Jump to content

Gesprek Kia NL

Smart

Recommended Posts

Vandaag hebben wij, ger.w., bigwade en ik (Smart), bij Kia NL in Vianen een gesprek gehad met de director Marketing en director After Sales. Tijdens het gesprek schoof ook de Algemeen directeur aan.

Wij hebben ons verhaal neergelegd over een aantal zaken die op het forum leven en waarvan jullie vinden dat daar iets mee gedaan moet worden. Er was alle gelegenheid

Guest Venga 2010

Dank je wel voor het bericht, en wij zijn heel benieuwd naar de informatie van KIA NL.

Wij zijn er inmiddels wel uit hoor, als er geen goede oplossing komt van KIA NL mbt onze problemen met onze Venga dan ruilen wij de Venga in, gekocht april 2010 en thans 13000 km. Maar we geven ze nog

Goed om te lezen dat jullie een goed gesprek met Kia NL hebben gehad. Ik vind het zeer positief dat jullie zo betrokken zijn.

Ik heb zojuist met KIA NL gebeld over een probleempje met mijn Cee'd SW (ontbreken van een armsteun in de achterbank). Hoe ik daar te woord werd gestaan is echt schandalig. Dat ze het probleem niet direct kunnen oplossen oke maar om me nou boos en ge

Ik werd inderdaad verwezen naar de disclaimer achterop de brochure en dat ik maar bij de dealer moet zijn. Ik was eigenlijk niet van plan om er heel moeilijk over te doen maar ik ga het nu toch bij de dealer neerleggen. Ik vind het gewoon niet kunnen.

• 3 weeks later...

Heel fijn om dit te horen, heb altijd het idee dat kia meer van de problemen afweet dan dat ze zeggen!!!, ook met dat topic ratel in motor,heb dit zelf met een rio aan de hand gehad maar het heb geen zin om mensen op internet zwart te maken.

sucses verder.

• 2 weeks later...
Update;

ons verslagje is al wel klaar, we hebben alleen gewacht op de reactie van Kia NL

Director After Sales had nog even wat anders te doen (http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=45160&postcount=81) maar ons is toegezegd dat we morgen tekst krijgen.

Die toezegging is nu twee weken oud. Heb je al een idee wanneer jullie je verslagje mogen delen met de Kia rijders?