeeer mooi werk af. Heb al diverse zeer mooie creaties van hem gezien in het volkswagen tuning/stylings wereldje. Quote
Remko .me Posted May 18, 2010 Author Posted May 18, 2010 http://www.kustomcreations.be/Hij levert zeeeeeeeeeeeeer mooi werk af. Heb al diverse zeer mooie creaties van hem gezien in het volkswagen tuning/stylings wereldje. Maar van alle bekleders krijg ik dat het niet kan omdat het huidige stuur te glad is? Ik ga ze is mailen, liefste wil ik precies zoals origineel Quote
Alex VB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Of het mogelijk weet ik niet maar Jantje heeft gelijk. Deze kan er wat van.. Als ik me niet vergis heb jij toch ook stuurwiel bediening voor je audio en CC? Hierdoor wordt een stuur vervangen duurder. Voor Euro 450,- incl. manuren en tests of alles het doet lijkt mij niet al te duur. Maar, ik heb makelijk lullen met een lederen stuurwiel af-fabriek Quote
Venga1 Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Is het niet zo dat op het lederen stuur meer knopjes zitten. Dit voor b.v. je telefoon. Dan heb je weer het probleem dat niet alles werkt En 450 euro zou mij dit echt niet waard zijn. Ik heb er bewust voor gekozen om een comfort uitvoering te nemen. Dus een kunststof stuur hoort daar gewoon bij. Quote
Smart Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Is het niet zo dat op het lederen stuur meer knopjes zitten.Dit voor b.v. je telefoon. Dan heb je weer het probleem dat niet alles werkt En 450 euro zou mij dit echt niet waard zijn. Ik heb er bewust voor gekozen om een comfort uitvoering te nemen. Dus een kunststof stuur hoort daar gewoon bij. Nee, dat hoeft niet hoor. Want bij de X-ecutive is het navigatiepakket extra. Dan heb je met het comfortpakket dezelfde uitvoering zoals Chrones die ook heeft. Quote
Guest Jantje Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Maar van alle bekleders krijg ik dat het niet kan omdat het huidige stuur te glad is?Ik ga ze is mailen, liefste wil ik precies zoals origineel Ag Koen van die site doet een heleboel interieurs dus als hij zegt dat het kan, dan kan het ook hoor Quote
bigwade Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 w.b lederen sturen. Ik heb ruim 20 jaar Amerikaans gereden, met ECHTE lederen sturen, heb nu een Kia, ook met lederen stuur en vraag me echt af van welk beest ze mijn stuur dan hebben gemaakt. Een Lego Koe ? In die Yanken ROOK het naar koe, bij de Kia is het stuur totaal GEURLOOS. Het is dan ook geen leer of dusdanig verlijmd dat het alsnog verschrikkelijk plastic aanvoelt. En dat is jammer. Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Ik heb gevraagd wat ik voor die 450 euro krijg.. Is een volledig nieuw stuur, inclusief montage. Hij komt uit de Kia Venga X-ecutive Demo auto. Wat zouden jullie doen? Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Gaat om bovenstaand stuur... precies dezelfde knoppen als ik heb hoor. Quote
KIASOULAP Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 €450 voor een lederen stuur wat nieteens naar leer ruikt? Echt niet. Bovendien vergt dat ook weer onderhoud, of wil je het laten uitdrogen en barsten? Quote
ger.w. Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 (edited) Ik heb gevraagd wat ik voor die 450 euro krijg..Is een volledig nieuw stuur, inclusief montage. Hij komt uit de Kia Venga X-ecutive Demo auto. Wat zouden jullie doen? Zelf keuzes maken chrones:lol: Je laat toch de beslissing om een nieuw stuurwiel te nemen niet afhangen van anderen ??? Zo te zien het nepleer zoals beschreven door BW. Ik heb zoiets in mijn Sorento, Voelt goed aan en stuurt prima maar heeft weinig met echt leer te maken en is waarschijnlijk van een koreaanse nepkoe Edited May 19, 2010 by ger.w. Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote
ger.w. Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Ik ben altijd van onderhoud hoor, zie ook mijn topics.Vind het lastig lol... ook omdat het best veel geld is wil ik me graag adviseren. Dus eigenlijk adviseer je echt leer te nemen omdat dit nep leer niet fijn is. Ik adviseer niets...je mag dat zelf lekker beslissen. Maar nu je het toch vraagt.... 450 euro voor een nepkoe is veel geld Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote
ger.w. Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Weet je wat het is... bekleden kost rond de 150 euro.... voor die andere 300 euro kan ik lekker op vakantie.. zo kun je het ook zien.Maar jongens ik weet niet waar jullie vandaan halen dat het nepleer is... maar mijn pook is sowieso echt leer... OK misschien wel leer . Maar dan van de soort "hondenkontenbont" en zeker geen met de hand gemaakt Engels Connolly leder (wat je misschien verwacht voor die prijs) Quote
bigwade Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Weet je wat het is... bekleden kost rond de 150 euro.... voor die andere 300 euro kan ik lekker op vakantie.. zo kun je het ook zien. Waar heb je het nu over ? Krijg je voor 150 eu echte koe ?, doen zou ik zeggen Maar jongens ik weet niet waar jullie vandaan halen dat het nepleer is... maar mijn pook is sowieso echt leer... "hondenkontenbont", mooie term Ger. Chrones, waarom denk je dat die schakelverdeling daar precies in het midden is opgeplakt. ? Ger zou wel eens heeeeeeeeeeeel juist kunnen zijn. Heb je toch steeds in je hand, HAHA! Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Hahaha omg ik ben te visueel ingesteld! Quote
bigwade Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Aan de stiksels van mijn sportageknop te zien heb ik te maken met een Koreaanse Herder of iets soortgelijks. Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 (edited) Aan de stiksels van mijn sportageknop te zien heb ik te maken met een Koreaanse Herder of iets soortgelijks. Lol... om de hoeveel tijd scheer je jouw pook? Of heb je hem laten laseren? Edited May 19, 2010 by Chrones Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Laten vallen? Oh, je bedoelt laseren! Hahahahahaha:mrgreen: Flauw hoor dat je in je quote een spelfout toevoegt.. Omg... wacht.. WIJZIG Je bericht... dit is een schande voor mijn docentschap! als jij mijn Quote veranderd, dan krijg jij van mij een... Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Tegen wie zit jij dan te wauwelen? :tank: Quote
bigwade Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Lol... om de hoeveel tijd scheer je jouw pook? Of heb je hem laten laseren? Ja gek, die is morsdood natuurlijk, de rest hebben ze opgevroten, of een vengastuurtje van gemaakt. Quote
Venga OK Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Ik heb gevraagd wat ik voor die 450 euro krijg..Is een volledig nieuw stuur, inclusief montage. Hij komt uit de Kia Venga X-ecutive Demo auto. Wat zouden jullie doen? Dus 450 euri voor een tweede hands stuur met een stukkie koe(? is het reukloze koe?) er om... Lijkt me wat veel... Gooi er nog eens een afding rondje tegen aan! Succes, Peter Quote
Remko .me Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Gaat hier om een nieuw stuur, ik vroeg dat dus ook maar ik moet in de demo auto gaan kijken. Bevalt hij bestellen ze een volledig nieuw stuur. Origineel, ze mogen het niet uit de demo auto halen schijnt erbij te horen ofzo. Ik vind het heel erg veel geld, voor 200 euro incl had ik het denk ik gedaan, maar zoals iedereen al zegt, 450 euro voor een stukje comfort is wel heel erg veel. Btw ik heb het nagevraagd, het is wel degelijk echt leer, alleen bewerkt om erge slijtage tegen te gaan. Ik laat mijn keuze nog wel weten, of ik hem laat bekleden weet ik niet, dan ben ik hem dik een week kwijt... Anders gewoon niet Quote
Recommended Posts