Jump to content
Onderdelenshop24.com

Record aantal online forumbezoekers!!


Recommended Posts

Posted (edited)

WE GAAN WEDEROM EEN POGING WAGEN OM HET RECORD AANTAL UNIEKE ONLINE BEZOEKERS TE VERBREKEN DIE NU NOG OP 132 STAAT!!

Het door velen als twijfelachtig waargenomen geregistreerde record van 30 december 2008 is niet zondermeer te verklaren, maar mogelijk dat er toen veel zoekrobots aan het werk waren i.v.m. de komst van de Kia Soul. Er valt ook niet uit af te leiden of het leden en/of gasten of iets anders betrof.

De eerdere recordpoging strandde door een t

Edited by Smart
Posted

Het 1e record is binnen.....niemand heeft tot nu toe gereageerd!:shock:

Applause.gifimage001-1.gif

KiaClubNederland.jpg

Posted

Nou hebben 39 personen dit topic bekeken, maar is er dan niemand die een reactie wil geven?:sleeping::sleep1:

Posted
Graag input m.b.t. een geschikt moment om dit te laten plaatsvinden. Ik denk zelf aan een zondagavond zo rond 09.00 uur of tijdens de komende feestdagen.

Dus jij wilt graag een reactie ??

Dat kan hoor ;)

Zondagavond om 09.00 uur ??? bedoel je nou avond of ochtend ? :P

Feestdagen hebben voor en nadelen, sommigen zijn dan meer op internet, anderen hebben het daarvoor dan te druk of zijn afwezig.

Ik ben er bijna dagelijks en dan ook nog meerdere keren per dag als internetverslaafde :mrgreen:

Posted

Heeey een reactie!

Goede opmerking! Het moet dus zijn zondagavond 21.00 uur.

Rond de feestdagen zijn veel mensen inderdaad druk, maar ook wel thuis.

Daarom, wat is de beste dag, tijdstip, periode?

Posted
Heeey een reactie!

Goede opmerking! Het moet dus zijn zondagavond 21.00 uur.

Rond de feestdagen zijn veel mensen inderdaad druk, maar ook wel thuis.

Daarom, wat is de beste dag, tijdstip, periode?

Het maakt mij niet uit, ik ben altijd online, of het nu via de pc of via mijn iphone is. Heb je dus lekker veel aan.

Laat maar weten wanneer het is.

Gr Mike

Posted

Kweenie, ik denk dat we het voorlopig maar moeten uitstellen. Ik merk aan de 'vele' reacties (alleen 81 lezers) dat er weinig tot geen belangstelling is. En dat enthousiasme heb je nu juist nodig om een record te breken.

Posted

ben het vakantiezand nog uit de auto aan het zuigen, hebben we het inmiddels over de "feestdagen"

Ik krijg even een wegtrekker........:wink:

Guest ceratorijder1
Posted

Ik ben SUPER enthousiast...was de vorige keer ook present !!

Het maakt mij niet uit wanneer er weer een poging wordt ondernomen, ik zal natuurlijk weer van de partij zijn :yes:

Misschien dat de meeste kans op deelnemers tijdens een gewone zondagavond is (geen feestdag) en dan in de winterperiode...zit iedereen op het internet te surfen naar die ene leuke zonnige zomervakantie..haha

Posted

Ik bedoelde ook een gewone zondagavond en niet alleen rond de feestdagen.

Er is blijkbaar een vonkje kans dat er meer belangstelling is........:wink:

Guest ceratorijder1
Posted
ben het vakantiezand nog uit de auto aan het zuigen, hebben we het inmiddels over de "feestdagen"

Ik krijg even een wegtrekker........:wink:

Haha, wij kwamen drie weken geleden net na de vakantie de pepernoten alweer tegen bij de Appie Gein! :shock:

Zelfs de speelgoedboeken voor de goedheiligman lagen alweer in de bus..tsss:?

Posted

Oh maar de chocoladeletters zijn er ook weer in alle smaken hoor!

Bij ons in de buurt wordt inmiddels alweer een campingshop omgebouwd tot Kerstshow en gaat volgende week van start met de verkoop. Dusssss.......de vuurwerkpakketten komen ook weer in beeld en de paaseitjes in januari.:mrgreen:

Guest ceratorijder1
Posted

Smart,

Bedoel je soms Obelink? We gaan daar op 9 oktober een kijkje nemen....

Posted

Nee, Obelink is niet de enige campingshop hoor!:shock:

In onze plaats zit er ook

Posted
Haha, wij kwamen drie weken geleden net na de vakantie de pepernoten alweer tegen bij de Appie Gein! :shock:

Zelfs de speelgoedboeken voor de goedheiligman lagen alweer in de bus..tsss:?

Ik heb een poosje naast de Bolletje fabriek gewerkt. Het bakken van de pepernoten begint daar al in mei! (Ruikt heerlijk)

Guest ceratorijder1
Posted
Ik heb een poosje naast de Bolletje fabriek gewerkt. Het bakken van de pepernoten begint daar al in mei! (Ruikt heerlijk)

Mei !? :shock:

Nu begrijp ik waarom die noten zo muffig zijn in december...;)..

Posted

Leuk idee. Maar dan wel op een zondagavond als Feyenoord gewonnen heeft.

Anders zit ik als trouwe fan toch te balen en heb geen zin in het KIA-forum.

Ach, wat een inkopper :-P:razz:

  • 3 weeks later...
Guest ceratorijder1
Posted

Jammer dat er weinig animo is om een nieuwe recordpoging te doen...:(...

  • 4 weeks later...
Posted

Ik organiseer het niet meer.......te weinig animo!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...