aena1963 Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Eindelijk is de SW bij de dealer, nu wachten op het rijklaar maken etc. Hebben dus, voor de geintereseerden, op 03-06-10, precies 11 weken moeten wachten. Quote
Richard Limburg Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Eindelijk is de SW bij de dealer, nu wachten op het rijklaar maken etc. Hebben dus, voor de geintereseerden, op 03-06-10, precies 11 weken moeten wachten. nou gefelicitaart met de nieuwe wagen, ik weet wat het is, alleen heb ik dan maar 4 weken hoeven te wachten. En die vond ik al lang. Dus ik hoop voor je dat je hem snel krijgt. groeten Quote
Rob D Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Eindelijk is de SW bij de dealer, nu wachten op het rijklaar maken etc. Hebben dus, voor de geintereseerden, op 03-06-10, precies 11 weken moeten wachten. Welke versie heb je besteld, evt ook de opties noemen. Quote
aena1963 Posted June 18, 2010 Author Posted June 18, 2010 Gaat om de Ceed SW CRDI X-ecutive 115 pK Phoenix-silver met comfortpakket Fullmapnav. Super auto. Sorry voor het late antwoord. Nog een vraagje, is het normaal als de ruitenwissers op automaat staan dan de ruitenwissers 1 keer gaan wissen bij het starten of op het contact zetten? Groetjes A Quote
snackey Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Of het normaal is weet ik niet,maar die van mij doet het ook. Overigens gefeliciteerd. Quote
Alex VB Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Dat is inderdaad normaal. Is een instelling om te kijken of alles het nog doet en ook om de bestuurder er aan te herinneren dat de wisfunctie op automatisch staat. Quote
Rob D Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Gaat om de Ceed SW CRDI X-ecutive 115 pK Phoenix-silver met comfortpakket Fullmapnav. Super auto. Sorry voor het late antwoord. Nog een vraagje, is het normaal als de ruitenwissers op automaat staan dan de ruitenwissers 1 keer gaan wissen bij het starten of op het contact zetten? Groetjes A Hadden ze bij jou meteen al gezegd dat het 11 weken zou duren? Ik heb ook een Ceed SW CRDI X-ecutive 115 pK (Pewter Beige) in bestelling staan, maar deze zou na 8 weken geleverd worden, tot ik 2 weken geleden te horen kreeg dat er 3 weken vertraging was opgetreden, omdat een onderdeel voor de diesel niet op voorraad was en deze niet afgebouwd zou kunnen worden. Quote
aena1963 Posted June 20, 2010 Author Posted June 20, 2010 10 tot 12 weken kon het duren zeiden ze, dus mooi tussenin. Wachten duurt altijd lang heb ik zelf gemerkt, haha. Maar alles is up to date en overd die onderdeel heb ik zelf niets over gehoord. Maar dat zullen ze ook wel niet zeggen tegen me. Quote
Richard Limburg Posted June 24, 2010 Posted June 24, 2010 Eindelijk is de SW bij de dealer, nu wachten op het rijklaar maken etc. Hebben dus, voor de geintereseerden, op 03-06-10, precies 11 weken moeten wachten. Enne al foto's gemaakt? Quote
Woeper Posted June 25, 2010 Posted June 25, 2010 Geweldig, leuk dat je auto eindelijk er is , plaats wat foto's als je auto heb. Quote
Recommended Posts