Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waarom besteedt KIA weinig aandacht aan de Carens

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rij al bijna drie jaar een 2.0 Carens X-ecutive en ben heel erg super tevreden, behalve over LPG, maar daarover staat in andere threads voldoende.

1) Ik zie de laatste tijd geen reclame voor de Carens.

2) Laatst kreeg ik een flyer er ontbrak

Geplaatst

Nu is het zo dat sommige modellen gewoon uit het assortiment verdwijnen, zie bijvoorbeeld de Carnival en de Cerato.

Maar als je op www.kia.nl naar de modellenlijst kijkt, staat de Carens er toch wel degelijk bij.

Bij mijn dealer staat de Carens overigens ook al enige tijd niet meer in de showroom.

Waarom? Ik heb geen idee. Wellicht verkopen ze niet voldoende en willen dealers er daarom geen voorraad meer van hebben?

Maar waarom er dan eigenlijk weinig mee gedaan word in reclames, tsja, dat is een goede vraag... Die ik je schuldig zal moeten blijven... Anyone else?

Geplaatst

De Carens is "helaas" een model wat niet goed loopt in Nederland. Hiervoor zijn diverse redenen waarvan 1 het uiterlijk is mijns inziens. De vorige Carens zag er beter gesmoeld uit..

Volgens de bronnen in Korea zal de Carens in Europa vervangen worden door een ander model of uitvoering.. Het is afwachten..

Geplaatst

zoiets vermoedde ik inderdaad al wel.. Ben benieuwd wat voor vervanger er voor in de plaats gaat komen.

Overigens ben ik het met het argument over het uiterlijk wel eens, de oudere versie vond ik beter smoelen, dan de huidige versie.

Geplaatst

Ook ik ben super tevreden over mijn Kia Carens 2 ltr automaat.

Ook als je kijkt bij RAI autoverkopen zie je dat er de laatste 3 maanden geen een Carens verkocht is,vreemd.

Ik denk toch door de goedkopere Venga,maar ik rij super in mijn Carens

• 3 weken later...
Geplaatst

Heb zelf 3 Kia Dealers bezocht en ook mij en mijn metgezel viel het op dat er geen nieuwe Kia Carens te koop stond, wel 2e hands, volgens 1 Kia dealer, had het te maken met "inderdaad" de Kia Venga en de nieuwe Kia sportage. Helaas maar waar. Zelf heb ik ook een tijdje in Kia Carens gereden, en ik moet toegeven hij rijd niet verkeerd, had de Kia Carens een tijdje in bruikleen.

:-):wink:

Geplaatst

Ik wilde of de Carens of de Ceed SW kopen De verkoper vertelde mij dat hij nog 1 Carens had staan maar niet in de uitvoering die ik wilde.

Toen vertelde hij mij dat de Carens uit productie ging en dat was voor mij de reden om te kiezen voor de Cee SW

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...