Smart Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Hallo allemaal, Wat mij vandaag allemaal is overkomen...... Ik weet even niet hoe te beginnen!! Ik probeer bij het begin te beginnen, foto's van de Venga volgen later in dit topic. Vanmorgen om 10.30 uur hadden wij een afspraak voor aflevering van onze Venga. Na het genot van een kopje cappucino, watertje, enz. togen wij naar de Venga, die onder een rode autohoes was gezet. Nadat de rode hoes was verwijderd, liep ik vol bewondering rondom de auto. Zat alles erop en eraan en was de combinatie velgen en de RVS onderdelen wel goed gekozen? Ik was in ieder geval tevreden en mijn eega en zoon ook. Niets vermoedend liep ik naar de bestuurderszijde en zag daar een champagnefles op de stoel liggen. Goh dacht ik nog, wat leuk dat de dealer aan de champagne had gedacht. Maar wat waren dat toch allemaal voor een zakjes met rijst......her en der verspreidt door de auto?? Op het stuur, op het dashboard, op de grond, op de stoelen, enz. Ik dacht in eerste instantie dat dit voor het vocht in de auto was bedoeld! Maar waarom niet verwijderd v Quote
Guest Jantje Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Haha blij dat het zo goed gelukt is en dat je het toch stiekem wel leuk vond haha.. Mooie auto om te zien verders, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt! Quote
bigwade Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Mevrouw Smart en dealert.........Hoed af, GOED werk ! Fraaie sjees Smart ! zag zelfs dat mevrouw Smart typo had gecorrigeerd, topdame, HAHA! Quote
Guest ceratorijder1 Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Gompie...wat een leuk initiatief zeg....echt geweldig! Veel plezierige kilometers toegewenst aan Smart en fam! Quote
Smart Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 (edited) Ja, en dan is nu het moment aangebroken om wat meer foto's te laten zien van onze trots. Edited June 5, 2010 by Smart Quote
antonief Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Gefeliciteerd met jullie prachtige aankoop en heel veel rijplezier toegewenst. Quote
patten Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 @Smart: Mooie Venga! En die komt ook uit Doetinchem zag ik. Mijn Cee'd is daar 2 weken terug (tot volle tevredenheid) voor zijn 1e beurt geweest. Ik kreeg bij het afleveren van de auto (vorig jaar) een flesje wijn. Is ook lekker. Fijne dealer. Quote
Smart Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 (edited) @Patten Bedankt voor je compliment! Om niemand tekort te doen wil ik vermelden dat de fles champagne mij aangeboden is door Bigwade, Ger W., Alex VB en Jantje. Zij hebben mij daarmee ontzettend verrast. Maar dat zet ik ze ooit nog weleens betaald:mrgreen: Ik ontving van de dealer 2 flessen Zuid-Afrikaanse wijn, een rode en een witte. Dat is aan ons wijndrinkers goed besteed. Vooral de Zuid-Afrikaanse, Chileense, Zuid-Amerikaanse en Australische wijnen kunnen ons zeer bekoren. Het afleverpakket werd mij ook gratis aangeboden. Ennuh....ik heb nu twee (!) sets velours automatten. Kia eist dat de dealer ze afneemt....rare jongens die Koreanen! Ik had toevallig net in Duitsland zelf velours automatten aangeschaft. Thuis aangekomen stond er op de achterkant 'Made in the Netherlands'. We hebben ons bescheurd van het lachen, nadat ik mijn boosheid had gebotvierd op de tuin......! Hahahahaha! Edited June 5, 2010 by Smart Quote
bigwade Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 vind die karrewielen trouwens ook best meevallen. Ziet er kek uit. Quote
Alex VB Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 (edited) Smart en zoon en vrouw, Van harte met deze Venga. Je kunt hier echt trots op zijn.. Ik vind persoonlijk deze uitvoering 1 van de mooiste die ik gezien heb tot nu toe. Vooral de velgen en de bandjes maken voor mij het verschil. Zelf zeer te spreken over de Pirelli's P7.. Ik hoop dat de champagne lekker was en ben blij dat je onze verrassing zo gewardeerd hebt. Het kopje koffie halen we in ter zijner tijd... Edited June 6, 2010 by Alex VB Quote
Smart Posted June 5, 2010 Author Posted June 5, 2010 (edited) Bedankt jongens voor de leuke reacties! @Alex Bedankt voor je compliment en ja je bent altijd welkom om op de koffie te komen..... En...., we genieten nog steeds van jullie champagne. @Bigwade Dus ook jij vind deze velgen toch meer dan karrewielen......poeh, poeh! Haha blij dat het zo goed gelukt is en dat je het toch stiekem wel leuk vond haha..Mooie auto om te zien verders, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt! En Jantje ook jou niet te vergeten. Ook jij bedankt voor de verrassing en compliment. Zeer geslaagd! Edited June 5, 2010 by Smart Quote
ger.w. Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 (edited) Strakke bak Smarties !!! Heel veel mooie en veilige km's in jullie Venga ! Enne....Mevr. Smart en dealer.....bedankt voor de medewerking. Die koffie houdt ik wel tegoed van je (met gebak, maar dat spreekt voor zich) Ik had je nieuwe topic even gemist, daarom de late reactie Proost !!!!!! Edited June 6, 2010 by ger.w. aanvullinkje Quote
Venga1 Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Hoi Smart Wat heb jij een ontzettend leuk welkom gehad. Complimenten aan de organisatoren Je hebt een mooie auto, ik vind vooral je velgen er super mooi bij staan. Er goede keuze:!: Veel plezier ermee, ik hoop voor je dat je minder schade aan de auto krijgt als wat ik al heb gehad. Quote
scorpioshuma Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 (edited) Hey Smart, van harte en veel veilige kilometers toegewenst. Hele mooie combi van kleur en chroom accenten. Mooie velgen ook, hoewel chroom bij deze uitmonstering ook heel erg mooi had gestaan en dat zeg ik niet vaak van chromen velgen ! Ook een heleboel mooie foto's, maar waar zijn de foto's van de achterkant ?? Vind je de achterkant niet mooi genoeg ?? Owww ik snap het al, die is nog niet gepoetst en erg vies door het ontbreken van de niet in chroom leverbare spatlappen Hou je ons op de hoogte van je ervaringen en plaats je af en toe wat foto's ? Wat tik ik nou weer, dit is de auto van Smart en die heeft die aanmoedigingen echt niet nodig Jheroen heb je al een quotum ingesteld per forumgebruiker ? Smart dumpt die hele server vol met foto's Edited June 6, 2010 by scorpioshuma tikfoutje en toevoeging Quote
Pat Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Hele mooie auto Smart,de velgen staan er best strak onder,vele plezierige en veilige kilometers toegewenst. Quote
bigwade Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Jheroen heb je al een quotum ingesteld per forumgebruiker ? Smart dumpt die hele server vol met foto's Die foto's staan op photobucket met linkverwijzing hier..... Quote
Tinusplots Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 (edited) Smart, fantastische auto, heel veel veilige kilometers toegewenst in deze prachtige Venga. Heb jij trouwens niet meer die lelijke steenslag stickers bij de onderkant van de achterzijdeuren? Edited June 6, 2010 by Tinusplots Zie de stickers niet op de foto. Quote
Smart Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 Strakke bak Smarties !!!Heel veel mooie en veilige km's in jullie Venga ! Enne....Mevr. Smart en dealer.....bedankt voor de medewerking. Die koffie houdt ik wel tegoed van je (met gebak, maar dat spreekt voor zich) Ik had je nieuwe topic even gemist, daarom de late reactie Proost !!!!!! Hey Ger, Jij ook bedankt voor de leuke verrassing, was heel leuk. We hebben het ons laten smaken. Gelukkig geen plakrijst.......! En ja, je bent van harte welkom uiteraard met gebak. BTW! Poetsen moet je zelf....! Quote
Smart Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 (edited) @scorpioshuma: Volgens mij staat de achterkant er wel gedeeltelijk op, maar vanuit een schuin perspectief genomen, dat dan weer wel. @Tinusplots: de steenslagstickers zitten er zeker en vast op. @Venga1: Ik ga in ieder geval proberen geen schade te rijden. Iedereen bedankt voor de leuke en welkome reacties. Ja, de combinatie van chroom met de zwart/chroom velgen is wonderwel gelukt. De auto ziet er in het echt ook mooier uit dan op de foto's te zien is. Ik krijg ook leuke reacties van mensen die zich afvragen welk model auto het nu is. Edited June 7, 2010 by Smart Quote
bigwade Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Het verbruik valt zeker wat tegen ? Die eerste tank zal nu toch wel leeg zijn ? Quote
Smart Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 Hahahaha, het is geen Sportage/Tucson...... De BC geeft een voorlopig gemiddeld verbruik aan van 7,1 L/100, dus prima in orde. En zoveel km's hebben we nog niet gereden, zoiets van 130 km. En met tanken ging ook prima. Voldoende kunnen volgooien en de benzinenaald stond verder dan het laatste streepje. Quote
Leon Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Hey Smartje Door de vrij anonieme titel van dit topic had ik het ook even gemist, maar wat een supergave Venga heb je daar. Mooie kleur en die chrome accenten zijn juist gepast, niet overdreven iig! Veel plezier ermee, ook de rest van de Smart familie natuurlijk Enne, de verrassing van de andere forumleden, ook erg leuk! Quote
Smart Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 @Leon: bedankt voor je compliment, dat gaat zeker lukken. Gelukkig was de match met de rvs/chroom accenten en de velgen op afstand goed gekozen. Je hebt een bepaald beeld in gedachten en die is mijns inziens goed gelukt. Er rijden nl. niet veel Venga's met deze accessoires rond, dus het was een gok. En ja, een hele leuke verrassing. Quote
Heidi Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Gefeliciteerd, mooie auto! Veel rijplezier gewenst. Quote
Recommended Posts