hazefeets Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Ik was vanplan een occasie Cerato 1.5 CRDI LX te kopen. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen de LX en EX? Is er airco op de LX? Quote
Leon Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 EX is luxer. Ik dacht dat op de LX airco niet standaard was, maar in optie kon je wel een handbediende airco krijgen. EX heeft naar mijn weten een automatische airco (climate control) Quote
Guest ceratorijder1 Posted July 16, 2010 Posted July 16, 2010 Ik weet globaal het verschil in uitrusting. een EX heeft meer luxe dan een LX. Ik zal de meeruitrusting van een EX opnoemen... *zijairbags *gordijnairbags voor en achter *klembeveiliging op elektrisch raam bestuurderszijde *elektrische ramen achter *afstandsbediening centrale deurvergrendeling incl. kofferklep *cruisecontrol (alleen 2.0 benzine) *mistlampen voor *bredere banden *chromen accenten in interieur (persoonlijk vind ik dit veel mooier) *lederen stuurwiel,pookknop en handrem *regelbare dashboardverlichting *armsteun achter *climate control ipv handbediening *air quality control system *tweeters in voorportieren *boordcomputer *en vast nog wat meer...!!?? Wij rijden nu ruim 1 jaar naar volle tevredenheid in een Cerato 2.0 EX. Quote
Hvdk66 Posted December 9, 2020 Posted December 9, 2020 Alles klopt wat jij beschrijft over de uitrusting van een EX behalve de boordcomputer want die heb ik niet en ik rij in een Magentis 2.0 EX. Of ze moeten er het digitaal weergegeven kilometrage mee bedoelen maar dat lijkt me stug. Quote
Murcielaygo Posted December 9, 2020 Posted December 9, 2020 Zou dat na tien jaar nog van toepassing zijn? 1 Quote
Recommended Posts