Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waarom besteedt KIA weinig aandacht aan de Carens

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rij al bijna drie jaar een 2.0 Carens X-ecutive en ben heel erg super tevreden, behalve over LPG, maar daarover staat in andere threads voldoende.

1) Ik zie de laatste tijd geen reclame voor de Carens.

2) Laatst kreeg ik een flyer er ontbrak

Geplaatst

Nu is het zo dat sommige modellen gewoon uit het assortiment verdwijnen, zie bijvoorbeeld de Carnival en de Cerato.

Maar als je op www.kia.nl naar de modellenlijst kijkt, staat de Carens er toch wel degelijk bij.

Bij mijn dealer staat de Carens overigens ook al enige tijd niet meer in de showroom.

Waarom? Ik heb geen idee. Wellicht verkopen ze niet voldoende en willen dealers er daarom geen voorraad meer van hebben?

Maar waarom er dan eigenlijk weinig mee gedaan word in reclames, tsja, dat is een goede vraag... Die ik je schuldig zal moeten blijven... Anyone else?

Geplaatst

De Carens is "helaas" een model wat niet goed loopt in Nederland. Hiervoor zijn diverse redenen waarvan 1 het uiterlijk is mijns inziens. De vorige Carens zag er beter gesmoeld uit..

Volgens de bronnen in Korea zal de Carens in Europa vervangen worden door een ander model of uitvoering.. Het is afwachten..

Geplaatst

zoiets vermoedde ik inderdaad al wel.. Ben benieuwd wat voor vervanger er voor in de plaats gaat komen.

Overigens ben ik het met het argument over het uiterlijk wel eens, de oudere versie vond ik beter smoelen, dan de huidige versie.

Geplaatst

Ook ik ben super tevreden over mijn Kia Carens 2 ltr automaat.

Ook als je kijkt bij RAI autoverkopen zie je dat er de laatste 3 maanden geen een Carens verkocht is,vreemd.

Ik denk toch door de goedkopere Venga,maar ik rij super in mijn Carens

• 3 weken later...
Geplaatst