Jump to content

Record aantal online forumbezoekers!!

Smart

Recommended Posts

WE GAAN WEDEROM EEN POGING WAGEN OM HET RECORD AANTAL UNIEKE ONLINE BEZOEKERS TE VERBREKEN DIE NU NOG OP 132 STAAT!!

Het door velen als twijfelachtig waargenomen geregistreerde record van 30 december 2008 is niet zondermeer te verklaren, maar mogelijk dat er toen veel zoekrobots aan het werk waren i.v.m. de komst van de Kia Soul. Er valt ook niet uit af te leiden of het leden en/of gasten of iets anders betrof.

De eerdere recordpoging strandde door een t

Edited by Smart

Graag input m.b.t. een geschikt moment om dit te laten plaatsvinden. Ik denk zelf aan een zondagavond zo rond 09.00 uur of tijdens de komende feestdagen.

Dus jij wilt graag een reactie ??

Dat kan hoor ;)

Zondagavond om 09.00 uur ??? bedoel je nou avond of ochtend ? :P

Feestdagen hebben voor en nadelen, sommigen zijn dan meer op internet, anderen hebben het daarvoor dan te druk of zijn afwezig.

Ik ben er bijna dagelijks en dan ook nog meerdere keren per dag als internetverslaafde :mrgreen:

Heeey een reactie!

Goede opmerking! Het moet dus zijn zondagavond 21.00 uur.

Rond de feestdagen zijn veel mensen inderdaad druk, maar ook wel thuis.

Daarom, wat is de beste dag, tijdstip, periode?

Heeey een reactie!

Goede opmerking! Het moet dus zijn zondagavond 21.00 uur.

Rond de feestdagen zijn veel mensen inderdaad druk, maar ook wel thuis.

Daarom, wat is de beste dag, tijdstip, periode?

Het maakt mij niet uit, ik ben altijd online, of het nu via de pc of via mijn iphone is. Heb je dus lekker veel aan.

Laat maar weten wanneer het is.

Gr Mike

Kweenie, ik denk dat we het voorlopig maar moeten uitstellen. Ik merk aan de 'vele' reacties (alleen 81 lezers) dat er weinig tot geen belangstelling is. En dat enthousiasme heb je nu juist nodig om een record te breken.

Guest ceratorijder1

Ik ben SUPER enthousiast...was de vorige keer ook present !!

Het maakt mij niet uit wanneer er weer een poging wordt ondernomen, ik zal natuurlijk weer van de partij zijn :yes:

Misschien dat de meeste kans op deelnemers tijdens een gewone zondagavond is (geen feestdag) en dan in de winterperiode...zit iedereen op het internet te surfen naar die ene leuke zonnige zomervakantie..haha

Guest ceratorijder1
ben het vakantiezand nog uit de auto aan het zuigen, hebben we het inmiddels over de "feestdagen"

Ik krijg even een wegtrekker........:wink:

Haha, wij kwamen drie weken geleden net na de vakantie de pepernoten alweer tegen bij de Appie Gein! :shock:

Zelfs de speelgoedboeken voor de goedheiligman lagen alweer in de bus..tsss:?

Oh maar de chocoladeletters zijn er ook weer in alle smaken hoor!

Bij ons in de buurt wordt inmiddels alweer een campingshop omgebouwd tot Kerstshow en gaat volgende week van start met de verkoop. Dusssss.......de vuurwerkpakketten komen ook weer in beeld en de paaseitjes in januari.:mrgreen:

Haha, wij kwamen drie weken geleden net na de vakantie de pepernoten alweer tegen bij de Appie Gein! :shock:

Zelfs de speelgoedboeken voor de goedheiligman lagen alweer in de bus..tsss:?

Ik heb een poosje naast de Bolletje fabriek gewerkt. Het bakken van de pepernoten begint daar al in mei! (Ruikt heerlijk)

Guest ceratorijder1
Ik heb een poosje naast de Bolletje fabriek gewerkt. Het bakken van de pepernoten begint daar al in mei! (Ruikt heerlijk)

Mei !? :shock:

Nu begrijp ik waarom die noten zo muffig zijn in december...;)..

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...