Jump to content

Beetje opleuken

KIASOULAP

Recommended Posts

Normaal wel ja. Alleen kocht ik mijn SOUL in Nederland BTW en BPM vrij, in verband met werkzaamheden in Belgie. Na terugkeer in Nederland moest ik nog rest-BPM betalen, en daarna kreeg ik (na drie weken) een Nederlands kenteken. Mijn Belgische kenteken was ook niet wit met rode letters/cijfers, ik had een wit met blauwe cijfers kenteken.

:-)

Aaaahhh... Zo iemand ben jij..;) Ik had vroeger een zwarte plaat met gele letters en cijfers en een witte sticker met een zwarte D..;) Volgens mij is dat hetzelfde idee.

Ik had een zwarte plaat met witte letters. Kenteken eindigde op een N.

BFG (British Forces germany). Ik was als beroeps militair geplaatst in Langemannshof (Dld).

Maar complimenten voor de SOUL.

Ik heb 5 jaar mochen vertoeven bij Hare Majesteits bereden Artillerie. Ben begonnen in Seedorf bij 41 Afdva en toen met een clupie richting 't Harde naar 154 BTVA. Lekker mogen spelen met de FH-70 en een 10tonner.. Wat en tijd was dat...

Maar nu weer On Topic..

Wat zijn de verdere plannen van KIASOULAP met zijn SOUL? Blijft het zo of komen er nog meer aanpassingen?

ja, nog een paar aanpassingen in de pen. Heb andere spiegelkappen in huis, met richtingaanwijzers en pud-lights, lekker voor van de winter, als het donker is. Voor verdere ideeen moet (uiteraard) de locale minister van financien (mede) geraadpleegd worden:smile:;)

Tja mijn schermen, heb nog niks gehoord. Ben van plan om toch nog eens de dealer te bellen...:(

Ik ben ook nog op zoek geweest naar contactgegevens van Privacy Shades zelf, maar nog niks gevonden...

Maar uh, die spiegelkappen met richtingaanwijzers en Pud of Podlights...?? dat worden dan wel flinke spiegelkappen als daar 4 schijnwerpers in zitten :shock::wink:

Greetz

Patrick

Volgens mij kun je die podlights van Alex ook voor het stropen gebruiken..... :-)

Maak ze verstelbaar en je kunt bijschijnen voor luchtafweergeschut!:mrgreen:

ah ok, de buurman hier had laatst een full-options skoda octivia (niewe uitvoering) en die leek 's avonds net een ufo met al die extra lichtjes... soort van mobiele opritverlichting... best wel handig :-)

Greetz,

Patrick