Peerke Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Als ik zo al die berichten lees denk ik dat ik de enige ben die een ordinaire 1.4 xpect heb... Ik herinner me dat verkoopgesprek met de Kia verkoper nog goed... Accesoires dit, modelletje hoger dat, velgjes zus, mistlampje zo enz. en die prijs ging met klappen omhoog. Comfortpakketje...is toch leuk: tja zeg ik dan, maar daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan... De vrouw erbij: Nee, wat we willen is: Doe maar gewoon...da's al gek (lees : DUUR) genoeg... Ik dacht dat er veel mensen zo in elkaar staken, maar als ik dat hier zo zie, zijn wij de enigen (En da's best uniek!!!) Of zijn er meer zoals wij? Peer Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Misschien niet op het forum maar er zullen heus wel meer x-pects rond rijden Quote
Venga1 Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 (aangepast) Wij hebben een X-tra ivm de introductie korting. Dat was nog net het bedrag wat ik als extra wilde uitgeven Ik moet wel zeggen dat ik er geen spijt van heb O sorry, ik dacht aan het comfort pakket. Nee, zelf zou ik geen X-pect willen hebben. Dit is een hele uitgeklede auto, en zoals Peterrrr aangeeft zal het niet ten gunste van de inruil zijn. Maar ik zou vooral van je Venga genieten!!! 7 Juni, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Peterrrrr Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Als ik klanten help die een Xpect zouden willen zal ik ze waarschuwen dat de restwaarde veel lager ligt dan van bv een X-tra. Puur door de airco uiteraard ! Quote
bigwade Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ik heb ook een X-tra...... Je bedoeld X-tra-X-tra-X-tra-X-tra waarschijnlijk ? met wat extra's...... Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ik heb ook een X-tra...... een x-traordinairy.. Quote
Smart Geplaatst 7 Juni, 2010 Geplaatst 7 Juni, 2010 Ik heb begrepen dat ik 7 jaar de tijd heb om hem af te betalen...... Quote
Peerke Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 Als ik klanten help die een Xpect zouden willen zal ik ze waarschuwen dat de restwaarde veel lager ligt dan van bv een X-tra. Puur door de airco uiteraard ! Hoezo airco? Zat er bij mij standaard in! Quote
Venga1 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Hoezo airco?Zat er bij mij standaard in! Dan heb jij volgens mij gewoon een X-tra uitvoering! UITRUSTING Airconditioning X-pect niet X-tra standaard Bedoel je niet te zeggen dat je het comfort pakket niet hebt genomen? Quote
ger.w. Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Ik heb ook een X-tra...... Wat heet.......BLING, BLING Toeters en bellen, supergave karrewielen Kosten noch moeite zijn gespaard Quote
Roberto Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 He, nog een Bosschenaar. Welkom hier. Ik wilde zelf in eerste instantie voor de Extra met Comfort Pack gaan. De X-Pect was geen optie voornamelijk door het ontbreken van Airco en Cruise Control. Uiteindelijk goed onderhandeld en zat er nog maar 1000 euro prijsverschil tussen een X-tra met Comfort Pack en een Exuctive. Dus die laatste is het geworden. Maar als jijz egt dat je Airo hebt, heb je vermoedelijk een X-tra. Quote
Peerke Geplaatst 8 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2010 Deze bosschenaar kocht in 2009 het showroommodel xpect. Het was toen het allervoordeligste model, maar er zat wel degelijk airco in toen. Dat wil dus zeggen dat ze die er m.i.v. 2010 niet standaard in monteren maar de prijs is sindsdien wel gestegen. Met die airco eruit is dat echt een enorme prijsverhoging dus en prijs ik me gelukkig dat die er in 2009 gewoon wel bij zat. Quote
Venga1 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 ok,vreemd nooit van gehoord. Eigenlijk heb je dus een X-pectextra Welke stoelbekleding heb je? Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 onzin natuurlijk, het kan toch een x-pect zijn met als extra optie a/c? Quote
Venga1 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 onzin natuurlijk, het kan toch een x-pect zijn met als extra optie a/c? in de folder staat dat het niet leverbaar is op de X-pect. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het niet standaard is. maar om nu direct onzin te roepen? Quote
bigwade Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 in de folder staat dat het niet leverbaar is op de X-pect.Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het niet standaard is. maar om nu direct onzin te roepen? Ah, da's Jantje.... Bijzonder is het wel en ik denk dat Peerke een lot uit de loterij heeft. En de basisprijs en toch airco Die is officieel niet leverbaar op de X-Pect. Peerke, goeie deal maar je vraagje "Ben ik nou de enige met een Venga 1.4 xpect?" is dus niet helemaal correct. Het is een X-pectra Hadden wij van deze "vrekkenuitvoering" al foto's gezien ?? Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 in de folder staat dat het niet leverbaar is op de X-pect.Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het niet standaard is. maar om nu direct onzin te roepen? Hoezo? die jongen weet toch vast wel wat voor model voering hij gekocht heeft dus is het blijkbaar een extra optie die toch geleverd is op de x-pect. Zoals je zelf al aangeeft dat het niet standaard is... Denk je echt dat een dealer een x-tra gaat leveren voor de prijs van een x-pect? Quote
Venga OK Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Deze bosschenaar kocht in 2009 het showroommodel xpect.Het was toen het allervoordeligste model, maar er zat wel degelijk airco in toen. Dat wil dus zeggen dat ze die er m.i.v. 2010 niet standaard in monteren maar de prijs is sindsdien wel gestegen. Met die airco eruit is dat echt een enorme prijsverhoging dus en prijs ik me gelukkig dat die er in 2009 gewoon wel bij zat. Goede deal Peerke! Veel voor weinig! Een ding is zeker: yours is a special one of a kind!! Geniet er van en met de inruil zit het dus wel snor later! Peter Quote
Peterrrrr Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Denk dan echt dat je dealer een fout heeft gemaakt of je hebt t Quote
Venga OK Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Denk dan echt dat je dealer een fout heeft gemaakt of je hebt t Quote
Venga1 Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 Hoezo? die jongen weet toch vast wel wat voor model voering hij gekocht heeft dus is het blijkbaar een extra optie die toch geleverd is op de x-pect. Zoals je zelf al aangeeft dat het niet standaard is...Denk je echt dat een dealer een x-tra gaat leveren voor de prijs van een x-pect? Rustig maar hoor Jantje ik wist niet dat je boos zou worden ik zeg alleen maar dat hij dan een X-pectextra heeft. Het enige wat ik vraag is welke bekleding heb je? Daaraan is ook al te zien welke uitvoering hij heeft. Als het de bovenste bekleding is, dan is het een X-pect. Dan is het denk ik de enige die er gemaakt is in die uitvoering. Een uniek exemplaar / collectors item dus! Quote
Gast Jantje Geplaatst 8 Juni, 2010 Geplaatst 8 Juni, 2010 boos? Zit trouwens even te denken he.. misschien is het wel een Venga die oorspronkelijk bedoeld was voor een andere markt (duitsland, belgie) daar hebben ze geen x-pect / x-tra / x-..... uitvoeringen zover ik het weet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.