Pat Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Na drie weken in onze nieuwe Cee'd SW en bijna 2000 Km op de teller nog steeds zeer tevreden. Ook over het verbruik zijn we zeer te spreken,we zitten nu op 6 Liter/100 km volgens de BC. Vandaag ook de nieuwe velgen laten monteren die we 3 weken geleden besteld hadden. Hier de foto's; Voor en na.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJWW810 Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Hallo Pat, Wel dit is 200% verbetering tov de oude velgen!! Veel plezier en veilige kilometers!! Gr, JJWW810 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Gefeliciteerd met je nieuwe "schoentjes" Ze zien er beter uit dan de standaard wieldopies.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Absoluut een hele verbetering t.o.v. de doppen en zwarte stalen velgen:wink: Heb je die bewaard voor evt. winterbanden (altijd gemakkelijk)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 Heb je die bewaard voor evt. winterbanden (altijd gemakkelijk)? Inderdaad,op de stalen velgen komen winterbanden te liggen. Het is er de tijd van het jaar niet voor maar sugesties ivm. merk of type zijn altijd welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Inderdaad,op de stalen velgen komen winterbanden te liggen. Het is er de tijd van het jaar niet voor maar sugesties ivm. merk of type zijn altijd welkom. Het is juist nu de tijd om winterbanden te gaan kopen. Sommige bandenboeren hebben nog setjes liggen waar ze vanaf willen en er is niet zoals vlak voor de winter maanden een wacht tijd op de levering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Op de origineel geleverde 16 inch velgen bij mijn Venga komen ook winterbanden op. De dealer adviseerde mij nog even te wachten totdat de nieuwe modellen winterbanden ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 Goede merken staan in de laatste winterbandentest van de ANWB. Die staat ook hier op het forum. Ik ga denk ik voor de Continentals. Komen elk jaar als Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Op de origineel geleverde 16 inch velgen bij mijn Venga komen ook winterbanden op. De dealer adviseerde mij nog even te wachten totdat de nieuwe modellen winterbanden ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Zoals gezegd zijn de best geteste exemplaren volledig uitverkocht tot n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Limburg Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 ik zoek nog een paar 15" velgen! staal voor mijn winterbanden. Die heb ik maar mijn velgen passen niet (4 gaats opel) dus ik moet op zoek naar nieuwe om mijn vredestein snowtrac er op te laten slaan. Die merk en type rijd ik al jaren, ook in de sneeuw in oostenrijk En ben er echt super over te spreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWVelden Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Deze zitten er bij mij onder. Ook in 205/55 R16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 (edited) Deze zitten er bij mij onder. Ook in 205/55 R16 Volgens mij MAK velgen......? Heel mooi in ieder geval. Staat heel mooi op de auto. En ja, ik heb er verstand van:mrgreen: Ze lijken een beetje op deze velgen! Edited June 25, 2010 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pat Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 Deze zitten er bij mij onder. Die mogen er ook best wezen. Zie ik daar stootstrips op de deuren van je SW? Was dit vroeger standaard,want op onze SW zitten ze niet op? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Stootstrips zijn altijd een optie geweest. Ik heb ze niet, maar de volgende wagen krijgt ze zeker weten erop.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWVelden Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Ja, inderdaad dat zijn stootstrips. Die waren een optie en ik heb er lang over getwijfeld of ik ze zou nemen, omdat dat de lijn van de auto zou verstoren. Uiteindelijk toch maar gedaan (optie vanaf Fabriek), omdat onze auto altijd op een gemeenschappelijke parkeerplaats staat. Totaal geen spijt van! Ze staan best goed en ik heb na een jaar nog steeds geen enkel krasje of deukje. @ Smart: Klopt helemaal! Dat zijn inderdaad Mak velgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Mak maakt hele mooie velgen. Goede keus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GWVelden Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Dank u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts