bigwade Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 Ahum, ik krijg een donkerbruin vermoeden dat ik beter het Hyundaiforum kan opzoeken. Nu al de 2e.........bedankt! Moet je voor de grap zeker eens doen :http://www.hyundaionline.nl/ Quote
Smart Geplaatst 25 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2010 Wat een bekende foto hebben zij daar van de iX20........ Quote
Jantje.2 Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 hebben ze nou serieus die foto's van smart gejat joh? Quote
bigwade Geplaatst 25 September, 2010 Geplaatst 25 September, 2010 hebben ze nou serieus die foto's van smart gejat joh? Nou nee...... Ik heb dat forum eens bezocht en er waren wel 2 bezoekers. Heb Smarts Kiaforum posting als LINK gestuurd naar forumbeheerder. De Joendaaimannen hebben knip en plakwerk gedaan zonder werkelijke bronvermelding. En da's jammer. Heb er wel nog een mail achteraan gegooid dat bronvermelding gewenst is. Quote
Smart Geplaatst 3 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2010 (aangepast) Ok 3 Oktober, 2010 aangepast door Smart Quote
Jantje.2 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Kia nederland heeft voor mij al 2x in positieve zin ingegrepen richting de dealer, eerst met de vloermatten en later met de los latende bekleding van de bestuurdersstoel. Dus ik zou het zeker met hun opnemen. Quote
bigwade Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 (aangepast) Suggesties? Lacherig zou ik zeggen.......GA NA JE DEALER.. Maar dit is meer en niet leuk. Heeft het te maken met je aankoopconstructie via ex dealer aan de overkant of is er meer ? CC is bij ander typen al gemeld en is dus een gevalletje Kia NL Navi idem Stoel hoogte, tja ik heb het ook en vele merken meer. Na stoel-frame vervanging onder garantie is het niet beter geworden Bak ? tja da's mijn afweging afscheid te nemen van mijn Sportage. Gedeeltelijk bakolie vervangen door ATF schijnt wat te helpen. Mijn auto moet eerst een half uur rijden voordat de kraak van 1 naar 2 wat minder wordt. Remmen ? die moeten het gewoon doen ! Sterkte ! 3 Oktober, 2010 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 3 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2010 (aangepast) De constructie met de (niet) Kia dealer zou ermee te maken kunnen hebben. Dat doet echter niets af aan de garantieafhandeling, deze is waarlijk beneden peil. Ik zal zeker Kia NL betrekken, we hebben tenslotte een ingang......! Daarnaast kent een collega de directeur persoonlijk als vriend van de betreffende Kia dealer, met meerdere vestigingen in Oost-Nederland. Mogelijk ook hier een ingang, maar dit als echt laatste middel. 4 Oktober, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Yep, maar jouw relatie met wie dan ook zou niet uit mogen maken voor het oplossen van je problemen, vind ik. Quote
antonief Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Wat mij opvalt bij mijn dealer is de afwachtende houding en niet proactief bezig zijn met de diverse problemen, het wordt wel opgelost maar pas na aangeven van de klacht. Ik geef regelmatig bij mijn bezoek aan de dealer dit forum aan incl. de klachten en dat communicatie naar de klant erg belangrijk is, ipv dat men hun voordeel hiermee doet lijkt het wel alsof men dit medium niet prettig vindt. Denk dat er voor KIA NL een taak ligt om de dealers meer te bewegen tot een proactieve houding. Quote
bigwade Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Tja het zou leuk/aardig/noodzakelijk zijn dat dealers dit forum ook lezen, voor hun eigen bestwil. Kia NL leest het iig grotendeels wel, hebben we vernomen. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5431 Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 4 Oktober, 2010 Geplaatst 4 Oktober, 2010 Het lijkt verdorie wel alsof je bij dealers een nummer bent, en niet meer als dat. Dit soort afhandeling is nu dus voor mij reden om NIET meer terug te keren bij de Kia dealer. Je bent onderhand goedkoper EN klantvriendelijker af bij een beun, maar tsja, dan je garantie weer.... ALS Kia Nederland dit forum dan bij houd, laat ze hier dan eens actief mee aan de slag gaan! Als je een Kia komt kopen bij de dealer zijn ze m Quote
geertjandekker Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Gistermiddag even wat puntjes doorlopen bij mijn dealer, die Kia sub-dealer is. Twee opmerkelijke punten wil ik jullie niet onthouden.Vraag 1 Hoe zit het nu met mijn garantieboekje vraag ik aan mijn Kia sub-dealer? Antwoord: n Quote
Peterrrrr Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Ik wil hier toch wel even op reageren. Er wordt hier veel over de dealerS gesproken, voel me absoluut niet aangesproken maar het in de meeste gevallen om 1 dealer neem ik aan ? Er zijn ook genoeg dealers die w Quote
Venga OK Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Ik wil hier toch wel even op reageren. Er wordt hier veel over de dealerS gesproken, voel me absoluut niet aangesproken maar het in de meeste gevallen om 1 dealer neem ik aan ? Er zijn ook genoeg dealers die w Quote
Peterrrrr Geplaatst 5 Oktober, 2010 Geplaatst 5 Oktober, 2010 Hmm, dus alle dealers zijn hetzelfde ? Beetje jammer... er zijn genoeg dealers die er wel alles aan doen. Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet eens over ons bedrijf. Ik weet dat er zat dealers die er elke dag alles voor doen om tevreden klanten te creeren. Dat dit niet altijd 100% zal lukken is part of the deal, dat kan ook niet anders. Dat er dealers bij zitten die er niet alles uithalen is niet goed, juist nu moet iedereen 100% achter het merk staan en er vol voor gaan. Quote
Smart Geplaatst 5 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Oktober, 2010 Het gaat er volgens mij om hoe de dealer het uiteindelijk oplost. Ik geef Peterrrrr gelijk dat er ook dealers zijn die het wel goed doen. Het negatieve overheerst bij problemen, zeker wanneer het niet naar tevredenheid wordt opgelost. Maar er zijn heus goede dealers, je moet ze soms alleen met een lataarntje zoeken. Quote
Venga OK Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 Hmm, dus alle dealers zijn hetzelfde ? Beetje jammer... er zijn genoeg dealers die er wel alles aan doen. Even voor de duidelijkheid, ik heb het niet eens over ons bedrijf. Ik weet dat er zat dealers die er elke dag alles voor doen om tevreden klanten te creeren. Dat dit niet altijd 100% zal lukken is part of the deal, dat kan ook niet anders. Dat er dealers bij zitten die er niet alles uithalen is niet goed, juist nu moet iedereen 100% achter het merk staan en er vol voor gaan. Peterrrr, Van vele dealerS naar alle dealerS is weer een volgende stap. Zo ver wil ik niet gaan. Er zijn zeker goede dealerS. De inzet van mijn dealer vind ik bv goed. Het is echter erg jammer dat het vaak meer dan een bezoekje kost om iets opgelost te krijgen. Daarbij merk ik op dat er nu al 2x iets anders defect is geraakt tijdens een reparatie aan mijn auto, direkt gerelateerd aan het uitvoeren van de oorspronkelijke reparatie. Groet, Peter Quote
Venga1 Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 ok Peter nr 3 reageert. Tot nu toe tevreden over mijn tweede dealer. Wat ik wel vreemd vind is dat als je een vraag stelt het net is of dat je de eerste bent met het probleem. Ik heb navraag laten doen over het zakken van de bestuurdersstoel. KIA had hier nog NOOIT van gehoord. Het zou misschien komen omdat ik met mijn been langs de handel zou gaan bij het uitstappen. Dit hadden ze ook bij een opel model gehad. Wat betreft het garantie boekje..... een stikker? Peter kan je hier wat meer duidelijkheid over geven. Welk boekje moet je nou hebben/ is de laatste versie. Ik heb een mooi stukje gekopieerd papier in mijn boekje zitten. Quote
bigwade Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 ok Peter nr 3 reageert.Wat ik wel vreemd vind is dat als je een vraag stelt het net is of dat je de eerste bent met het probleem. Ik heb navraag laten doen over het zakken van de bestuurdersstoel. KIA had hier nog NOOIT van gehoord. Het zou misschien komen omdat ik met mijn been langs de handel zou gaan bij het uitstappen. Dit hadden ze ook bij een opel model gehad. Grappig, die kreeg ik ook te horen, maar dan ook EXACT ! incl. o.el... Houten ? Die handel zit op een ruk plaats en je KAN idd de stoel ermee verstellen, maar het is toch bizar dat ik mijn stoel zo nu en dan helemaal onderin de auto terug vind, terwijl ik maar 1x ben uitgestapt. Dat w.b. "u bent de eerste" is een dooddoener 1e klas van het type "dat doettie anders nooit" (pitbull vreet klein hondje op, reclame, product vergeten, haha) DUH...... Quote
Remko .me Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Smart.. Ik mag misschien mijn RVS ramen 'inruilen' voor de deurgrepen of geld terug. De ramen wil gewoon niet bij mij en we geven het op... ook importeur weet het niet momenteel bij de Venga bij mij. Schijnbaar wil het niet... van alles al geprobeerd. Nu kan het verschil zijn dat ik het niet direct bij 'aanschaf' gedaan heb, auto al door de wasstraat alles gehad heb en het bij jou direct erop gezet is. Even voor de duidelijkheid... ik wil dus misschien wel de handgrepen ..die krijg ik dan gratis. Kun je een foto van dichtbij maken zodat ik een idee krijg hoe dit eruit ziet als je er van 10 cm afstand op kijkt... of het dan ook echt zo mooi is als ik denk dat het is! Groetjes en alvast bedankt Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2010 (aangepast) Zijn we weer onzeker Chrones...... Ik weet het niet, maar weinig mensen zullen op 10 cm afstand de chromen handgrepen bekijken! Voldoen mijn zelfgemaakte foto's niet? 5 November, 2010 aangepast door Smart Quote
bigwade Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Met die velgjes ZIE ik die handgreepjes niet eens. Blijft een vette....... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.