Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag wilde ik eens een ander MP3 cd-tje in de speler doen.

Maar.... de knop doet het niet meer....

Eject weigert dienst in alle talen.

Iemand hier ervaring mee? Is de radio makkelijk te resetten (zonder accu loskoppelen)?

Het probleem heeft gelukkig geen haast en ik moet binnenkort toch nog naar de dealer voor een ISG update. Daar zal ik het uiteraard ook even neerleggen.

Posted

Misschien proberen de ejectknop ingedrukt houden voor een paar seconden? Vaak wil dat ook helpen.

Je hebt toch geen sticker geplakt op de CD-R? Dit wil ook nog weleens fout gaan in een cd-speler, omdat de disc dan t

Posted

Ben IT-er van nature... Dus lang vastgehouden en stickers zijn uit den boze.

Misschien proberen de ejectknop ingedrukt houden voor een paar seconden? Vaak wil dat ook helpen.

Je hebt toch geen sticker geplakt op de CD-R? Dit wil ook nog weleens fout gaan in een cd-speler, omdat de disc dan t

• 2 weeks later...
Posted

OPGELOST!!! Het lag (gelukkig) aan het (gebrande) cd-tje.

Na een toevalstreffer op de ejectknop kwam ie eruit. Toen een andere erin en... dat ging gewoon goed.

Schijnbaar lust de radio dat ene bepaalde merk niet....

Met alle andere cd's werkt "eject" weer vlekkeloos.

In de radio zit schijnbaar een of andere sensor welke detecteert of er een cd in zit of niet. Dit cd merk (naam alweer vergeten) is schijnbaar lastig.

Scheelt weer een ritje dealer! (voor een zelfveroorzaakt probleem)