Smart Geplaatst 7 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2010 Gefeliciteerd, mooie auto!Veel rijplezier gewenst. Thanx! Rijplezier gaat zeker lukken. Quote
Smart Geplaatst 7 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2010 Vandaag maar eens het niveau van de koelvloeistof gecontroleerd. Die staat nu halverwege, terwijl deze bij aflevering op een dikke maximum stond. Dus toch maar morgen even langs de garage om vloeistof te tanken. De auto rijdt prettig comfortabel ondanks de grote velgen en brede banden (225/45/17). Over drempels geen problemen en/of geluiden. Radio is goed in te stellen en geeft een mooi geluid. Met USB-stick door de mappen gebladerd. Wel blijft het lampje van de USB-stick nog branden als het contact af is. Dit was al eerder door iemand geconstateerd. Hij wordt ook behoorlijk warm, maar blijft het gewoon naar behoren doen. Met het navi gemerkt dat inderdaad veel straten gemist worden. Ik heb nog een Engels sprekende dame. Welk knopje was het ook alweer om te weten te komen welke versie van het navigatiesysteem is ge Quote
Venga1 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Wel blijft het lampje van de USB-stick nog branden als het contact af is. Dit was al eerder door iemand geconstateerd. Hij wordt ook behoorlijk warm, maar blijft het gewoon naar behoren doen.QUOTE] Hoi Smart, ik heb het zelfde stickje, en het is gewoon de eigenschap van het stickje zelf. Dit komt niet door je auto. Quote
Venga OK Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Welk knopje was het ook alweer om te weten te komen welke versie van het navigatiesysteem is ge Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 ......Wanneer ga je het Xenon er in maken. Ben ik nl benieuwd naar...De software versie vind je door langer dan 3 seconden op de settingsknop te drukken (tandwieltje afbeelding rechter rijtje knoppies) Laat je nog even weten welke versie het is? Dank je voor de complimenten! Op welke termijn wil jij wat doen met xenon? En voor welke kleurtemperatuur ga je dan. Ik wil v Quote
bigwade Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Vanmorgen problemen met navigatie/audio. Geen beeld maar wel verticale strepen in het beeld. Na een paar uur contactloos geen problemen meer geconstateerd. heb dit wel bij de dealer gemeld. Volgens mij was dit probleem ook al eerder aangekaart. Ik heb mijn telefoon (nog) niet gepaired. Tja, na het fun-fenomenale event van zaterdag, kruip je nu gedwongen in de diepere krochten van de (navi) electronica. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.........HAHA! Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 Alles rustig beredenerend kan ik zeggen dat je enigszins gelijk hebt, maar ik ga ervan uit dat het allemaal nog wel zal loslopen. Paniek is niet mijn sterkste kant, dat komt ook niet echt van pas in het dagelijkse (werkzame) leven.......... Quote
Venga OK Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Dank je voor de complimenten!Op welke termijn wil jij wat doen met xenon? En voor welke kleurtemperatuur ga je dan. Ik wil v Quote
Peterrrrr Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Onder het mom, beter laat dan nooit... Echt een mooie Venga zo ! Is een heel ander gezicht zo met de accessoires. Mijn motto is vaak less is more, maar dat gaat bij deze zeker niet op ! Het plaatje klopt gewoon helemaal !!! Heel veel rijplezier gewenst maar daar ben ik niet bang voor ! Quote
bigwade Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 Mijn motto is vaak less is more, En gek genoeg geloof ik daar geen ene zak van, HAHAHAHA! Had jij dat pimpen niet UITGEVONDEN ? Quote
Smart Geplaatst 9 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2010 Hey Peterrrrrrrr, bedankt voor je compliment. Hij is inderdaad prima zo! Rijplezier gaat zeker lukken. Quote
Peterrrrr Geplaatst 9 Juni, 2010 Geplaatst 9 Juni, 2010 @ frank: Juist niet... ik ben vroeger veel actief geweest in het "tuningswereldje" maar heb het nooit te gek gedaan... Het enige wat ik vaak deed was verlagen en dikke wielen en soms eens motorische swaps hehehe. Het gaat er bij mij om dat het plaatje moet kloppen en dan is het voor mij less is more... Quote
Smart Geplaatst 10 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2010 De dealer beweert dat er geen onderhoudsboekje voor de Venga beschikbaar is, dat gaat allemaal via internet. Klopt dit verhaal? Quote
bigwade Geplaatst 10 Juni, 2010 Geplaatst 10 Juni, 2010 De dealer beweert dat er geen onderhoudsboekje voor de Venga beschikbaar is, dat gaat allemaal via internet. Klopt dit verhaal? HUH ? HAHAHAHA! Die zijn ze misschien opnieuw aan het drukken met andere onderhouds intervallen. Elke auto heeft een OH boekje dat dient afgestempeld te worden. Vreemde zaak...... Quote
Smart Geplaatst 10 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2010 Hahahaha....dacht ik ook! Ik heb maar even niet primair gereageerd, maar dacht het mijne ervan! Dat wordt even hakken totdat we een OHBje hebben...... Quote
ger.w. Geplaatst 10 Juni, 2010 Geplaatst 10 Juni, 2010 Hahahaha....dacht ik ook! Ik heb maar even niet primair gereageerd, maar dacht het mijne ervan!Dat wordt even hakken totdat we een OHBje hebben...... Hakkuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh Quote
Peterrrrr Geplaatst 10 Juni, 2010 Geplaatst 10 Juni, 2010 Misschien toch in Breda moeten kopen... Quote
Smart Geplaatst 10 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Juni, 2010 Nee, met die prijs had jij echt niet mee gekund! Quote
Smart Geplaatst 11 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Juni, 2010 Ik heb spontaan een Garantie- & Onderhoudsboekje thuis gestuurd gekregen. Alleen..... er staat 24 maanden garantie in! Inhoudelijk klopt er niets van. Er wordt verwezen naar pagina 1 m.b.t. de garantie, maar daar staat niets vermeld. Wat een puinbak zeg...! Zijn er inmiddels Garantie & Onderhoudsboekjes met een vermelding van 7 jaar garantie Quote
Peterrrrr Geplaatst 12 Juni, 2010 Geplaatst 12 Juni, 2010 Zou het niet ? (denk het ook niet, wij willen niet de goedkoopste zijn, wel de beste hehehe) Ze hebben je een oud type garantie boekje opgestuurd ! In het nieuwe boekje is de eerste blz nml. blanco zodat de DEALER de garantiesticker op die plek voor de betreffende auto kan plakken ! Quote
Smart Geplaatst 12 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2010 ....Ze hebben je een oud type garantie boekje opgestuurd ! In het nieuwe boekje is de eerste blz nml. blanco zodat de DEALER de garantiesticker op die plek voor de betreffende auto kan plakken ! Duidelijk ik ga er maandag meteen achteraan. Wat staat er dan op de sticker, 7 jaar garantie? BTW! Deze dealer is ook goed hoor, alleen subdealer. De andere Kia-dealer zit de boel te dwarsbomen aan de overkant. Quote
Peterrrrr Geplaatst 13 Juni, 2010 Geplaatst 13 Juni, 2010 Op de sticker staan de gegevens van de auto, hoeveel garantie en waarop ! Quote
antonief Geplaatst 13 Juni, 2010 Geplaatst 13 Juni, 2010 Op de sticker staan de gegevens van de auto, hoeveel garantie en waarop ! Inderdaad basis garantie 3 jaar, basis plus 7 jaar opvallend er zit maar twee jaar garantie op de accu Quote
Smart Geplaatst 13 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2010 .......opvallend er zit maartwee jaar garantie op de accu Een accu is een slijtageonderdeel aan de auto. Het is vervelend als er n Quote
ger.w. Geplaatst 13 Juni, 2010 Geplaatst 13 Juni, 2010 Inderdaad basis garantie 3 jaar, basis plus 7 jaar opvallend er zit maartwee jaar garantie op de accu Lijkt me logisch. Op de banden zit ook geen 7 jaar garantie. Zo ook niet op de remblokken En er zijn tallaoze andere slijtageonderdelen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.