Kiastar Posted July 22, 2010 Posted July 22, 2010 (edited) Ik heb een sorento 2010 met het premium soundpakket. Een extra versterker ligt onder de bijrijdersstoel. De aansluiting op de originele radio waar normaal de speakers zijn aangesloten is nu op een andere manier gebruikt en gaat naar mijn idee naar de versterker onder de stoel. De originele radio heb ik nu gedemonteerd om te vervangen door een mutimediasysteem, gemaakt voor de sorento. E Edited July 23, 2010 by Kiastar Quote
hertog john Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Mag ik vragen wat voor multimediasysteem je gaat monteren? Quote
Kiastar Posted July 23, 2010 Author Posted July 23, 2010 (edited) Ik heb de "gok" gewaagd om uit China een systeem (bijlage) te laten komen. Na de nodige "check-mails" uiteindelijk de opdracht gegeven. Veelvuldig is er aangegeven dat het "plug&play" zou zijn. Klopt denk ik ook voor de recht-toe-recht-aan opstelling zonder extra versterker. De connector B waar normaal de speakers worden aangesloten bestaat nu LVDS aansluitingen (bijlage). Dus, is de originele radio naar mijn mening daarop aangepast. (bijlage) Ik denk dus dat de speakeruitgangen uit de extra versterker komen. Ik had de hoop om de aux out van het multimediasyteem op deze connector te kunnen aansluiten om zo de koppeling te kunnen krijgen met de extra versterker, maar dat werkt niet. Edited July 23, 2010 by Kiastar Quote
rob4b4 Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 De auto is van 2010 en de radio is van/voor Sorento. Welke dealer bouwt dit niet even voor je in. Is het zo erg tegenwoordig dat ze dit niet meer doen voor een vaste klant? Rob Quote
Marco67 Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4424 Succes had ik ook nodig. Niet aan je dealer overlaten. Nieuwe bedrading leggen naar onder de stoel voor alleen de front speakers. Bass en achterspeakers op de versterker laten zitten. Want je versterker heeft geen front en rear input. En kies de juiste stuurwiel interface. Quote
Timo Posted July 26, 2010 Posted July 26, 2010 Misschien kan je iets met deze link van de nederlandse firma toma car parts. http://www.tomacarparts.nl/?show=page&id=6&cat=59&merk=40∏=153983&taal=NL En misschien ook leuk om een link van jou Chinese site te vermelden. Groet Timo Quote
Daniel4444 Posted January 9, 2019 Posted January 9, 2019 Heb precies het zelfde probleem radio gekocht bij aliexpres voor mijn Kia sorento 2009, alles werkt prima maar geen geluid, heb ook nog geen oplossing kunnen vinden. Daniel Quote
Recommended Posts