Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Eject knop CD-speler defect?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag wilde ik eens een ander MP3 cd-tje in de speler doen.

Maar.... de knop doet het niet meer....

Eject weigert dienst in alle talen.

Iemand hier ervaring mee? Is de radio makkelijk te resetten (zonder accu loskoppelen)?

Het probleem heeft gelukkig geen haast en ik moet binnenkort toch nog naar de dealer voor een ISG update. Daar zal ik het uiteraard ook even neerleggen.

Geplaatst

Misschien proberen de ejectknop ingedrukt houden voor een paar seconden? Vaak wil dat ook helpen.

Je hebt toch geen sticker geplakt op de CD-R? Dit wil ook nog weleens fout gaan in een cd-speler, omdat de disc dan t

Geplaatst

Ben IT-er van nature... Dus lang vastgehouden en stickers zijn uit den boze.

Misschien proberen de ejectknop ingedrukt houden voor een paar seconden? Vaak wil dat ook helpen.

Je hebt toch geen sticker geplakt op de CD-R? Dit wil ook nog weleens fout gaan in een cd-speler, omdat de disc dan t

• 2 weken later...
Geplaatst

OPGELOST!!! Het lag (gelukkig) aan het (gebrande) cd-tje.

Na een toevalstreffer op de ejectknop kwam ie eruit. Toen een andere erin en... dat ging gewoon goed.

Schijnbaar lust de radio dat ene bepaalde merk niet....

Met alle andere cd's werkt "eject" weer vlekkeloos.

In de radio zit schijnbaar een of andere sensor welke detecteert of er een cd in zit of niet. Dit cd merk (naam alweer vergeten) is schijnbaar lastig.

Scheelt weer een ritje dealer! (voor een zelfveroorzaakt probleem)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...