Smart Geplaatst 15 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2010 Vandaag werd ik gebeld door de dealer. Volgende week donderdag, 1 dag voor mijn vakantie (!) wordt mijn audio-/navigatiesysteem uitgelezen op eventuele fouten/problemen. Mogelijk dat ze dat d.m.v. een reset of software kunnen herstellen. Lukt dit niet, dan zal de dealer een claim neerleggen bij Kia NL voor een nieuw audio-/navigatiesysteem, is mij verteld. Quote
Smart Geplaatst 15 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2010 Ik heb begrepen dat Kia vanaf maandag de prijs van de Venga, Picanto en Cee'd Quote
Smart Geplaatst 23 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2010 (aangepast) Even een update m.b.t. mijn audio-/navigatiesysteem. Gisterochtend de auto naar de dealer gebracht, omdat men zelf wilde vaststellen wat nu het probleem is met mijn navi. Wanneer ik met het warme weer van de afgelopen weken mijn navi wilde gebruiken voor mijn werk, gebeurde het met enige regelmaat dat het systeem helemaal vastsloeg en het beeld bevroren bleef staan. Er waren dan allemaal verticale strepen in beeld die erg trilde. Mijn 'eigen' dealer heeft als bewijs wat foto's gemaakt van het 'bevroren beeld met strepen'. Volgens de Kia-dealer was het probleem echter bij Kia bekend. Ze wilde proberen het systeem met een update te resetten, waarnaar het probleem opgelost zou moeten zijn. Bij het ophalen van de auto kreeg ik te horen dat er een geheel nieuwe audio/navi-unit is gereclameerd bij Kia NL. Blijkbaar was hij dus niet te repareren/te resetten. N 23 Juli, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 Even een update m.b.t. mijn audio-/navigatiesysteem. Gisterochtend de auto naar de dealer gebracht, omdat men zelf wilde vaststellen wat nu het probleem is met mijn navi. Wanneer ik met het warme weer van de afgelopen weken mijn navi wilde gebruiken voor mijn werk, gebeurde het met enige regelmaat dat het systeem helemaal vastsloeg en het beeld bevroren bleef staan. Er waren dan allemaal verticale strepen in beeld die erg trilde. Mijn 'eigen' dealer heeft als bewijs wat foto's gemaakt van het 'bevroren beeld met strepen'. Volgens de Kia-dealer was het probleem echter bij Kia bekend. Ze wilde proberen het systeem met een update te resetten, waarnaar het probleem opgelost zou moeten zijn. Bij het ophalen van de auto kreeg ik te horen dat er een geheel nieuwe audio/navi-unit is gereclameerd bij Kia NL. Blijkbaar was hij dus niet te repareren/te resetten. N Quote
Smart Geplaatst 28 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2010 Tot mijn grote opluchting doet het audio-/navi-systeem nog goed (even afkloppen!). Wel problemen met de USB-stick (Delock). Hij wordt niet meer herkend, ook niet in de laptop. Morgen maar even naar kijken, of anders helaas even formatteren. Quote
bigwade Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Tot mijn grote opluchting doet het audio-/navi-systeem nog goed (even afkloppen!). Wel problemen met de USB-stick (Delock). Hij wordt niet meer herkend, ook niet in de laptop. Morgen maar even naar kijken, of anders helaas even formatteren. Tja zo'n Gardameer verplaatsen ze ook niet zo maar even, die navi zal het daar nog wel even doen....... WB die stick, is dat het gevolg van mijn lompe handen ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34174&postcount=30 U kunt een verse declareren........indien nodig. Quote
Smart Geplaatst 29 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Juli, 2010 WB die stick, is dat het gevolg van mijn lompe handen? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34174&postcount=30 U kunt een verse declareren........indien nodig. We waren het niet helemaal vergeten....dat dan weer wel! Ik vermoed dat het niet daaraan ligt, maar bedankt voor je aanbod. Ik zal er geen gebruik van gaan maken hoor! Quote
Smart Geplaatst 21 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2010 (aangepast) Onderstaand de site van een groothandel, die volgens mij ook levert aan Kia NL. Zij fabriceren nl. ook de nieuwe (nog) uit te brengen stootlijstenset zijportieren voor de Kia Venga, zelfs leverbaar in carrosseriekleur. Iets wat veel Vengarijders wel op prijs zullen stellen. Tevens een hele mooie achterbumperprotector uitgevoerd in ABS kunststof. http://tinyurl.com/3adektd Voor alle Kia modellen hebben ze wel een paar accessoires (zie link). http://tinyurl.com/322ywwu 21 Augustus, 2010 aangepast door Smart Quote
Smart Geplaatst 13 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2010 De nieuwe Hyundai iX20, het broertje van de Venga! Ik moet zeggen ook een geslaagde creatie. De achterkant lijkt op de nieuwe iX35. http://www.autoweek.nl/autonieuws/14933/Officieel-de-Hyundai-iX20 Quote
Remko .me Geplaatst 13 September, 2010 Geplaatst 13 September, 2010 De nieuwe Hyundai iX20, het broertje van de Venga! Ik moet zeggen ook een geslaagde creatie. De achterkant lijkt op de nieuwe iX35. http://www.autoweek.nl/autonieuws/14933/Officieel-de-Hyundai-iX20 Mooi gedaan, toch vind ik de Venga iets mooier. Quote
Smart Geplaatst 13 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 September, 2010 Ach ja, zoveel mensen zoveel smaken! Ik ben blij met mijn keuze. Quote
bigwade Geplaatst 13 September, 2010 Geplaatst 13 September, 2010 Begrijp ook niet dat ze daar bij joendaai zooooooooo lang over gedaan hebben, met dit resultaat. Zal wel marketing zijn. btw is die dus ook 2000 goedkoper dan een Venga ? Maakt het natuurlijk wel interessant....... Quote
Smart Geplaatst 23 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2010 Vanmiddag onderweg naar Vianen (Kia NL). Even een bammetje eten op een parkeerplaats tussen Apeldoorn en Utrecht (!). Wat zien ik daar....? DE HYUNDAI iX20, tegenhanger van de Venga!! Hij moet nog geshowd worden op de komende autoshow in......! Hij stond op een autolader uit Litouwen. Mogelijk onderweg naar de importeur van Hyundai om te tonen aan de Nederlandse dealers. Quote
bigwade Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Met bling handvaten Hoe zouden de matten zijn Quote
Smart Geplaatst 23 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 September, 2010 Hahahahaha...., ja die matjes. Van dat verhaal komen we niet meer af! Waar ik dan wel weer pissig over ben, is dat ik aan de iX20 zag dat er een vierkantje zichtbaar is op de voorste deurgrepen wat duidt op keyless entry. Verder heeft deze ook privacy glass. Niet leuk! Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 tja, had je op deze moeten wachten en eh...... zat je op een ander forum. elluk nadeel heb sun foordeel..... Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2010 Ben tevreden, anders had ik jullie nooit ontmoet......dus! Quote
Peterrrrr Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 Vindt de ix20 erg geslaagd om eerlijk te zijn... een wat aggressiever uiterlijk ! Dit zal een pre productie model zijn, dus voor het zelfde geldt is de keyless entry niet eens beschikbaar ! Quote
Peterrrrr Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 Zie nu pas die andere foto's iets hoger. Daar komt ie heel anders over... Quote
Smart Geplaatst 24 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2010 Het is wel dezelfde auto. Quote
bigwade Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 http://tinyurl.com/36dy87r (Joendaaiklub.nl) is ook nog een beetje sneu...... Valt me wel op (heb ook naar andere merkforums gekeken) dat het op dit Kia forum een stuk levendiger is. Maar eh, we dwalen af. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 Hej Smart! Nou ben ik een tijdje heel wat minder aktief geweest op het forum en heb daardoor het begin van dit topic gemist... Net ff beetje doorgesnuffelt... Mooi racemonstertje hoor! Ziet er goed uit! Heeft de Venga gewone Halogeen verlichting als koplampen, of heeft Kia inmiddels de moeite genomen om de stap naar Xenon te zetten? Groetjes en ook van mij v Quote
KiaVenga12 Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 (aangepast) Goedemorgen... Misschien kun je bij de Hyundai-dealer een ander merkje laten plaatsen;) 25 September, 2010 aangepast door KiaVenga12 Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 Goedemorgen...Misschien kun je bij de Hyundaydealer een ander merkje laten plaatsen;) Waarom zou je dat willen? Quote
Smart Geplaatst 25 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2010 Hej Smart!Mooi racemonstertje hoor! Ziet er goed uit! Heeft de Venga gewone Halogeen verlichting als koplampen, of heeft Kia inmiddels de moeite genomen om de stap naar Xenon te zetten? Groetjes en ook van mij v Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.