patten Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 Na een en ander te hebben gelezen moet ik toch eerlijk toegeven dat er niets boven echt leer gaat. Altijd grip. Met zweethandjes, met droge handjes, 's zomers en 's winters, warm of koud. Leer doet het hem echt. Maar 400+ Euro is gewoon teveel van het goede. Quote
Gast Jantje Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 voor minder geld heb je hem gewoon opnieuw bekleed in kleur naar keuze en met stiksels kleur naar eigen keuze. Quote
bigwade Geplaatst 19 Mei, 2010 Geplaatst 19 Mei, 2010 voor minder geld heb je hem gewoon opnieuw bekleed in kleur naar keuze en met stiksels kleur naar eigen keuze. Ik zeg doen......... Quote
ger.w. Geplaatst 20 Mei, 2010 Geplaatst 20 Mei, 2010 Ik zeg doen......... Of...Chrones : "ja....nee....misschien.....anderen vragen.....ik weet het.....ik weet het niet.......wat moet ik doen.....kan een ander adviseren.....kan een ander niet adviseren....ik weet het niet meer" Quote
Venga OK Geplaatst 20 Mei, 2010 Geplaatst 20 Mei, 2010 Ik vind het heel erg veel geld, voor 200 euro incl had ik het denk ik gedaan, maar zoals iedereen al zegt, 450 euro voor een stukje comfort is wel heel erg veel. Ik heb het (nep) leren stuur in mijn Venga zitten. Vergeleken met de Swift die ik hiervoor had met ook een leren stuur, is dit een veel minder comfortabel leren stuur. Voelt vaak plakkerig aan en plastic-achtig. Ik zou kiezen voor de optie laten bekleden ipv dit stuur extra kopen voor veel geld. Peter Quote
Peterrrrr Geplaatst 20 Mei, 2010 Geplaatst 20 Mei, 2010 Ik zou een setje leren handschoenen kopen ! Zoals ik al eerder in een mail heb gestuurd is een stuur bekleden wel mooier, maar je moet vaak wel rekening houden met een paar dagen/weken werk. Het is niet zo dat ze een "leenstuur" hebben dus ben je gewoon een flinke tijd je stuur kwijt en dat rijdt behoorlijk lastig ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.