Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag werd ik gebeld door de dealer. Volgende week donderdag, 1 dag voor mijn vakantie (!) wordt mijn audio-/navigatiesysteem uitgelezen op eventuele fouten/problemen. Mogelijk dat ze dat d.m.v. een reset of software kunnen herstellen. Lukt dit niet, dan zal de dealer een claim neerleggen bij Kia NL voor een nieuw audio-/navigatiesysteem, is mij verteld.

• Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik heb begrepen dat Kia vanaf maandag de prijs van de Venga, Picanto en Cee'd

Geplaatst (aangepast)

Even een update m.b.t. mijn audio-/navigatiesysteem.

Gisterochtend de auto naar de dealer gebracht, omdat men zelf wilde vaststellen wat nu het probleem is met mijn navi. Wanneer ik met het warme weer van de afgelopen weken mijn navi wilde gebruiken voor mijn werk, gebeurde het met enige regelmaat dat het systeem helemaal vastsloeg en het beeld bevroren bleef staan. Er waren dan allemaal verticale strepen in beeld die erg trilde. Mijn 'eigen' dealer heeft als bewijs wat foto's gemaakt van het 'bevroren beeld met strepen'.

Volgens de Kia-dealer was het probleem echter bij Kia bekend. Ze wilde proberen het systeem met een update te resetten, waarnaar het probleem opgelost zou moeten zijn. Bij het ophalen van de auto kreeg ik te horen dat er een geheel nieuwe audio/navi-unit is gereclameerd bij Kia NL. Blijkbaar was hij dus niet te repareren/te resetten.

N

aangepast door Smart
Geplaatst
Even een update m.b.t. mijn audio-/navigatiesysteem.

Gisterochtend de auto naar de dealer gebracht, omdat men zelf wilde vaststellen wat nu het probleem is met mijn navi. Wanneer ik met het warme weer van de afgelopen weken mijn navi wilde gebruiken voor mijn werk, gebeurde het met enige regelmaat dat het systeem helemaal vastsloeg en het beeld bevroren bleef staan. Er waren dan allemaal verticale strepen in beeld die erg trilde. Mijn 'eigen' dealer heeft als bewijs wat foto's gemaakt van het 'bevroren beeld met strepen'.

Volgens de Kia-dealer was het probleem echter bij Kia bekend. Ze wilde proberen het systeem met een update te resetten, waarnaar het probleem opgelost zou moeten zijn. Bij het ophalen van de auto kreeg ik te horen dat er een geheel nieuwe audio/navi-unit is gereclameerd bij Kia NL. Blijkbaar was hij dus niet te repareren/te resetten.

N

Geplaatst

Tot mijn grote opluchting doet het audio-/navi-systeem nog goed (even afkloppen!). Wel problemen met de USB-stick (Delock). Hij wordt niet meer herkend, ook niet in de laptop. Morgen maar even naar kijken, of anders helaas even formatteren.

Geplaatst
Tot mijn grote opluchting doet het audio-/navi-systeem nog goed (even afkloppen!). Wel problemen met de USB-stick (Delock). Hij wordt niet meer herkend, ook niet in de laptop. Morgen maar even naar kijken, of anders helaas even formatteren.

Tja zo'n Gardameer verplaatsen ze ook niet zo maar even, die navi zal het daar nog wel even doen.......

WB die stick, is dat het gevolg van mijn lompe handen ?

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34174&postcount=30

U kunt een verse declareren........indien nodig.

Geplaatst
WB die stick, is dat het gevolg van mijn lompe handen? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34174&postcount=30

U kunt een verse declareren........indien nodig.

We waren het niet helemaal vergeten....dat dan weer wel!:roll:

Ik vermoed dat het niet daaraan ligt, maar bedankt voor je aanbod. Ik zal er geen gebruik van gaan maken hoor!

• 4 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Onderstaand de site van een groothandel, die volgens mij ook levert aan Kia NL. Zij fabriceren nl. ook de nieuwe (nog) uit te brengen stootlijstenset zijportieren voor de Kia Venga, zelfs leverbaar in carrosseriekleur. Iets wat veel Vengarijders wel op prijs zullen stellen. Tevens een hele mooie achterbumperprotector uitgevoerd in ABS kunststof.

http://tinyurl.com/3adektd

Voor alle Kia modellen hebben ze wel een paar accessoires (zie link).

http://tinyurl.com/322ywwu

aangepast door Smart
  • 4 weken later...
Geplaatst

Ach ja, zoveel mensen zoveel smaken! Ik ben blij met mijn keuze.

Geplaatst

Begrijp ook niet dat ze daar bij joendaai zooooooooo lang over gedaan hebben, met dit resultaat.

Zal wel marketing zijn.

btw is die dus ook 2000 goedkoper dan een Venga ?

Maakt het natuurlijk wel interessant.......

• 2 weken later...
Geplaatst

Vanmiddag onderweg naar Vianen (Kia NL). Even een bammetje eten op een parkeerplaats tussen Apeldoorn en Utrecht (!). Wat zien ik daar....?

DE HYUNDAI iX20, tegenhanger van de Venga!!

Hij moet nog geshowd worden op de komende autoshow in......!

Hij stond op een autolader uit Litouwen. Mogelijk onderweg naar de importeur van Hyundai om te tonen aan de Nederlandse dealers.

Afb000.jpg

Afb001.jpg

Afb002.jpg

Geplaatst

Hahahahaha...., ja die matjes. Van dat verhaal komen we niet meer af!

Waar ik dan wel weer pissig over ben, is dat ik aan de iX20 zag dat er een vierkantje zichtbaar is op de voorste deurgrepen wat duidt op keyless entry. Verder heeft deze ook privacy glass.

Niet leuk!:hammer:

Geplaatst

Ben tevreden, anders had ik jullie nooit ontmoet......dus!:roll:

Geplaatst

Vindt de ix20 erg geslaagd om eerlijk te zijn... een wat aggressiever uiterlijk !

Dit zal een pre productie model zijn, dus voor het zelfde geldt is de keyless entry niet eens beschikbaar !

Geplaatst

Hej Smart!

Nou ben ik een tijdje heel wat minder aktief geweest op het forum en heb daardoor het begin van dit topic gemist...

Net ff beetje doorgesnuffelt...

Mooi racemonstertje hoor! Ziet er goed uit! Heeft de Venga gewone Halogeen verlichting als koplampen, of heeft Kia inmiddels de moeite genomen om de stap naar Xenon te zetten?

Groetjes en ook van mij v

Geplaatst
Hej Smart!

Mooi racemonstertje hoor! Ziet er goed uit! Heeft de Venga gewone Halogeen verlichting als koplampen, of heeft Kia inmiddels de moeite genomen om de stap naar Xenon te zetten?

Groetjes en ook van mij v

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...