Jump to content

Ervaringen zonnegordijnen

wimkia

Recommended Posts

Vandaag de mail van mijnkia gelezen waarin de zonnegordijnen aangeboden worden:

Worden hier de Privacy Shades geleverd?

En heeft iemand al ervaring met deze schermen in een ceed sw. Ik zat namelijk in de zomer te twijfelen of ik iets met privacyglas ging doen voor mijn honden die soms achter in de bagageruimte liggen. Met airco kun je de temperatuur best regelen, maar op vakantie kan de zon daar fel toeslaan. Wering van de zonnestralen geeft meer comfort aan mijn honden.

Privacyglas vond ik duur en het is dan een folie die kan beschadigen. De gemelde zonnegordijnen zien er goed uit en prijstechnisch goed te doen. Nu ge

Edited by wimkia

Vandaag de mail van mijnkia gelezen waarin de zonnegordijnen aangeboden worden:

Worden hier de Privacy Shades geleverd?

En heeft iemand al ervaring met deze schermen in een ceed sw. Ik zat namelijk in de zomer te twijfelen of ik iets met privacyglas ging doen voor mijn honden die soms achter in de bagageruimte liggen. Met airco kun je de temperatuur best regelen, maar op vakantie kan de zon daar fel toeslaan. Wering van de zonnestralen geeft meer comfort aan mijn honden.

Privacyglas vond ik duur en het is dan een folie die kan beschadigen. De gemelde zonnegordijnen zien er goed uit en prijstechnisch goed te doen. Nu ge

Bij www.autozonweringshop.nl privacy shades voor Matiz van echtgenote gekocht. Zeer snelle levering, pasklaar, ziet er mooi uit. Bevestiging met klemmetjes voor zijruiten en plakkers voor op achterruit. Geen probleem met plaatsen.

Ik heb bij deze shop per mail aangegeven dat er zeker Venga belangstellenden zijn die ook zeker interesse hebben in zonwering voor hun auto. Dit is hun antwoord:

Hallo,

Merci voor uw email en interesse in ons product. Helaas hebben we nog geen set beschikbaar, maar ik zal op basis van uw aanvraag verzoeken om dit model op te nemen in het assortiment. Mocht dit komen dan laat ik dit altijd vrijblijvend weten.

Ik heb de achterste zijruiten van m'n SW beplakt met folie van de Halfords (5%). Zeer donker van buiten maar houdt de zon erg goed tegen.

Het is even een klusje maar als je het in een garage doet lukt het om zonder stof te plakken.

Dat lijkt mij ook wel wat.

Dat lijkt mij ook wel wat.

Het is wel even een klus maar als je veel water gebruikt bij het opplakken zowel aan de plakkant als de zichtkant, krijg je een mooi glad resultaat.

Zijruiten/ruitjes kun je uit

Guest Jantje

de achter zijruiten en achterruit mogen helemaal zwart zijn. De mijne wordt volgende week bij smokeywindows.com gedaan voor 195,- voor 3 ruiten.

Ik heb dit ooit zelf eens geprobeerd en dat was geen succes haha :lol:

De voorste 2 ga ik daar ter plaatse met ze overleggen hoe donker ze mogen..

de achter zijruiten en achterruit mogen helemaal zwart zijn. De mijne wordt volgende week bij smokeywindows.com gedaan voor 195,- voor 3 ruiten.

Ik heb dit ooit zelf eens geprobeerd en dat was geen succes haha :lol:

De voorste 2 ga ik daar ter plaatse met ze overleggen hoe donker ze mogen..

Ik heb ook serieuze interesse, ben dus benieuwd naar resultaten (kwaliteit) en foto's. Ik heb begrepen dat de folie van het merk Suntek (Amerikaans) heel goed moet zijn en door veel bedrijven gebruikt wordt.

Ik heb ook serieuze interesse, ben dus benieuwd naar resultaten (kwaliteit) en foto's. Ik heb begrepen dat de folie van het merk Suntek (Amerikaans) heel goed moet zijn en door veel bedrijven gebruikt wordt.

Halfords verkoop Technix en Foliatec folie. Ik heb Technix gebruikt en dat werkt erg goed.

Edited by OutOfFocus

dat geldt voornamelijk voor de voorruit en de beide voor ramen aan de zijkanten. Die mogen niet meer dan een bepaalde 'verduistering'hebben. Voor de achterramen gelden andere regels, ook volgens heer Spee.

:?

Klopt.

En die verduistering wordt al gehaald met het standaard getinte glas dus geen aanplak toegestaan.

Meteen maar wat foto's gemaakt van het resultaat.

2 van buiten en 2 binnen :

UlKp--vKcSZf4MEMXdOpfjTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlinkhttp://picasaweb.google.nl/lh/photo/UlKp--vKcSZf4MEMXdOpfjTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

http://picasaweb.google.nl/lh/photo/CnNesfJMNWfI8K7hHCxXrzTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

http://picasaweb.google.nl/lh/photo/LrRWcjwHOYGzYOMcgbkDNTTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

http://picasaweb.google.nl/lh/photo/g773UERzV34_X2Z9UOqlQDTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

CnNesfJMNWfI8K7hHCxXrzTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

LrRWcjwHOYGzYOMcgbkDNTTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

g773UERzV34_X2Z9UOqlQDTaFhKCsXZDTIrh5VdO0Yw?feat=directlink

Dit is met Technix 5% folie van Halfords gedaan.

Binnenkort wordt de achterruit gedaan (ik heb inmiddels een achteruitrijcamera)

Edited by OutOfFocus
Links naar de foto's toegevoegd

Halfords verkoop Suntek folie. Die heb ik ook gebruikt en dat werkt erg goed.

Ziet er erg goed uit OutOfFocus! Ik dacht dat Halfords Foliatec verkocht...?

Ziet er erg goed uit OutOfFocus! Ik dacht dat Halfords Foliatec verkocht...?

Ja dat verkopen ze ook.

Ik heb overigens ruitenfolie bij de Action gekocht voor

Meteen maar wat foto's gemaakt van het resultaat.

Binnenkort wordt de achterruit gedaan (ik heb inmiddels een achteruitrijcamera)

Dat ziet er strak uit!!

Was namelijk bang dat de sunscreens van gaas het zicht niet meer goed toelieten. Ik zag ook een volvo met screens van Volvo zelf, en dat zat me lelijk. Ik keek tegen de randen van de screens aan.

Folie lijkt me beter, maar zelf doen is me te riskant. Ben benieuwd naar de resultaten van Jantje.

Ziet er goed uit, maar is volgens mij donkerder dan de privacy ramen toch?

Dit is af fabriek privacy glas:

...

En ik ben er zeer tevreden over en dochterlief al helemaal..

Dat was destijds helaas niet leverbaar ondanks Executive uitvoering.

Dus heb ik het er zelf maar op geplakt.

• 2 weeks later...