Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Ben al een paar keer geweest in het cafe, maar dat komt misschien omdat ik op meerdere forums actief ben. Daardoor weet je dat er veel meer te vinden is op een forum dan alleen de info die je zoekt. Ben vandaag hier al de hele dag druk bezig om zoveel mogelijk achter lopende info te lezen. Gezien ik nog maar 24 uur hier ben, zal ik nog wel ff bezig zijn. Dus aan mij zal het niet liggen en je mij dan ook erg vaak online zien staan . Heb dan ook meer tijd dan vele anderen. Ik werk van 8:00 uur t/m 12:00 uur Ben alleen dus niemand waar ik rekening mee hoef te houden. Misschien dat ik ook een betaald clublid ga worden, maar daar denk ik nog ff over (tis toch nog geen februari) Groeten Micle Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Wat is een betaald clublid????????, lijkt mij ook wel aardig.....HAHA! Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2010 Volgens mij hebben wij wat over het hoofd gezien BW en surfen wij per ongeluk grateloos online op het forum...... Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Heb wel degelijk gelezen hier op het forum dat de kiaclub ook leden heeft die contributie betalen, uit mijn hoofd verlaagd naar 10 euro. Ben zeker weer supper oude berichten aan het lezen en de club bestaat niet meer hahaha. Dan hou ik het wel alleen bij de sticker als die nog te verkrijgen zijn. Micle Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 edit Zie nu dat er geen contributie meer betaald kan worden omdat er geen bestuur meer is (notule 2008 ) Tja valt ook niet mee om echt alles al gelezen te hebben binnen 24 uur Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2010 Geeft niet hoor, ik begrijp in ieder geval dat je veel vrije tijd hebt en het forum helemaal aan het leegzuigen bent.......hahahaha! Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Nou........... helemaal is wel erg veel, maar doe wel mijn best om niet voor de 12de keer met dezelfde vraag te komen. Zijn al div heftige discussie's door ontstaan heb ik wel gelezen. En wat ik al eerder schreef, ben op meerdere forums actief en dan weet je een beetje hoe het werkt, zeker de zoekfunktie. Als ik 3 januari mij Cee'D CVVT ALL STARS ga ophalen, zal ik nog een paar foto's maken en deze vol trots plaatsen natuurlijk. IMet vrije tijd is maar hoe je het bekijkt, ben reumapati Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2010 Met vrije tijd is maar hoe je het bekijkt, ben reumapati Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Ik kan normaal leven net als jij, alleen moet ik naar mijn lichaam luisteren en dat leer je van zelf. Reuma is een klote ziekte, maar tegenwoordig zijn er goede medicijnen te verkrijgen. ALs ik het niet zeg dat ik reumapati Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 We hebben er iig een actief lid bij, LEUK ! en ook handig;-) Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Leuk wel, handig.................. dat moet nog blijken. Wel voor de babbel, maar voorlopig nog niet voor advies hahahaha (of je moet een harmony one afstadsbediening hebben) Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Oja, mocht je nog tips voor mij hebben als ik mijn Kia ga ophalen........ brandt los zou ik zeggen. (kijk nog ff naar de matten want dat heb ik nog niet gedaan) ahahaha Quote
scorpioshuma Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Oja, mocht je nog tips voor mij hebben als ik mijn Kia ga ophalen........ brandt los zou ik zeggen. (kijk nog ff naar de matten want dat heb ik nog niet gedaan) ahahaha Ehhh Waxoyl mocht je die topics nog niet tegengekomen zijn ) Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Ehhh Waxoyl mocht je die topics nog niet tegengekomen zijn ) Yep skippen die reut, scheelt geld...... Quote
Micle Geplaatst 14 November, 2010 Geplaatst 14 November, 2010 Hahahha die heb ik al gelezen gehad. Hij heeft volgens mij wel een behandeling gehad (ben er niet zeker van). Ben een aantal uurtje geweest en weet niet precies meer wat bij welke auto hoorde. Ben voor 10:00 uur thuis gegaan en kwam om 15:30 terug Wel 200 km rijden voor mij. Heb zelfs de volledige wasproces gelezen hahahah zal daar ff wat aan moeten passen. Was mijn auto nu ca 1 x per jaar dmv de wasstraat. Vroeger waste ik mijn auto 1 x per week en 1 x per maand in de wax. Heb zo'n vermoeden dat zondag weer wasdag wordt. weer of geen weer. (heb een grote garage 5,5 x 7 mtr) Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 20 Februari, 2011 Geplaatst 20 Februari, 2011 Ik geloof dat we een nieuw record aantal leden tegelijkertijd online hebben..... Ik zag nl staan dat we vandaag 198 Leden online hadden... Dit staat bij de pagina forums bijna onderaan... Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2011 Geplaatst 5 Maart, 2011 Ik geloof dat we een nieuw record aantal leden tegelijkertijd online hebben..... Ik zag nl staan dat we vandaag 198 Leden online hadden... Dit staat bij de pagina forums bijna onderaan... Nee da's niet helemaal waar volgens de laatste stats waren er op 28 februari 2011 - 14:54 145 mensen tegelijk online Smart, we hoeven er niets voor te doen, het record van 132 is verbroken.. Quote
Smart Geplaatst 5 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2011 En toch....., en toch geloof ik het allemaal niet! Met het oude forum lukte het ons in geen dagen, en nu gebeurt het bijna dagelijks met veel minder 'vaste klanten'. RaRa hoe kan dat? Volgens mij worden de aantal binnen een bepaalde tijdsperiode bij elkaar opgeteld. But who cares, we hebben een nieuw record zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven....hahaha! Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2011 Geplaatst 5 Maart, 2011 En toch....., en toch geloof ik het allemaal niet! Met het oude forum lukte het ons in geen dagen, en nu gebeurt het bijna dagelijks met veel minder 'vaste klanten'. RaRa hoe kan dat? Volgens mij worden de aantal binnen een bepaalde tijdsperiode bij elkaar opgeteld. But who cares, we hebben een nieuw record zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven....hahaha! Ah joh, dat zijn al die gasten die op hun SP3 aan het wachten zijn........ Maar er is natuurlijk veel meer zoals Sorento's Ceeds Souls Venga's, nieuwe Rio's en Pica's etc.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.