Qaz Geplaatst 14 September, 2010 Geplaatst 14 September, 2010 Hoi, Ik heb sinds een paar maanden een Venga 1.4 cvvt, auto bevalt goed alleen het probleempje gehad met de plank in de kofferbak maar dit is meteen door de dealer opgepakt en met klitteband vast gezet. Heeft iemand hier ervaring om deze auto op LPG te laten rijden? Mocht dit niet mogelijk zijn dan overweeg ik de auto te laten chippen, dit zou tot 8% brandstofbesparing op kunnen leveren (das voor de vrouw) en 10pk meer (das voor mij) http://www.vtune.nl/chiptuning-kia/kia-venga/ Ik ben net terug van vakantie in de eifel en daar leek het er op dat 90pk toch net iets te kort heeft, dit merk ik vooral als ook de airco aan staat dus toch maar eens gaan uitzoeken hoe dit te werk gaat. Alvast bedankt voor de hulp Quote
Smart Geplaatst 14 September, 2010 Geplaatst 14 September, 2010 Ik ben eigenlijk ook heel erg benieuwd naar ervaringen! Quote
Remko .me Geplaatst 14 September, 2010 Geplaatst 14 September, 2010 Hoe zit het met garantie? En hoeveel besparing levert dit echt op? Quote
bigwade Geplaatst 14 September, 2010 Geplaatst 14 September, 2010 Kia en LPG, dat gaat niet goed samen. (op enkele gebruikers die mazzel hebben na) Niet doen dus. NB met LPG heb je zelfs nog iets minder vermogen. Chippen heeft ook geen zin, zoek hier maar eens op chiptuning. Dat werkt alleen bij turbo motoren. Quote
Crum Geplaatst 14 September, 2010 Geplaatst 14 September, 2010 of een venga op gas kan, moet je zoeken naar gebruiks ervaringen met een ceed 1.4 of 1.6 op gas, zijn in de bassis dezelfde motoren. maar kort samengevat, t kan niet (naja, kan wel, maar elke 15.000 km kleppen stellen en bij 20.000 een nieuwe kop ben je gauw beu..) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.