Richard Limburg Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Ik denk dat hier wel meer mensen zijn die een foto hebben van hun Kia op vakantie: Laat zien laat zien!!! Quote
Labwerf Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Oke daar zijn de foto's dan Gr. Labwerf Quote
Pieter78 Posted September 2, 2010 Posted September 2, 2010 Leuk idee dit topic, en misschien nog wel leuker om ook google-maps linkje erbij te plaatsen met de lokatie waar de foto is gemaakt? Kijken hoe ver de Nederlandse Kia's over de wereld uitzwermen in de vakantie! Hier alvast eentje van mij, gemaakt op deze lokatie. Quote
Richard Limburg Posted September 2, 2010 Author Posted September 2, 2010 Leuk idee dit topic, en misschien nog wel leuker om ook google-maps linkje erbij te plaatsen met de lokatie waar de foto is gemaakt? Kijken hoe ver de Nederlandse Kia's over de wereld uitzwermen in de vakantie!Hier alvast eentje van mij, gemaakt op deze lokatie. Ja das een goed idee, alleen even puzzelen hoe dat moet.... Quote
bob Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 deze is gemaakt in bad bentheim duitsland Quote
Guest ceratorijder1 Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Net terug van een heerlijke vakantie aan het Meer van Annecy in de Franse Alpen. Natuurlijk heb ik wel een paar foto's van de Kia !!....een stuk of 30... Ik zal een kleine selectie uit de collectie maken, ze zijn gemaakt in Frankrijk en in Italie. Quote
Marillion Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Hierbij een foto van mijn Kia in kroatie. Zoals je ziet is deze aardig ingepakt om hars op mijn auto lak te voorkomen. Ps Kroatie is aan te raden als vakantie land. Grtz Quote
Smart Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 (edited) Het lijkt wel een hoofddoekje....hahaha;-) Wij hebben ook iets regen gehad (2x halve dag + 1 hele dag) in Itali Edited September 12, 2010 by Smart Quote
Recommended Posts