Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Bij mijn nieuwe model Kia C'eed SW, trilt de binnenspiegel nogal. Dit was eerder niet. Ik heb een beetje gekeken naar hoe de spiegel vastzit, en je kan de houder v/d binnenspiegel op een taps toelopend plastic stuk wat dan weer vast zit aan de ruit vaster drukken, dit heb ik gedaan, en het is een stuk beter, maar volgens mij nog niet zoals eerst.

Ik moet nog iets van 7000 KM voor mijn eerste beurt, en wil eigenlijk niet speciaal voor die beurt alleen voor de binnenspiegel naar de dealer. Heeft iemand met nieuwe type SW ook al dit " probleem" ?

Groet,

Jeroen

Geplaatst

Hm, ik had bij m'n Cee'd 5-drs niet echt last van een trillende binnenspiegel, wel van een rammelende binnenspiegel. Wat een irritant geluid was dat, leek eerst of het vanonder het dashboard kwam, maar bleek dus de spiegel te zijn.

Is een veel voorkomend probleem bij de Cee'd en lossen ze bij de garage op door een stukje zacht materiaal op het steuntje te plakken en dan de spiegel er weer op te schuiven. Zal misschien ook helpen tegen het trillen, aangezien de spiegel er dan steviger opzit.

Er is zelfs een officiele service nota van, iig in Belgi

Geplaatst

Op sommige wegdekken en bij bepaalde snelheden, geeft de binnenspiegel soms een ietwat wazig beeld. Komt niet vaak voor, maar toch. Echt trillen zou ik het niet noemen, maar het geeft toch aan dat er resonantie optreedt.

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb dit ook gehad. Naar de garage geweest en het was niet de eerste keer dat iemand er was met dit getril aan de spiegel. Opgelost en gerammel is weg. Duurde een kwartiertje.

Nu rammelt mijn kofferdeksel :|. Echt irritant dat gerammel.

Geplaatst

Ik had het binnen een maand; dealer/kia nederland geweest dat was in 2008.

Maar ze konden niks vinden. alle bedrading vast gezet: radio vervangen en toen was het stil. Een maan met vakantie geweest op de terug was van italie was het weer terug.

Na zoeken van de dealer en kia nederland kwamen ze erachter dat het aan de binnenspiegel lag die vervangen probleem weg tot maart 2010 was het weer terug. Weer een nieuwe spiegel nu maar even afwachten of het weer terug komt.

Geplaatst

Nieuwe spiegel heeft niet veel zin lijkt mij, aangezien die nog niet aangepast is, zal het weer terugkomen. Ze moeten hun service bulletins er eens op nalezen: het is eenvoudig op te lossen door een stukje zacht materiaal van een paar cent er tussen te doen, zie mijn bericht een eindje hierboven

Geplaatst

Ik heb dit af en toe ook wel eens (Ceed SW model 2009).

Was wel ff zoeken voor ik erachter was waar die nare rammel vandaan kwam. Ik heb het m.n. tijdens de koude maanden. Misschien dat er door krimp/uitzetting van materialen dan wat meer speling in zit.

Een klein tikje met de vinger is dan voldoende om het geluid voor de duur van de rit te laten verdwijnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...