snackey Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Ik heb het nogmaals aangekaart bij de eerste kleine beurt. Hadden er nog niet van gehoord. Maar zowaar ben ik deze week teruggebeld. Er is een Software update die het mogelijk verhelpt. 20 mei naar de garage. Ongeveer een half uur werk. Ben reuze benieuwd. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Het is toch wat tegenwoordig. Voor werkelijk alles is de oplossing tegenwoordig "Een software-update". Vroeger moest er een schroefje aangedraaid of een kabeltje strakker gezet... Stuurt een Sportage niet lekker...... Juist, een software update. Niks banden wisselen of andere schokbrekers, nee, gewoon een software-update. Quote
bigwade Geplaatst 28 April, 2011 Geplaatst 28 April, 2011 Stuurt een Sportage niet lekker...... Juist, een software update. Niks banden wisselen of andere schokbrekers, nee, gewoon een software-update. Was dat maar waar.. Quote
Alex VB Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Veel is inderdaad met een software up-date te verhelpen omdat veel computergestuurd wordt tegenwoordig. Gelukkig of helaas zijn er nog dingen die handmatig aangepast of vervangen dienen te worden om iets te bewerkstellen. De Cruise control is meestal te verhelpen met een up-date en af en toe komt het voor dat deze in zijn geheel vervangen dient te worden. Echter moet wel eerst gekeken worden of het een helpt (daar waar de minste tijd en geld in gaat zitten) voordat men naar het andere kijkt en rijkt. Quote
snackey Geplaatst 10 Mei, 2011 Geplaatst 10 Mei, 2011 Auto's zijn net kleine kinderen. Als ze naar de dokter moeten, is de pijn over. Kia heeft geen last meer met combinatie CC en Airco. Dus even dubben wel/niet een sw update. Quote
mlkk Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 Dat klopt, dat was mijn auto. Ben alleen niet zo galant geholpen, maar daar gaat zeker verandering in komen. Zitten we bij dezelfde dealer? Quote
snackey Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 Vandaag de sw-update gehad bij de dealer. Ik was de eerste. Computer aangesloten binnen en de data geladen. 20 min werk. De marge tussen de herstellingen van de snelheid zijn daarmee wat ruimer afgesteld. Heb idd het idee dat het wat geholpen heeft. Maar de praktijk zal het uitwijzen. Quote
Smart Geplaatst 22 Mei, 2011 Geplaatst 22 Mei, 2011 Zitten we bij dezelfde dealer? Ja, ik vermoed van we MLKK.....nu wel! Bij een Kia-dealer met een heel nieuwe pand. De cruise control van mijn Venga heeft deze week ook een software-update ondergaan. Ik heb het (nog) niet mogen ervaren, maar kom erop terug. Quote
mlkk Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Ja, ik vermoed van we MLKK.....nu wel! Bij een Kia-dealer met een heel nieuwe pand. De cruise control van mijn Venga heeft deze week ook een software-update ondergaan. Ik heb het (nog) niet mogen ervaren, maar kom erop terug. Ja dan zitten we bij dezelfde dealer, en volgens mij wonen we ook nog in dezelfde wijk. De Venga zoals jij hem hebt zie je niet zoveel. Quote
Smart Geplaatst 26 Mei, 2011 Geplaatst 26 Mei, 2011 Ja dan zitten we bij dezelfde dealer, en volgens mij wonen we ook nog in dezelfde wijk. De Venga zoals jij hem hebt zie je niet zoveel. Oké, dat is grappig. Ik ben benieuwd waar je dan woont (PB-tje?). Het klopt dat mijn Venga redelijk uniek is in NL, zeker nu met die ledverlichting. In de wijk rijden verschillende Cee'd SW. Ik heb een vermoeden dat jij dan redelijk dichtbij een circus (!) woont bij de Groene Wig. Kan mij natuurlijk vergissen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.