bigwade Geplaatst 30 September, 2010 Geplaatst 30 September, 2010 HAHA! die kleine etters kennen me inmiddels als de boze man, weinig kans dus...... Quote
Jantje.2 Geplaatst 30 September, 2010 Geplaatst 30 September, 2010 Ja maar goed als je toch een auto hebt in de grondlak Quote
Peterrrrr Geplaatst 30 September, 2010 Geplaatst 30 September, 2010 @ Jantje 2.0 In principe moet je het netjes bij houden, de belasting maffia controleert nml. zelfs thuis bij autoverkopers wat er voor de deur staat ! Als ik nergens naar zou hoeven kijken (bijtelling) had er toch ook echt wat dikkers voor de deur gestaan. Naast de micra natuurlijk want die is van m'n vrouw @ Bigwade: kan ik niet betalen joh... ben zo blij met een auto v.d. zaak Bepaal gelukkig zelf waar ik in rijdt ! Quote
Kia Fan Geplaatst 1 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2010 Peterrr het is maar goed dat de dealerregeling is afgeschaft dat was natuurlijk een oneerlijke regeling! Iedereen met een auto van de zaak heeft bijtelling dus ook een autoverkoper..... eerst stonden inderdaad de dikste auto's voor de deur (had ik ook hoor toen ik nog in de auto's zat....) en lachen bij een kia dealer want de dealerregeling voor kia dealers was iets van 15 duizend euro.... Quote
KiaDennis Geplaatst 2 Oktober, 2010 Geplaatst 2 Oktober, 2010 @ Kia Fan van de ene kant geef ik je daar wel een beetje gelijk in, van de andere kant niet.. Je moet namelijk altijd zorgen dat je auto beschikbaar is voor een proefrit, je auto moet altijd schoon zijn, er mogen bijna geen persoonlijke spullen in rondslingeren, je moet met demostickers rondrijden en de importeur bepaald meestal nog welke uitvoering het wordt (dus over het algemeen de dikste die er is). Dus wat dat betreft ben ik het niet echt eens met de veranderingen van de bijtelling... Quote
KiaZeker Geplaatst 2 Oktober, 2010 Geplaatst 2 Oktober, 2010 En dan moet je ook nog in een auto van je eigen merk rijden. Je zult maar Ssangyong verkoper zijn Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 Oktober, 2010 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Wat mij betreft mogen ze het dealerbesluit per direct terugdraaien ! Wat KIADennis zegt is wel gedeeltelijk waar, aan de andere kant mogen wij ook vaak andere auto's rijden en demo's zijn meestal om de 3 tot 6 maanden weer weg. Wij hebben in totaal een stuk of 12 demo's en 4 verkopers dus bij ons mag iedereen zelf weten wat hij of zij rijdt, de meeste rijden echter een vaste demo waar echt wel prive spullen in blijven liggen. Ik heb het kinderzitje van mijn dochter altijd in de auto, deze ga ik er echt niet uit halen tenzij het nodig is natuurlijk. Een collega van ons rijdt een Nissan Pixo puur voor de bijtelling +/- € 50,- Netto dus voor hem zal het zo wel mogen blijven met de bijtelling ! Quote
Peterrrrr Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 Nou, mag eindelijk mijn profielfoto vernieuwen Ik heb hem dan eindelijk ! De Sportage 1.6 GDI Executive Plus Pack kleur sirius silver. Achteraf had ik liever een ander (donkerder) kleurtje ! Maar we hebben al zoveel donkere demo's dus vandaar dat ik een Sirius Silver besteld heb. Wellicht dat ik er donkere wieltjes onder laat zetten, dan is de Sportage w Quote
bigwade Geplaatst 10 Oktober, 2010 Geplaatst 10 Oktober, 2010 Hoi Peterrrrr, fraai weer, jij wel Hou jij ook eens even het gebruik bij, ook al is het (of juist) een demo. Getankt, dus geen compu verbruik http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5267 Dank. Quote
Peterrrrr Geplaatst 11 Oktober, 2010 Geplaatst 11 Oktober, 2010 Doe ik zeker maar de teller staat nu op 50 dus moet nog even Quote
HobbyRobby Geplaatst 11 Oktober, 2010 Geplaatst 11 Oktober, 2010 @ Kia Fanvan de ene kant geef ik je daar wel een beetje gelijk in, van de andere kant niet.. Je moet namelijk altijd zorgen dat je auto beschikbaar is voor een proefrit, je auto moet altijd schoon zijn, er mogen bijna geen persoonlijke spullen in rondslingeren, je moet met demostickers rondrijden en de importeur bepaald meestal nog welke uitvoering het wordt (dus over het algemeen de dikste die er is). Dus wat dat betreft ben ik het niet echt eens met de veranderingen van de bijtelling... Lol. Ik heb een paar maanden geleden proefgereden in een Dacia Logan MCV (tsja, mijn vriendin vond de achterdeurtjes zo leuk... en wat een laadruimte.....) die door de verkoper werd bereden. 10000 km op de teller, geheel uitgeleefd, achterbank was niet meer rechtop te zetten, radio knalde direct bij het starten SLAMFM op 100% eruit (achteraf bergijp ik wel dat dat was om het motorgeluid te overstemmen). Wat een verschil met de Cee'd SW demo (450 km, keurig schoon....). Ik had die demo bijna direct gekocht. Quote
HobbyRobby Geplaatst 11 Oktober, 2010 Geplaatst 11 Oktober, 2010 Even voor de duidelijkheid: moet je er nu VPower oid in tanken? Volgens mij is dat bij GDI en FSI motoren nodig, toch? Toch wel een knap karretje voor een prima prijs. Als de lease meevalt wordt dat misschien wel mijn volgende.... nog even een paar jaartjes in de SW rijden Quote
Peterrrrr Geplaatst 11 Oktober, 2010 Geplaatst 11 Oktober, 2010 Volgens mij niet, moet ik wel eens ff navragen of gewoon het boekje doorlezen hahaha. @ Hobbyrobby: Als je af en toe ziet hoe demo's bij collega dealers er uit zien springen wordt je daar niet vrolijk van. Als er in een demo kranten van maanden oud, een gebruikte bikini en zelfs halfvolle flessen wodka liggen moet je je toch echt vragen of je de auto wel waard bent ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.